STARSZY INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWYWANIA KONTROLI I ANALIZ W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWYWANIA KONTROLI I ANALIZ W DIK K/M
Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWYWANIA KONTROLI I ANALIZ W DIK K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo lub pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. przygotowania kontroli i analiz w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - gromadzenie, aktualizowanie i analizowanie zbiorów informacji, - przygotowywanie projektów programów kontroli, - prowadzenie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej będącej w posiadaniu Departamentu, - monitorowanie skuteczności kontroli organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego oraz analizowanie celowości podejmowania doraźnych zadań inspekcyjno-kontrolnych, a także opracowywanie informacji o wynikach działalności inspekcyjno-kontrolnej, - opracowywanie projektów planów pracy Departamentu, a także sprawozdań z zakresu działania Departamentu, - przyjmowanie oraz analizowanie zawiadomień o katastrofach budowlanych i protokołów kontroli obowiązkowych, - prowadzenie i archiwizowanie akt kontroli zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz prowadzenie ewidencji inspekcji i kontroli realizowanych przez Departament. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej albo wyższe nieprofilowe i doświadczenie zawodowe, doświadczenie zawodowe: brak - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego prawniczego, administracyjnego, technicznego w dziedzinie budownictwa albo wyższego i studiów podyplomowych z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej; co najmniej 11 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych, orzeczniczych lub analitycznych albo doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań orzeczniczych, analitycznych lub kontrolnych albo doświadczenie w budownictwie - w przypadku wykształcenia wyższego nieprofilowego i braku ww. studiów podyplomowych, znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej, standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętności analityczne i syntezy danych, kreatywność, umiejętność organizacji pracy własnej i systematyczność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 3.02.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 59771. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 59771 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami". Bliższe informacje dostępne są pod numerem telefonu: 22 661 94 66
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 03.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b3e3c577b441d0d99ac0b0b56451032
Podobne oferty pracy
Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia, formowanie drzew, szczepienie, przygotowanie gleby do uprawy, nawożenie
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Podgórzyce (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
Czyszczenie szalunków, dbanie o sprzęt i narzędzia, szpachlowanie i flekowanie szalunków, montaż sklejki w płyty szalunkowe.
STIP United Sp z o. o. - 2019-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
prace przy sporządzaniu leków na receptę,przyjmowanie, metkowanielekówi obsługa pacjentów itp.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Kielce (świętokrzyskie)
asystent geodety
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
asystent geodety
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzątanie terenu zewnętrznego obiektu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA-CK - 2016-12-29 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Przygotowywanie towarów do wysyłki,rozładunek/załadunek,przygotowywanie podstawowej dokumentacji magazynowej. Dbanie o ład i porządek.
"UNIMAT" Ireneusz Drabik i Jarosław Słoka Sp.j.Dys, ul. Poprzeczna 8421-003 Ciecierzyn - 2016-03-31 - Dys (lubelskie)
kompletacja zamówień, jazda wózkiem widłowym czołowym, rozładunek i załadunek
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Mysłowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych. Sprzedaż suwnic oraz części zamiennych.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Zabrze (śląskie)
obsługa i nadzorowanie pracy pieców hartowniczych, regulowanie temperatury i czasu ich pracy, hartowanie narzędzi mechanicznych, materiałów hutniczych, prętów, zbrojeń i innych przedmiotów metalowych celem podwyższenia ich wytrzymałości i sztywności
HARTOWNIA BIAŁYSTOK S.A. - 2017-08-08 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
asystent geodety
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Poszukiwanie dotacji zgodnie ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosów,administrowanie, rozliczanie dotacji
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
asystent geodety
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa minikoparki. Praca na terenie Śląska.
1.AQUACLEAR KATARZYNA MAZUREK 2.HEALTH YOUTH BEAUTY Spółka Cywilna - 2018-10-11 - Tychy (śląskie)
-OBSŁUGIWANIE BUFETU LUB STANOWISKA DO WYDAWANIA LODÓW I KAWY ORAZ DBANIE O ICH NALEŻYTE PORCJOWANIE I DEKOROWANIE,-OBSŁUGIWANIE URZĄDZEŃ BUFETOWYCH,-OBSŁUGIWANIE KASY FISKALNEJ LUB DODATKOWO TERMINALA PŁATNICZEGO, -PRZYJMOWANIE NALEŻNOŚCI OD KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
asystent geodety
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Wyszków (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, EKSPOZYCJA TOWARU, PRZYJMOWANIE I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-
KAMI DOROTA STANKIEWICZ DARŁOWO - 2017-03-16 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Fryzjerstwo damsko-męskie
ALICJA W KRAINIE CZARÓW - AGNIESZKA KOWALSKA - 2019-05-22 - Ozorków (łódzkie)
obsługa klienta, udzielanie informacji telefonicznej, praca na dwie zmiany w godz. 7.00-20.00 w Wadowicach. Umowa o prace na okres próbny z możliwością przedłużenia. Pracodawca zapewnia pracownikowi ekwiwalent za pranie odzieży roboczej, pakiet socjalny-medyczny, dofinansowanie wczasów, pożyczki bezprocentowe, rabat na towary, udział w szkoleniach. Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od doświadczenia (osoby bez doświadczenia 2250,00-2450,00 zł brutto, osoby z doświadczaniem od 2450,00-2850,00 zł brutto. Kontakt osobisty w Wadowicach.
Centrum Budowlane "GAMA" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-28 - Wadowice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 5-13; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-17
CITY Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Słupsk (pomorskie)
zawieszanie elementów stalowych, odtłuszczanie, prace porządkowe
Łukasz Załoga Firma Handlowo- Usługowa - 2019-11-28 - Zalesie (lubelskie)
przyjmowanie rozładunek mat budowlanych i instalacjiwydawanie załadunek mat budowlanych i instalacyjnychukładanie towarów na magazynieutrzymanie porządku na magazynieStaż odbywać się będzie Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja spotkań umówionychprzez dział CALL CENTER.
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie i składanie mebli na wymiar
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lębork (pomorskie)
przyrządzanie potraw kuchni ukraińskiej
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Jasionka (podkarpackie)
nadzór nad obiektem
P.P.H.U AMBER Mirosław Jabłoński - 2018-05-10 - Łeba (pomorskie)