STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 5319) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 5319)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów, redagowanie zarządzeń oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-10-02

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych,- przygotowywanie dokumentów, redagowanie zarządzeń oraz uczestniczenie w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 5319)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,- znajomość dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - znajomość dekretu z dnia 18 kwietnia 1955 r. o uwłaszczeniu i o uregulowaniu innych spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem, -znajomość ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność.wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami, - znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa, - znajomość ustawy o służbie cywilnej.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 2 października 2019 roku do dnia 12 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:starszy inspektor wojewódzki WSPN I - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 02.10.2019

Oferta pracy ważna do: 12.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?707cb9f91fb068ec589429a12a857862

Podobne oferty pracy

KIEROWCA POW. 3,5 TONY - od 4 000 PLN

Prowadzenie pojazdu ciężarowego wraz z przyczepą
PTHP "SYRENA B" Eugeniusz Guzowski, Paweł Grajper - 2016-06-01 - Parnowo (zachodniopomorskie)

STARSZY LEGALIZATOR - od 2 800 PLN

- obsługa Punktu Obsługi Klienta,- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontorlą przyrządów pomiarowych. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

STARSZY DYREKTOR DS.ZAKUPÓW / SOURCING & PROJECTS - SENIOR DIRECTOR - od 4 200 PLN

Zarządzanie zespołem, zapewnienie pracy zespołu zgodnie z zasadami i procedurami Procurement, zarządzanie relacjami z wewnętrznymi klientami i inseresariuszami, dostarczanie wysokiego poziomu usług dla klientów ze wszystkich regionów, transfer zadań i wiedzy między działami Philips Procurement oraz PSSC, identyfikowanie możlwiości rozwoju , budowanie niezbędnych zdolności w celu zwiększenia zakreu usług w kierunku Philips Procurement.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN - od 2 700 PLN

Praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie, umiejetność pielegnacji i wspierania osób niepełnosprawnych.
Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR " - 2019-06-25 - Miłków (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE BANKOWEJ - od 3 000 PLN

- bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów Banku,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie wniosków i umów kredytowych
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łobez (zachodniopomorskie)

ASYSTENT D/S OBSŁUGI BIURA - od 3 000 PLN

Nadzorowanie ruchu korespondencji , osób i pojazdów. Obsługa połączeń telefonicznych. Współpraca z Kierownictwem w zakresie organizowania spotkań z kontrahentami i nadzorowanie terminarza zaplanowanych przez Kierownictwo spotkań. Współpraca z działem księgowości i Kierownictwem w zakresie procesu rekrutacji i zatrudnienia. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu biurowego i zgłaszanie ewentualnych usterek. Współpraca i koordynacja pracy firm zewnętrznych świadczących usługi.
"MELACO" Sp. z o.o. - 2018-11-09 - Nowa Sól (lubuskie)

STARSZY PROGRAMISTA - od 14 000 PLN

Współpraca z zespołem w środowisku Agile.Obsługa żądań DBA.Zarządzanie wendorami / dostawcami.Zarządzanie śledzeniem i raportowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 2 100 PLN

Sprawna obsługa klienta, również telefoniczna i mailowa, monitorowanie procesu reklamacji, raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych, współpraca z innymi działami.
ENVISTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

1. przyjmowanie dokumentów stanowiących dowody księgowe,2. weryfikacja dowodów pod względem rachunkowym, 3. przygotowywanie dokumentów w zakresie poszczególnych rozrachunków i rozliczeń (obsługa programu dom) w tym również w zakresie depozytów mieszkańców,4. pomoc przy opisywaniu faktur i rachunków przelewowych, czekowych, rozliczeniowych i gotówkowych,5. sporządzanie poleceń przelewów dotyczących operacji gospodarczych w zakresie dochodów i depozytów,6. prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, zwrotów dotyczących rozliczeń,7. bieżąca analiza należności jednostki, sporządzanie zestawienia należności do sprawozdań,8. pomoc w prowadzeniu rozliczeń i ewidencji księgowej poszczególnych rozrachunków z mieszkańcami,9. prowadzenie ewidencji wyposażenia domu,10. terminowe przekazywanie wszelkich analiz i rozliczeń,11. pomoc w prowadzeniu rozliczeń z mieszkańcami w zakresie leków,12. pomoc w dekretowaniu wyciągów bankowych zgodnie z klasyfikacją budżetową,13. przygotowywanie dokumentów działu finansowo-księgowego do archiwizowania.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobistaPRACA 07.30-15.30
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA I PIONIERA ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ - 2017-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA K/M - od 1 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY MANAGER PROJEKTÓW - do 13 000 PLN

Organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); -zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
EPAM Systems Poland - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)

PAKOWACZ - od 2 200 PLN

Pakowanie artykułów zbożowych w opakowania zbiorcze. Obsługa maszyny pakującej. Praca w godz: 06:00-14:00,14:00-22:00
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-06-01 - Cmolas (podkarpackie)

STARSZY REFERENT DS. FINANSOWYCH - od 3 000 PLN

prowadzenie rachunkowości, sporządzanie deklaracji VAT, sprawozdań, prowadzenie księgowości komputerowej
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych - 2019-11-05 - Polkowice (dolnośląskie)

MONTER KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH (NR 3812) - od 13 PLN

produkcja i montaż konstrukcji aluminiowych
P.P.H.U. MAZplus Hanna Zdrojewska - 2017-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

STARSZY REFERENT (SEKCJA PERSONALNA) - od 2 500 PLN

opracowywanie dokumentacji z zakresu zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji wynikajacej ze stosunku pracy, współpraca z Wojskowym Oddziałem Gospodarczym w zakresie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracowni - 2019-08-06 - Poznań (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH - od 1 850 PLN

wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją, zapewnienie ciągłości produkcji pod względem ilościowym i jakościowym, wykonywanie czynności utrzymania ruchu na podstawowym poziomie
MANPOWERGROUP Sp z o.o. - 2016-08-11 - Brzeg (opolskie)

ASYSTENT - od 900 PLN

dbanie o relacje z klientami chińskimi przez telefon, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 250 PLN

Przygotowywanie raportów i zestawień finansowych o różnej częstotliwości (dziennych, tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych) dla klientów irlandzkich; Dbałość o dokładne przygotowanie raportów na czas; Rozwiązywanie wszelkich nieścisłości powstałych w trakcie przygotowania raportów; Utrzymywanie odpowiedniej relacji z innymi departamentami oraz przygotowywanie odpowiedzi na wszelkie zapytania ze strony klienta.
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Kraków (małopolskie)

TECHNIK ELEKTRYK - od 2 000 PLN

praca w dziale usługowym lub handlowo-usługowym
PHUP Elektrotech S.C. Bożena Piątek, Ryszard Piątek - 2017-08-22 - Strzegom (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN ODLEWNICZYCH - od 12,5 PLN

obsługa maszyn odlewniczych i pieców topialnych
SANPRO INTERIM BPO Sp.zo.o, Spółka Komandytowa - 2016-11-14 - Gorzyce (podkarpackie)

STARSZY ANALITYK DS. WERYFIKACJI DANYCH - od 5 132,84 PLN

Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim i w oparciu o źródła w językach lokalnych. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili. Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami, celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

przygotowywanie potraw kuchni hinduskiej
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat