STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Wynagrodzenie: od 2 998,14 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 998,14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Elastyczne godziny pracy (40h/tyg.)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 998,14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Administracja/Budownictwo/pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, umiejętność stosowania prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: - rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, - przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, - obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, - kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia wyjaśnień. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42. Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 01.02.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DOA nr ogłoszenia 40726 Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 01.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomocnicze prace ogólnobudowlane.
Usługi Remontowo-Budowlane "Fach-Bud" Michał Bryda - 2018-12-12 - Różanka (podkarpackie)
Opracowanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowej
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
praca przy montażu konstrukcji stalowych i obróbek blacharskich
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wymysłów (mazowieckie)
zgrzewanie płyt oraz rur pe, praca przy montażu szalunków stalowych form, przy zalewaniu oraz obróbce betonu
ECOL-UNICON SP. Z O.O. - 2018-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa elektronarzędzi przy produkcji i montazu domów z drewna
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- przygotowanie korespondencji do doręczenia,- doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,- realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów
Poczta Polska S. A. - 2018-01-19 - Końskie (świętokrzyskie)
wg. stanowiska
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4809 - 2016-04-14 - Wesoła (mazowieckie)
Windykacja nalezności, przygotowywanie raportów finansowychcodzienny kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu drogowego (oznakowanie pionowe i poziome, stałetymczasowe), utrzymanie sygnalizacji świetlnej, współpraca z Kierownikami Służby Liniowej przydokonywaniu objazdów dróg, zlecaniu i odbiorach robót z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego,prowadzenie zagadnień związanych ze szkodami komunikacyjnymi, współpraca z towarzystwamiubezpieczeniowymi przy określaniu kosztów naprawy wyposażenia pasa drogowego, sporządzając opinie iopisy do szkód,opracowywanie projektów decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego,przygotowywanie i opracowywanie opinii w sprawie lokalizacji i umieszczania obiektów oraz urządzeń wpasie drogowym , zjazdów, reklam, współpraca z inwestorami urządzeń oraz Wydziałami Oddziału i urzędówpaństwowych oraz samorządowych,prowadzenie spraw i korespondencji związanych ze skargami i wnioskami spływającymi do Rejonudotyczącymi administrowanej sieci dróg,udział w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych przy Starostwach w spawach
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku - 2016-11-23 - Zambrów (podlaskie)
do uzgodnienia
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWA " ELITEX " - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Cv na e-mail:malgorzata.barszczak (at) textilmarket.pl.Praca w systemie jednozmianowym w godz 8-16. Przygotowywanie zamówień do dostawców,kontrola realizacji dostaw i analiz handlowych.
T.X.M. S. A. - 2016-03-16 - Andrychów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa i konserwacja narzędzi ,ręczna obróbka metalu i tworzyw.
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Police (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Rychtal (wielkopolskie)
Czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych, montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych, układanie oraz montowanie zbrojenia w deskowaniach i formach.
BOGDAN BARZAK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BARZAK" - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność związana ze zrozumieniem i uczestnictwem w inicjatywach Lotus Notes na rzecz inicjatywy projektowej migracji SharePoint, a także wysiłkami klienta na rzecz rozwoju własnego biznesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zabierzów (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż usług aktualnym klientom firmy
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2015-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatuWydziału kryminalnego m.in. poprzez:-kompletowanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dla Naczelnika Wydziału Kryminalnego-ewidencjinowanie korespondencji w dziennikach, rejestrach oraz przygotowywanie korespondencji wysyłkowej-redagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji-przyjmowanie od pracowników spraw ostatecznie zakończonych, sporządzanie spisów aktprzekazanych do archiwum oraz protokołów brakowania-rozlicznie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowisko służbowe-przedkładanie Naczelnikowi Wydziału wykazu niezałatwionych pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-10-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
obsługa szlifierek ogólnego przeznaczenia, specjalizowanych i specjalnych takich jak: szlifierki do wałków kłowe uniwersalne, produkcyjne i bezkłowe, szlifierki do otworów uniwersalne, produkcyjne, obiegowe i bez uchwytowe, szlifierki do płaszczyzn ze stołem prostokątnym i ze stołem obrotowym, szlifierki do gwintów
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Czechy (Czechy)
opieka nad powierzona grupą asprtymentową, analizy produktowe, współpraca z dostawcami zagranicznymi
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-07-06 - Pułtusk (mazowieckie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Prace ogólnobudowlane, wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wąsosz (dolnośląskie)
praca w zakłądach prefabrykacji żelbetów, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2017-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru i wysyłka poczty firmowej; administracyjne wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach; bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentacji; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych itp. Umowa na czas określony: min. rok. Godziny pracy: 7.30- 15.30
LEANN STAŃCZYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-16 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie potraw kucni rosyjskiej i ukraińskiej, sporządzanie raportów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji żywienia
SILVER WORK Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kielce (świętokrzyskie)