STARSZY INSPEKTOR W ODDZIALE WYDATKÓW OSOBOWYCH I SPRAW SOCJALNYCH(NR 3043) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR W ODDZIALE WYDATKÓW OSOBOWYCH I SPRAW SOCJALNYCH(NR 3043)
Wynagrodzenie: od 3 125 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektu budżetu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (IWsp SZ) w zakresie wydatków na wynagrodzenia pracowników resortu obrony narodowej2. Sporządzanie i aktualizowanie planu zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń IWsp SZ.3. Przygotowywanie:a. zestawień analitycznych dla wojskowych jednostek budżetowych w części dotyczącej limitów zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej,b. okresowych zmian w planie finansowym IWsp SZ w zakresie wydatków na wynagrodzenia pracowników resortu obrony narodowej,c. sporządzanie okresowych analiz oraz wniosków wynikających z realizacji przez wojskowe jednostki budżetowe wydatków funduszu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej.4. Nadzorowanie realizacji budżetu wojskowych jednostek budżetowych w części dotyczącej wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej, w tym prowadzenie doraźnych kontroli 5. Prowadzenie: a. ewidencji funduszu wynagrodzeń wojskowych jednostek budżetowych,b. ewidencji limitu zatrudnienia bazowego w jednostkach organizacyjnych podporządkowanych Szefowi IWsp SZ, przedstawianie propozycji zmian w tym zakresie, sporządzanie projektów rozkazów (decyzji) Szefa IWsp SZ określających limit zatrudnienia bazowego.6. Prowadzenie szkoleń z zakresu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektu budżetu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (IWsp SZ) w zakresie wydatków na wynagrodzenia pracowników resortu obrony narodowej2. Sporządzanie i aktualizowanie planu zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń IWsp SZ.3. Przygotowywanie:a. zestawień analitycznych dla wojskowych jednostek budżetowych w części dotyczącej limitów zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej,b. okresowych zmian w planie finansowym IWsp SZ w zakresie wydatków na wynagrodzenia pracowników resortu obrony narodowej,c. sporządzanie okresowych analiz oraz wniosków wynikających z realizacji przez wojskowe jednostki budżetowe wydatków funduszu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej.4. Nadzorowanie realizacji budżetu wojskowych jednostek budżetowych w części dotyczącej wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej, w tym prowadzenie doraźnych kontroli 5. Prowadzenie: a. ewidencji funduszu wynagrodzeń wojskowych jednostek budżetowych,b. ewidencji limitu zatrudnienia bazowego w jednostkach organizacyjnych podporządkowanych Szefowi IWsp SZ, przedstawianie propozycji zmian w tym zakresie, sporządzanie projektów rozkazów (decyzji) Szefa IWsp SZ określających limit zatrudnienia bazowego.6. Prowadzenie szkoleń z zakresu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia regulaminowa 25%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR W ODDZIALE WYDATKÓW OSOBOWYCH I SPRAW SOCJALNYCH(NR 3043)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjno-prawne i pokrewne2. Doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na podobnym stanowisku (2 lata jeśli wykształcenie wyższe). Wymagania dodatkowe:1. Preferowane ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń (w tym ich naliczania, obsługi programów płacowych, itp.).2. Znajomość programu SAP (lub SI ZWSI RON).3. Znajomość przepisów finansowych i płacowych (ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, przepisy kadrowo-płacowe).4. Umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie pakietu biurowego (MS Office w szczególności WORD, EXCEL, POWER POINT) oraz redagowania pism.5. Samodzielność w wykonywaniu pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.6. Umiejętność realizacji publicznych wystąpień.7. Wskazana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłaszanie ofert (cv i list motywacyjny oraz pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko starszego inspektora, ogłoszonej w dniu 28.05.2019 r. przez Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zostałam/em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie) - pocztą na adres: 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska, - osobiście Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska pozostawić na Biurze przepustek,- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry (at) ron.mil.plKlauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, że:a. administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych,b. inspektor ochrony danych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępny jest pod adresem mailowym: iwspszbydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl,c. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO,d. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji,e. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,f. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (obecnie: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc1da4559e7ec6942ac3e0f9b7f27db9
Podobne oferty pracy
praca w terenieprowadzenie rozmów handlowychsporządzanie umów i ofert w zakresie windykacjipozyskiwanie kontrahentów
Magna Era Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Świdnik (lubelskie)
doradztwo w wyborze łóżek i materacy
MINISTERSTWO DOBRYCH SNÓW ELŻBIETA SIKORA - 2018-08-10 - Cieszyn (śląskie)
Udział w czynnościach zwiazanych z wzorcowaniem i kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru długości i kąta.Opracowywanie dokuemntacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych.Obsługa Punktu Obsługi Klienta.Prowadzenie prac admin-biurowych.Znajomość systemów zarządzania jakością wg normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001 - mile widziane.Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Długosci i Kąta. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jedlińsk (mazowieckie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca nad stworzeniem hierarchii i zapisaniem reguł, aby automatycznie klasyfikować katalog Amazon zgodnie z przepisami dotyczącymi zgodności;- Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i zewnętrznych usługodawców, aby zapewnić zgodność z przepisami i innymi wymaganiami; - Zapewnienie ogólnoświatowej klasyfikacji / wytycznych dotyczących programów, które spowodują oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom; - Praca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, szukania możliwości automatyzacji i wykorzystywania technologii.
