STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 5319) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 5319)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów, redagowanie zarządzeń oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów, redagowanie zarządzeń oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 5319)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - znajomość dekretu z dnia 18 kwietnia 1955 r. o uwłaszczeniu i o uregulowaniu innych spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem, -znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność.wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami, - znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa, - znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 2 października 2019 roku do dnia 12 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:starszy inspektor wojewódzki WSPN I - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?707cb9f91fb068ec589429a12a857862
Podobne oferty pracy
prace gospodarcze i porządkowe na terenie obiektu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KAL-PAP" Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego wraz z przyczepą
PTHP "SYRENA B" Eugeniusz Guzowski, Paweł Grajper - 2016-06-01 - Parnowo (zachodniopomorskie)
- obsługa Punktu Obsługi Klienta,- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontorlą przyrządów pomiarowych. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem, zapewnienie pracy zespołu zgodnie z zasadami i procedurami Procurement, zarządzanie relacjami z wewnętrznymi klientami i inseresariuszami, dostarczanie wysokiego poziomu usług dla klientów ze wszystkich regionów, transfer zadań i wiedzy między działami Philips Procurement oraz PSSC, identyfikowanie możlwiości rozwoju , budowanie niezbędnych zdolności w celu zwiększenia zakreu usług w kierunku Philips Procurement.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie, umiejetność pielegnacji i wspierania osób niepełnosprawnych.
Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR " - 2019-06-25 - Miłków (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów Banku,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie wniosków i umów kredytowych
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie ruchu korespondencji , osób i pojazdów. Obsługa połączeń telefonicznych. Współpraca z Kierownictwem w zakresie organizowania spotkań z kontrahentami i nadzorowanie terminarza zaplanowanych przez Kierownictwo spotkań. Współpraca z działem księgowości i Kierownictwem w zakresie procesu rekrutacji i zatrudnienia. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu biurowego i zgłaszanie ewentualnych usterek. Współpraca i koordynacja pracy firm zewnętrznych świadczących usługi.
"MELACO" Sp. z o.o. - 2018-11-09 - Nowa Sól (lubuskie)
Współpraca z zespołem w środowisku Agile.Obsługa żądań DBA.Zarządzanie wendorami / dostawcami.Zarządzanie śledzeniem i raportowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
Sprawna obsługa klienta, również telefoniczna i mailowa, monitorowanie procesu reklamacji, raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych, współpraca z innymi działami.
ENVISTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
1. przyjmowanie dokumentów stanowiących dowody księgowe,2. weryfikacja dowodów pod względem rachunkowym, 3. przygotowywanie dokumentów w zakresie poszczególnych rozrachunków i rozliczeń (obsługa programu dom) w tym również w zakresie depozytów mieszkańców,4. pomoc przy opisywaniu faktur i rachunków przelewowych, czekowych, rozliczeniowych i gotówkowych,5. sporządzanie poleceń przelewów dotyczących operacji gospodarczych w zakresie dochodów i depozytów,6. prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, zwrotów dotyczących rozliczeń,7. bieżąca analiza należności jednostki, sporządzanie zestawienia należności do sprawozdań,8. pomoc w prowadzeniu rozliczeń i ewidencji księgowej poszczególnych rozrachunków z mieszkańcami,9. prowadzenie ewidencji wyposażenia domu,10. terminowe przekazywanie wszelkich analiz i rozliczeń,11. pomoc w prowadzeniu rozliczeń z mieszkańcami w zakresie leków,12. pomoc w dekretowaniu wyciągów bankowych zgodnie z klasyfikacją budżetową,13. przygotowywanie dokumentów działu finansowo-księgowego do archiwizowania.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobistaPRACA 07.30-15.30
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA I PIONIERA ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ - 2017-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); -zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
EPAM Systems Poland - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pakowanie artykułów zbożowych w opakowania zbiorcze. Obsługa maszyny pakującej. Praca w godz: 06:00-14:00,14:00-22:00
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-06-01 - Cmolas (podkarpackie)
prowadzenie rachunkowości, sporządzanie deklaracji VAT, sprawozdań, prowadzenie księgowości komputerowej
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych - 2019-11-05 - Polkowice (dolnośląskie)
produkcja i montaż konstrukcji aluminiowych
P.P.H.U. MAZplus Hanna Zdrojewska - 2017-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie dokumentacji z zakresu zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji wynikajacej ze stosunku pracy, współpraca z Wojskowym Oddziałem Gospodarczym w zakresie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracowni - 2019-08-06 - Poznań (wielkopolskie)
wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją, zapewnienie ciągłości produkcji pod względem ilościowym i jakościowym, wykonywanie czynności utrzymania ruchu na podstawowym poziomie
MANPOWERGROUP Sp z o.o. - 2016-08-11 - Brzeg (opolskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi przez telefon, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów i zestawień finansowych o różnej częstotliwości (dziennych, tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych) dla klientów irlandzkich; Dbałość o dokładne przygotowanie raportów na czas; Rozwiązywanie wszelkich nieścisłości powstałych w trakcie przygotowania raportów; Utrzymywanie odpowiedniej relacji z innymi departamentami oraz przygotowywanie odpowiedzi na wszelkie zapytania ze strony klienta.
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Kraków (małopolskie)
praca w dziale usługowym lub handlowo-usługowym
PHUP Elektrotech S.C. Bożena Piątek, Ryszard Piątek - 2017-08-22 - Strzegom (dolnośląskie)
obsługa maszyn odlewniczych i pieców topialnych
SANPRO INTERIM BPO Sp.zo.o, Spółka Komandytowa - 2016-11-14 - Gorzyce (podkarpackie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i w oparciu o źródła w językach lokalnych. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili. Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami, celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)
obsługa koparko ładowarki
Z.U.P.H. "MAX-BUD" WARCHALA MAREK, DOMARACKA JÓZEFA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-11-30 - Ruda Śląska (śląskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie potraw kuchni hinduskiej
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)