STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M
Wynagrodzenie: od 4 217,26 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-06-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,26 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI W DIK K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,26 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 01.07.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 49671. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 49671 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: "Pracuj z nami".
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2019
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d6e7ebd40ac17fe9ebf2e9492a1fec4
Podobne oferty pracy
księgowanie, magazynowanie, kartoteka
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE ZAKŁAD TRANSPORTU I SPEDYCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2017-03-17 - Świerklaniec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
WYŻSZA SZKOŁA KRYMINOLOGII I PENITENCJARYSTYKI W WARSZAWIE - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
PPHU "PROMA-FIT"s.c Katarzyna Hańczyk,Mariusz Hańczyk,Stefan Boruszkowski - 2017-04-03 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych, także w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Prowadzenie rozmów, spotkań i negocjacji z klientami, kosztorysowanie w programie NORMA, przedmiarowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE TERMOCHEM - 2017-09-14 - Puławy (lubelskie)
.
"Carbo-Recycling" Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Starszy Menadżer Działu Badawczo-Rozwojowego Lodówek (Senior Manager of Refrigarator R&D Department) wymaga bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z potencjalnymi pracownikami Spółki (głównie z Korei Południowej).Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Menadżer Działu Badawczo-Rozwojowego Lodówek (Senior Manager of Refrigarator R&D Department ma za zadanie m.in.:- koordynowanie i nadzorowanie rozwoju oferty firmy w zakresie produktu lub grupy produktów (usług lub grupy usług) przeznaczonych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych;- prowadzenie bieżącej analizy rynku pod kątem informacji o klientach i ich potrzebach, pozycjonowania produktów oraz oceny możliwości marketingowych dla produktu lub usługi;- współpracowanie z działami badawczo-rozwojowymi, produkcji, logistyki, IT itp. w zakresie opracowania parametrów produktu lub usługi oraz dostosowanie jego cech do otoczenia rynkowego i prawnego;- opracowywanie strategii marketingowej produktu lub usługi w celu budowania świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych w zakładach przemysłowych. Praca na terenie województwa śląskiego.
PB PUCHALIK SP. Z O.O. - 2016-05-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Strategia, planowanie i raportowanie ocen. Zarządzanie przedsięwzięciami (w tym wsparcie transakcji handlowych). Zarządzanie, ryzyko, i zapewnienie jakości poszczególnych biznesów/krajów/aktywów i ryzyk. Przegląd BS, P&L, CF, kapitału obrotowego i środków finansowych. Lider w zakresie kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO, KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ, PRZYJĘCIE TOWARU
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Wolbórz (łódzkie)
- sprzedaz art. RTV,- przygot. towaru do sprzedaży,- obsł. urządzeń biur. i komputera,- tworzenie ofert dla klientów,- podłączanie i konfiguracja sprzętu RTV.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Dział Budowlany
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2017-01-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prace w charakterze montera sieci deszczowianych
ANMAR Usługi Budowlane - 2016-03-10 - Częstochowa (śląskie)
murowanie z kamienia naturalnego w tym z granitu i wapienia, układanie granitu, tynkowanie i boniowanie elewacji, prace termoizolacyjne budynków
Z.P.U.H. ISOMEG Mariusz Gajek - 2019-05-23 - Siewierz (śląskie)
jazda samochodem ciężarowym, przewóz materiałów masowych : piasek, masa bitumiczna, praca pod koparką
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-04-30 - Wąchock (świętokrzyskie)
W ZAWODZIE
Anna Kostuś "PHU MAJA" - 2016-12-21 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
jw.
LINDSTROM Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (pomorskie)
Naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz instalacji mechanicznych w zakładzie pracy. Praca w dziale utrzymania ruchu. Godziny pracy 6.00 - 14.00
Zakłady Mięsne Łmeat Łuków S.A. - 2017-09-01 - Łuków (lubelskie)
Operator prasy
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-02-21 - Ławnica (podkarpackie)
Starszy Menedżer Finansowy jestregionalnym właścicielem relacji z klientem po stronie IBM, celem prowadzenia działań i ważnych zmian lub rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klienta. Jest również odpowiedzialny za identyfikowanie i pomoc w rozszerzaniu businessu.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Staż dla os. bezr. zarej. w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełniającej kryteria w ramach projektu 7.1 RPO "Mój cel to praca".Praca w godzinach od 6.00 do 14.00 lub od 14.00 do 22.00, w soboty od 6.00 do 14.00.-Organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów.-Sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym.-Przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie) i ich wyeksponowanie.-Informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów.-Pomoc nabywcy przy wyborze produktu.-Sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców.-Inkasowanie należności za sprzedane produkty pod nadzorem opiekuna.-Dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży.-Załatwianie reklamacji zakupionych towarów.-Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach.-Współpraca w przygotowywaniu oferty sprzedaży.-Współpraca w badaniu sytuacji rynkowej i określaniu potrzeb rynku.-Informowanie o warunkach sprzedaży (stosowane upusty).-Zawieranie transakcji sprzedaży.-Nauka sporządzania faktur za towary pod nadzorem opiekuna.-Przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży.-Zabezpieczanie punktu sprzedaży przed włamaniem, kradzieżą.-Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości na stanowisku pracy.-Dbanie o powierzony sprzęt i urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i eksploatacją.
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Wilcza Wola (podkarpackie)
TYNKOWANIE
RENGE WIACZESŁAW "WIREAL" Firma Handlowo-Usługowa - 2016-04-12 - Bucze (dolnośląskie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, pzryjmowanie towarów, prwadzenie dokumentacji HACCP
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Międzybórz (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi,Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową,Definiowanie ryzyk projektowych,Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie ,Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac,Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity,Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac,Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
- koordynowanie pracy zespołów autorskich opracowujących propozycje zadań egzaminacyjnych- prowadzenie i weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentacji, związanej z procesem koordynowania pracy zespołów autorskich,- koordynowanie pracy zespołów egzaminatorów sprawdzających i oceniających prace egzaminacyjne zdających egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe i egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Stołeczne Centrum Edukacji Kulturalnej - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną oraz wzorcowaniem przyrządów do pomiaru ciśnienia i objętości, opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, obsługa Punktu Obsługi Klienta, aktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)