kontrahent urzędu - 2018-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Administrowanie aplikacjami; aktywne monitorowanie SAP HANA DB i aplikacji opartych na SAP HANA; monitoring systemu wraz z zależnymi bazami danych i aplikacjami; instalacja, konfiguracja i administracja SAP HANA, integracja SAP HANA z SAP Soluton Manager, wykonywanie heterogenicznych migracji z baz danych do SAP HANA (DMO);konfiguracja i administracja SAP LT Replication Server; analiza systemu, troubleshooting i debugowanie błędów systemowych; tworzenie planów DR;
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, fakturowanie, dojazd z towarem do klienta,
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kłobuck (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów•Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy•Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym•Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania•Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych•Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
.
BOGNER EDELSTAHL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
• Nadzór nad czynnościami testowymi, które obejmują: projektowanie, opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planówtestowych zapewniających zgodność ze standardami. • Monitorowanie i zarządzanie zasobami testowymi w celuzapewnienia zgodności z procedurami i regulacjami, raportowania, właściwego komunikowania ryzyka, koordynowanierozwiązywania problemów i śledzenie defektów. • Rewidowanie wymagań, specyfikacji technicznych oraz innejdokumentacji projektowej, w celu zapewnienia właściwej jakości produktów i testów. • Współpraca z liderami testowania zestrony dostawców oraz z grupami zarządzania konfiguracją w celu wdrożenia ulepszonych testów integracyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
PPHU "BOMAR" Marek Bogdanowicz - 2019-01-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Praca w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-09-15 - Płock (mazowieckie)
Budowanie zespołu, uruchamianie projektu, zarządzanie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia, utrzymywanie relacji z interesariuszami, wdrażanie narzędzi, standardów, strategii oraz planu komunkacji. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wykonywanie prac budowlanych związanych z termodernizacją budynków
P.P.U."ZREMBUD" S.C. JASŁO - 2016-11-18 - Jasło (podkarpackie)
Analizowanie danych klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
- wykonywanie prac biurowych,- wykonywanie sprawozdań,- obsługa sekretariatu,- obsługa informatycznych systemów dziedzinowych,- prowadzenie rejestru świadczeń pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Cybinka (lubuskie)
zapewnienie wsparcia użytkownikom końcowym za pośrednictwem wszystkich odpowiednich kanałów związanych z IT; -interakcja z obsługą drugiej linii lub zewnętrznymi dostawcami we wszystkich zadaniach związanych z infrastrukturą IT; -diagnozowanie problemów z oprogramowaniem i sprzętem; -śledzenie, ustalanie priorytetów i dokumentowanie wszystkich incydentów zgłaszanych do punktu serwisowego przy użyciu odpowiednich narzędzi postępując zgodnie z procedurą zarządzania incydentem, aby uniknąć przyszłych incydentów
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej ruchomych składników majątku w systemie klasycznym odręcznie oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanych rzeczowych składników majątku ruchomego oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek/jednostek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i komórek/jednostek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału oraz dostarczenia aktualnej informacji o stanie rzeczowych składników majątku ruchomego z zakresu działów swojej odpowiedzialności dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego,- opracowywanie dokumentów analityczno-sprawozdawczych, planistycznych, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej odpowiedzialności,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności rzeczowych składników majątku ruchomego, - sprawdzanie, przygotowywanie protokołów przyjęcia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej celem zaksięgowania w Książce kontowej faktur, rachunków i realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8,- współuczestniczenie ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do Planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczania informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego Plan zamówień publicznych sekcji oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach,- kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-07-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Gorlice (małopolskie)
Zarządzanie zespołem Order Management Practices, projektowanie docelowych modeli operacyjnych, udoskonalenia procesów , spotkania z klientami m.in. Francja, Wlk. Brytania.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
- fakturowanie- księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku arabskimUmowa na czas określony na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Łódź (łódzkie)
Praca w zespole pod kierownictwem, sprzedaż w sklepie
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Laski (mazowieckie)
farbowanie, upięcia, strzyżenie damsko- męskie
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny "NATALIA" Natalia Cyrulska - 2019-03-01 - Andrespol (łódzkie)
- czynny udział w posiedzeniach Zarządu- organizacja i nadzór pracy podległych komórek organizacyjnych,- organizacja przetargów na roboty remontowe i konserwacyjne,- prowadzenie działalności związanej z lokalami użytkowymi,- sporządzanie umów na wykonawstwo obce,- dokonywanie roliczeń indywidualnych wodomierzy w lokalach,- rozliczanie faktur dot.kosztów energii cieplnej, elektrycznej , gazu , wody i kanalizacji na nieruchomościach,- sporządzanie planu remontów, modernizacji.
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-10-02 - Jaworzno (śląskie)
- zapewnienie podopiecznym właściwej opieki pielęgnacyjnej- prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacyjnymi- stworzenie podopiecznym atmosfery najbliższej tej jaką są otoczone w środowisku domowym- wspomaganie rodziców poprzez fachowe doradztwo w trosce o zapewnienie prawidłowego rozwoju ich dzieci- dbanie o pozytywny wizerunek żłobka
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie do produkcji ciast
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
murowanie i szpachlowanie
AT SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)