STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M

Wynagrodzenie: od 4 470,31 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2020-07-01

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 470,31 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 470,31 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 64739. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych,tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych itp. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 01.07.2020

Oferta pracy ważna do: 08.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?adc88bf41baebd56c9614dc0952ee3b7

Podobne oferty pracy

STARSZY INŻYNIER DS. TESTÓW - do 8 000 PLN

Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie,wdrazanie i opracowywanie programów komputerowychadministrowanie infrastruktura i oprogramowaniemadministrowanie bazami danych, systemami i sieciami- Projektowanie, optymalizacja i wdrazanie sieci- Wykonywanie innych czynnosci w zakresie informatyki, w szczególnosci w zakresie obsługi i doradztwatestowanie i analiza oprogramowaniaanalizowanie wymagan biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów•Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczymmodyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrazanie i opracowanie programów komputerowychpoprawa błedów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiazan dla prawidłowego ich funkcjonowania
SII SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 000 - 2 500 PLN

prace biurowe, organizacja obiegu dokumentów - import towarów
PHU Marek Klich - 2017-08-22 - Wilkowice (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 120 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Szkolenie nowych członków zespołu;Zarządzanie zamówieniami klientów oraz wsparcie innych zespołów działu Obsługi Klienta;Przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów; Współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji; Ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży; Odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom; utrzymywanie z nimi dobrych relacji.
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Kraków (małopolskie)

STARSZY REFERENT (1/2 ETATU) - od 936 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA NA: http://g1_katowice.bip.gov.pl/ogloszenie-o-naborze/11869_starszy-referent.html- Ogłoszenie Nr 04/2015/2016z dnia 29 stycznia 2016 r. Dyrektor Gimnazjum Nr 1 im. W. Korfantego w Katowicach poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze starszy referent w Gimnazjum nr 1 w Katowicach w wymiarze 1/2 etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie m.in. prowadziła dokumentację dotyczącą spraw uczniowskich tj: księgę ewidencyjną uczniów, realizację obowiązku szkolnego, rejestr wydawanych zaświadczeń dla uczniów, dokumenty uczniów związane z realizacją obowiązku szkolnego, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie ewidencji świadectw i legitymacji szkolnych, sporządzanie sprawozdawczości m.in. GUS, SIO dotyczącej spraw uczniowskich; nadzorowała najem pomieszczeń szkolnych, tj. sporządzała umowy najmu ( w tym kalkulacja kosztów), wystawiała faktury za najem pomieszczeń szkolnych oraz monitorowanie terminowości wpłat i wystawianie not odsetkowych, prowadziła księgi inwentarzowe oraz dokonywała dekretacji rachunków i faktur dotyczących zakupionego mienia w zakresie inwentarza, sporządzała sprawozdania dotyczące majątku szkolnego , w tym środków trwałych, nadzorowanie przebiegu inwentaryzacji.- Warunki pracy: wymiar czasu pracy 1/2 et. W układzie jednozmianowym, w godzinach od 7.30 do 15.30. Zatrudnienie 1 marca 2016 r. Umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Miejsce pracy - Katowice ul. Grażyńskiego 17, praca biurowa, głównie przy komputerze, pod presją czasu. - Wynagrodzenie: 936 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 misiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).
GIMNAZJUM NR 1 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - do 13 000 PLN

1. Definicja i tworzenie/analiza wymagań biznesowych oraz specyfikacji funkcjonalnych w bliskiej współpracy z funkcjami biznesowymi, innymi grupami w Treasury IT oraz innymi działami zaangażowanymi w projekty.2. Tworzenie i wykonanie testów dla nowych rozwiązań oraz definicja danych testowych we współpracy z reszta zespołu projektowego. Wsparcie procesu definiowania planów testów akceptacyjnych, ich wykonanie i/lub koordynacja z użytkownikami podczas akceptacji. 3. Wsparcie techniczne i funkcjonalne nowych i istniejących rozwiązań w systemach produkcyjnych.4. Efektywna komunikacja z klientem celem właściwej identyfikacji potrzeb i analizy alternatywnych rozwiązań. Właściwy dobór języka komunikacji w zależności od sytuacji.5. Oraz wykonywanie innych zadan zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

OBSŁUGA REKRUTACJI, TŁUMACZENIE NA JĘZYK UKRAIŃSKI - od 14,7 PLN

- obsługa rekrutacji- tłumaczenie na język ukraiński- umowa zlecenie na 18 miesięcyGodziny pracy nie są stałe
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Łódź (łódzkie)

POMOC INSPEKTORA - 1 057,6 PLN

pomoc inspektora
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż na stanowisku "kebab", przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Żory (śląskie)

STARSZY REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 200 PLN

a) obsługa i prowadzenie księgowości analitycznej w zakresie ZFŚS, dochodów, funduszu alimentacyjnego,b) sporządzanie sprawozdań budżetowych,c) prowadzenie postępowań egzekucyjnych świadczeń pomocy społecznej,d) dekretacja dokumentów księgowych w zakresie dochodów zgodnie z obowiązującym planem kont,e) prowadzenie ewidencji i rozliczania rozrachunków dotyczących należności i zobowiązań,f) kontrola odpłatności osób zobowiązanych oraz weryfikacja rachunków wystawianych za pobyt mieszkańców DPS,g) współpraca z Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami,h) kontrola finansowa wykorzystania przyznanych dotacji dla organizacji pozarządowych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)

