STARSZY INSPEKTOR DS. PRZETARGÓW Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. PRZETARGÓW
Wynagrodzenie: od 3 270 PLN
Zakres obowiązków: realizowanie postępowań o udzielanie zamówień zgodnie z wewnętrznymi regulacjami oraz Ustawą Prawo Zamówień publicznych, sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części formalno - prawnej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji postępowaniaq
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopalnie Jastrzębskiej Spółki Węglowej, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizowanie postępowań o udzielanie zamówień zgodnie z wewnętrznymi regulacjami oraz Ustawą Prawo Zamówień publicznych, sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części formalno - prawnej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji postępowaniaq
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 270 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: dniówka 155,68 zł/dzień
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. PRZETARGÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 270 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wykształcenie wyższe preferowany kierunek techniczny, ekonomia, prawo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość środowiska Windows
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dokładność i skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolność planowania i organizacji pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu Mc Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie w realizacji zadania
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
doświadczenie w pracy w obszarze udzielania zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca: Knurów i okolice, Jastrzębie-Zdrój, Pawłowice
Nazwa pracodawcy: Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Towarowa 1, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Wydobywanie węgla kamiennego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej ruchomych składników majątku w systemie klasycznym odręcznie oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanych rzeczowych składników majątku ruchomego oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek/jednostek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i komórek/jednostek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału oraz dostarczenia aktualnej informacji o stanie rzeczowych składników majątku ruchomego z zakresu działów swojej odpowiedzialności dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego,- opracowywanie dokumentów analityczno-sprawozdawczych, planistycznych, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej odpowiedzialności,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności rzeczowych składników majątku ruchomego, - sprawdzanie, przygotowywanie protokołów przyjęcia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej celem zaksięgowania w Książce kontowej faktur, rachunków i realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8,- współuczestniczenie ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do Planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczania informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego Plan zamówień publicznych sekcji oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach,- kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-07-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem białoruskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
montaż, serwis i konserwacja elektronicznych systemów alarmowych
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa baru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Miechów (małopolskie)
Cięcie drewna.Praca w godzinach od 7.00-15.00. Przez okres 2 tygodni praca w ramach umowy - zlecenia. Po tym okresie umowa na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy. Wysokość proponowanego wynagrodzenia: 1850 zł brutto + premia.
Olszynka Tomasz Piech - 2016-05-25 - Irena (podkarpackie)
wykonywanie prac ślusarskich
PPUH "INTERRAM" Romuald Kubiczek - 2016-02-16 - Ogrodzieniec (śląskie)
Udział w spotkaniach handlowych z klientami, zapoznanie się z programami komputerowymi obowiazującymi w danym dziale.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przejmowanie odpowiedzialności za wykonywane przez zespół działania w zakresie tworzenia komponentów aplikacji komputerowych, nowych funkcjonalności oraz dedykowanych rozwiązań oprogramowaniowych, budowanie silnych relacji ze współpracownikami w celu podnoszenia kwalifikacji technicznych całego zespołu, uczestniczenie w sesjach szkoleniowych oraz warsztatach , szkolenie współpracowników w ramach zdobytej wiedzy i umiejętności, proaktywność w zdobywaniu wiedzy o różnych branżach i klientach organizacji, przekazywanie jej swoim współpracownikom, efektywna komunikacja ze wszystkimi interesariuszami projektu i otoczeniem biznesowym, budowanie silnych i długoterminowych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kraków (małopolskie)
-przepalanie złomu na zakładzie przerobu złomu w Niemczech- dbałość o powierzony sprzęt- realizowanie wyznaczonych celów ilościowych
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Krucz (wielkopolskie)
Przygotowanie klienta do zabiegów fryzjerskich (mycie włosów, suszenie) sprzątanie
STUDIO FRYZUR DAWID WILK - 2017-01-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy
DORTEX BUDYNEK DOROTA - 2016-03-18 - Turek (wielkopolskie)
Szpachlowanie, szlifowanie ścian (pod halogen), szpachlowanie warstwą wygładzającą i wyrównującą, nakładanie gładzi szpachlowej, uzupełnianie ubytków i pęknięć.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wolica (mazowieckie)
elpdesk i wsparcie użytkowników końcowych, obsługa zgłoszeń serwisowych,zarządzanie, aktualizacja i konfiguracja stacji roboczych działających w systemie Windows 10 za pomocą oprogramowania Ivanti Endpoint Manager (LANDesk), skryptów Powershell oraz GPO,przygotowywanie zdalnych instalacji programów biurowych oraz użytkowych,diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętowych i programowych w komputerach i urządzeniach peryferyjnych, rozwijanie, administracja i aktualizacja stron WWW, m.in. prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) i Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,administracja systemami teleinformatycznymi i bazami danych Microsoft SQL. (wynagrodzenie do uzgodnienia)
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
I Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borucinie, Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojnowicach, Dyrektor Przedszkola w Krzanowicach, ogłasza nabór na stanowisko Głównego Księgowego na czas określony - okres zastępstwa- ( około-1 roku) Nazwa i adres jednostki ogłaszającej nabór:Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borucinie47-470 Borucin, ul Bończyka 13, e-mail: zspborucin (at) op.plII Określenie stanowiska urzędniczego:Główny Księgowy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w BorucinieWymiar czasu pracy: 1/2 etatuLiczba stanowisk pracy 1 stanowiskoRodzaj umowy: umowa o pracę zostanie zawarta na czas określonyGłówny Księgowy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w WojnowicachWymiar czasu pracy: 1/2 etatuLiczba stanowisk pracy 1 stanowiskoRodzaj umowy: umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony,Księgowy w Przedszkolu w KrzanowicachWymiar czasu pracy: 1/8 etatuLiczba stanowisk pracy 1 stanowiskoRodzaj umowy: umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony,III Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać następujące, niezbędne wymagania:1. posiada obywatelstwo polskie,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. zna ustawy: o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Karta Nauczyciela, Prawo Oświatowe5. spełnienie jednego z poniższych warunków:- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie 6-letniej praktyki w księgowości,6. cieszy się nieposzlakowaną opinią,W przypadku osób ubiegających się o stanowisko głównego księgowego będą preferowane następujące dodatkowe wymagania:1. ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2. ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu gminy jako organu samorządu terytorialnego,3. umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,4. znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości: Program Księgowo- (Groszek), program płacowy-(Qwark) ( Płatnik ZUS, Aplikacja Bankowa Banku Spółdzielczego, Program Sprawozdawczości GUS, BESTIA5. umiejętność obsługi komputera6. cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.IV Wskazanie zakresu zadań na stanowisku głównego księgowego:1. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych szkół,2. przyjmowanie, dekretowanie sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym odsługiwanych jednostek,3. sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych,4. przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników,5. przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych,6. sporządzanie sprawozdania SIO w zakresie dotyczącym ww. stanowiska,7. sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazywanie dochodów do organu prowadzącego,8. prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach,9. naliczanie wynagrodzeń,10. rozliczanie z ZUS i Urzędem Skarbowym11. sporządzanie sprawozdań wykonania wydatków i dochodów miesięcznych/kwartalnych/rocznych,12. sporządzanie ewidencji podatku VAT,13. rozliczanie dożywiania prowadzonego przez stołówkę szkolną,14. sporządzanie sprawozdań statystycznych,15. wykonywanie innych czynności i zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borucinie - 2018-09-07 - Borucin (śląskie)
Mechanik samochodów ciężarowych
Usługi Transportowe Antoni Matras Jaworzna 119 - 2016-08-16 - Jaworzna (małopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIAINFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i wykonywanie transakcji w zakresie finansów oraz zadania związane z uzgadnianiem kont i różnic wynikających z raportów finansowych:-uzgadnianie kont bilansowych, przygotowywanie poleceń księgowań;-przygotowywanie do i zamykanie ksiąg rachunkowych na koniec miesiąca/roku dla krajów SOXowych: kontrola rezerw na wydatki pośrednie, kontrola cykli oraz kluczy alokacyjnych oraz proces alokacji kosztów, uzgodnienia sald intercompany, księgowania poza bilansowe, przygotowywanie sprawozdań finansowych;-wyjaśnianie i rozwiązywanie rozpoznanych różnic na przypisanych kontach;-rozliczenia międzyokresowe bierne/czynne księgowania, walidacja;Koordynowanie oraz usprawnianie procesów dokumentowania procedur i polityki księgowości;-ulepszanie i rozwój wewnętrznych procesów oraz kontroli;-współpraca z klientem w ramach rozwiązywania rozpoznanych nieprawidłowości;- Inne zadania delegowane przez przełożonego dopóki nie są sprzeczne z prawem oraz kodeksem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Rola będzie polegała na nadzorowaniu zarządzania i relacji klientów EPAM w ramach jednostek biznesowych systemów EPAM. Starszy Opiekun Klienta będzie odpowiedzialny za całościową realizację projektu, satysfakcję klienta i zarządzanie oczekiwaniami, przy jednoczesnym zapewnieniu, że praca odbywa się zgodnie ze strategią, w ramach założonego harmonogramu i budżetu.Obowiązki: - Koordynacja przygotowania propozycji dla klientów i szczegółowych specyfikacji zakresu prac,- Uczestniczenie w rozwoju nowych przedsięwzięć,- Skuteczna realizacja projektów dla klientów,- Organizacja odpowiedniej ekspozycji zadań na rzecz klientów z sektora mediów i rozrywki,- Zarządzanie oczekiwaniami klientów i relacjami z klientami,- Zapewnienie, że projekty są realizowane zgodnie z procesem i metodologią EPAM,- Rozwiązywanie problemów klientów podczas realizacji zadania,- Zapewnianie, że podczas realizacji zadań klient wywiązuje się z tego, co jest jego obowiązkiem, - Rozpoznawanie i zarządzanie ryzykiem związanym z zadaniami oraz wczesne sygnalizowanie głównych problemów,- Uczestnictwo w ogólnym zarządzaniu projektem, szacowaniu potrzebnego czasu i planowaniu zasobów,- Nadzorowanie prognozowanych przychodów i zasobów związanych z zadaniem,- Nadzór nad arkuszami czasu pracy i informacjami rozliczeniowymi związanymi z zadaniem,- Nadzór nad przygotowaniem tygodniowych/miesięcznych raportów z realizacji zadania,- Nadzorowanie szacunków dotyczących ram czasowych, jakości i ilości zasobów niezbędnych do pomyślnej realizacji projektów; opracowanie planu projektu uwzględniającego wszystkie zmienne projektowe,- Ustanawianie kryteriów dotyczących możliwości realizacji, wydajności, konserwacji, projektowania i kosztów,- Pomoc w analizie procesów klienta poprzez analizę potrzeb i rekomendowanie nowych modeli biznesowych, przepływów pracy lub innowacyjnych rozwiązań,- Przyczynianie się do ulepszania zadań i procesów oraz zarządzanie nimi ,- Przedstawianie propozycji innowacyjnych rozwiązań problemów/procesów biznesowych, które kładą nacisk na wykorzystanie technologii w celu zapewnienia zróżnicowania marketingowego, poprawy wydajności i lepszych doświadczeń użytkowników,- Okazjonalny mentoring kolegów, w tym zapewnianie, że zespoły projektowezlokalizowane u klienta i zagranicą skutecznie realizują swoje obowiązki ,- Jeżdżenie do klientów, gdy zajdzie taka potrzeba.Umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Analizowanie danych klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
projektowanie oraz rozwijanie rozwiązań technicznych BI, które spełniają wymagania biznesowe, współpraca z architektami BI w standaryzacji oraz rozwoju procesów oraz metodologii w projektach BI, tworzenie dokumentacji projektu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Wyczyszczenie powierzchni płaskich i pionowych. Obranie owoców i warzyw. Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Praca 40 godzin tygodniowo wg potrzeb zleceniodawcy i imprez okolicznoosciowych. Proponowane wynagrodzenie brutto 14,70 zł/godz.
Papuga Hotel S.C. Jolanta Pianka Wacław Sztafa - 2019-03-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz samochodów osobowych lawetą; godziny pracy: 9.00- 17.00
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Słupsk (pomorskie)
Przewóz chłodnią artykułów spożywczych na trasach krajowych i międzynarodowych. Wolne weekendy.
Kleszcz Piotr - 2016-10-10 - Wadowice (małopolskie)
ZABEZPIECZENIE WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU I WYKONYWANIE ZADAŃ PRZEZ SZEFA, WYMAGANIA:ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA I 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, UMIEJĘTNOŚCI -BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU 3 LATA, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MON.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace związane z naprawą samochodów ciężarowych na terenie firmy
FAL-TRANS Rafał Falkowski - 2017-06-09 - Brańsk (podlaskie)
obsługa i ustawianie automatu-zgrzewarki wysokiej częstotliwości (produkcja okładek do zeszytów
PPU D&D Marian Dąbrowski - 2019-04-29 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów, budowanie trwałych relacji.
Towarzystwo Zarządzające SKOK Sp z o.o S.K.A. - 2016-01-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Radłów (małopolskie)