STARSZY REFERENT - 2 200 - 3 000 PLN

NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW ZUS, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, SPORZĄDZANIE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI PŁACOWEJ, OBSŁUGA PETENTÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PAKIET MS OFFICE, MINIMUM 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PIONIE FINANSOWYM, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW DOT. WYNAGRODZEŃ, PRAWA PODATKOWEGO, UBEZPIECZEŃ CHOROBOWYCH, SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCHKONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 880 PLN

Prowadzenie ewidencji dokumentacji formalno-prawnych i decyzji w zakresie gospodarki wodnościekowej.Prowadzenie ewidencji ilości i jakości poboru wody z ujęć własnych i odprowadzanych ścieków do środowiska.Przekazywanie właściwym organom administracji publicznej wyników prowadzonych pomiarów ilości pobieranych wód podziemnych oraz ilości i jakości ścieków odprowadzanych do środowiska. Prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem pozwoleń wodnoprawnych dotyczących poboru wody i odprowadzania wód opadowych i ścieków do środowiska. Wnoszenie opłat za korzystanie z wód na rzecz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy Prawo wodne w jednostkach wojskowych (wyjazdy w teren).Godziny pracy: 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2019-04-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS KSIĘGOWCH KADROWYCH PŁACOWYCH - od 2 000 PLN

wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 925 PLN

Utrzymywanie bieżącej czystości pomieszczeń biurowych, a wszczególności zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie i czyszczenie wykładziny, mycie mebli, drzwi i parapetów, ścieranie kurzu, mycie sanitariatów, glazury, mycie okien i ram, czyszczenie poręczy, wynoszenie śmieci
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-09-16 - Cieszyn (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 1 850 PLN

zarządzanie grupą pracowników, wykonywanie zadań kierownika podczas jego nieobecności, organizacja planu pracy, kontrola nad funkcjonowaniem sklepu zgodnie z obowiazującymi standardami, obsługa kasy fiskalnej, komputera
ALDI Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Pszczyna (śląskie)

SZWACZKA - KRAWCOWA - od 2 000 PLN

krawiectwo lekkie- odzież damska, sukienki., spódnice, dzianina
Eurostyl s.c Kruk Robert Gliński Artur Głogowski Piotr - 2016-10-25 - Częstochowa (śląskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - od 11 500 PLN

Identyfikowanie wymogów biznesowych (przy zastosowaniu różnych technik). Definiowanie celów biznesowych, potrzeb i targetów. Analizowanie danych w celu zapewnienia zgodności funkcji z celami / potrzebami / celami produktu i dostarczanie rozwiązań o najwyższej potencjalnej wartości. Przekładanie potrzeb biznesowych na wymagania (funkcjonalne, niefunkcjonalne, przejściowe). Epiczność / przypadki użycia / tworzenie historii użytkownika na podstawie struktury wybranych dokumentów analizy biznesowej (w tym kryteriów akceptacji). Współpraca z interesariuszami, MŚP, zespołami ds. rozwoju ikontroli jakości. Planowanie podejścia do projektu z punktu widzenia analizy biznesowej, w tym zarządzanie informacjami analizy biznesowej (szablony artefaktów, struktura dokumentów, przepływ procesów itp.)
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Kraków (małopolskie)

KASJER, SPRZEDAWCA, PRACOWNIK PRODUKCYJNY,PRACOWNIK HALI - 13 - 14 PLN

obsługa kasy, praca na produkcji, praca na hali, wykładanie towaru, segregowanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 775 PLN

rozładunek, załadunek towarów, przygotowywanie towarów do wysyłki
PPH HERRING Brygida Stachniuk - 2018-01-22 - Toruń (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Sprzedaż produktów i pozyskiwanie nowych klientów dla firmy.Oferta dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rybnik (śląskie)

STARSZY INŻYNIER SIECI(NR 0461) - 2 000 - 8 000 PLN

- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 500 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych
RABMER HANDEL MASZYNAMI BUDOWLANYMI JAN CZOPEK * - 2016-08-16 - Licheń (lubuskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW - 1 850 - 3 500 PLN

prace z zakresu mechaniki pojazdowej,samochody osobowe i dostawcze.
Automex - 2016-02-24 - Bieniewice (mazowieckie)

STARSZY OPIEKUN FINANSOWY - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów i usług finansowych
Stefczyk Finanse -Towarzystwo Zarządzające SKOK - 2015-12-03 - Lębork (pomorskie)

STARSZY PRACOWNIK BEZPOŚREDNIEJ PRODUKCJI - od 2 600 PLN

Montaż ręczny części elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 600 PLN

PRACA NA BUDOWIE, PRACA NA TERENIE MAŁOPOLSKI
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat