STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Wynagrodzenie: od 2 998 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 998 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 998 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Data zakończenia pracy: 14.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, zakres obowiązków: - rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, - przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, - obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, - kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia wyjaśnień. Zakres zadań: rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia wyjaśnień. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane, umiejętność stosowania prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys (CV) i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Inne dokumenty: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Dokumenty należy przesyłać lub składać do: 12 grudnia 2016 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. pod adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DOA nr ogłoszenia 5982. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Praca w GUNB. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78 Szczegółowe informacje na stronie: http://bip.gunb.gov.pl/pliki/ogl_doa_301116.pdf
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 12.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obowiązki opiekuńczo wychowawcze i dydaktyczne zdziećmi w wieku przedszkolnym, w związku z wykonywana pracą, prowadzenie dokuemntacji pedagogicznej określonej odrebnymi przepisami. Prowadzenie stałej współpracy z rodzicami i instytucjami wspierającymi działalność oświatową oraz inne współprace przez pracodawcę. Praca na dwie zmainy: 07:00-15;00 lub 10;00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Łódź (łódzkie)
-kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji,-obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami,-obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Mycie oraz czyszczenie środkami myjącymi przy użyciu zmywarki, wyparzarki oraz mycie ręczne. Zmywanie talerzy, sztućców, sosjerek, zmywanie narzędzi kuchennych: chochle, noże, deski, pojemniki itp., zmywanie naczyń: garnki, patelnie, miski. Utrzymanie maszyn i mebli kuchennych w należytej czystości. Mycie pomieszczeń kuchennych i zaplecza. Wykonywanie obróbki ręcznej, mechanicznej oraz termicznej surowców i półproduktów. Mycie, obieranie, krojenie, dzielenie na części artykułów spożywczych: warzywa, mięsa, sery, sosy, smażenie na urządzeniach gazowych i elektronicznych. Przygotowywanie artykułów przy pomocy krajalnicy, miksera. Poznanie i przyswojenie zasad organizacji stanowiska pracy pod kątem zasad HACCP, BHP, instruktaż stanowiskowy, zapoznanie się ze sprzętem oraz narzędziami obsługiwanymi na stanowiskuoraz inne polecenia zlecone przez Dyrektora i Koordynatora kuchni.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w rónoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-18:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w żywieniu zbiorowym. Wymagana znajomość HACCP. Wymagana aktualna książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-353-58-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice).
FUNDACJA LAURENTIUS - SENIOR RESIDENCE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - ODDZIAŁ FUNDACJI LAURENTIUS - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Programowanie maszyn, prace elektromechaniczne.
WILROBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)
Odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru, informowanie o zasobach magazynowych, sterowanie zapasami magazynowymi, inwentaryzowanie stanów, gospodarowanie opakowaniami.
"Enwar" Sp z o.o. - 2017-06-02 - Świebodzice (dolnośląskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
- WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW ZA POMOCĄ SKANERA, PRZEWOŻENIE PRODUKTÓW ZA POMOCĄ WÓZKÓW WIDŁOWYCH, PODNOŚNIKÓW PALET ORAZ WÓZKÓW PROWADZONYCH. -POBIERANIE ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW -PAKOWANIE I WYSYŁANIE TOWARÓW- ODBIERANIE PRODUKTÓW
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
praca w kuchni hotelu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Żagań (lubuskie)
Zebranie wymagań rekrutera w zakresie kwakifikacji i umiejętności osoby na dane stanowisko, na które Sourcer będzie prowadzić poszukiwania, pozyskanie wymaganej do procesu ilości kandydatów na long i short listę, poprzez dobranie i aktywne zastosowanie metod direct search. Wsparcie rekrutera w wypostowaniu ról w miejscach wymaganych przez klienta (np. strona internetowa klienta, specjalistyczne portale społecznościowe). Pozyzkiwanie CV od kandydatów zakwalifikowanych do procesu. Przeprowadzanie telefonicznych rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami ( w języku angielskim i ukraińskim lub rosyjskim). Weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego i ukraińskiego lub rosyjskiego, jaki prezentują kandydaci. Przygotowanie wymaganego podsumowania rozmów kwalifikacyjnych w formie raportu. Systematyczne aktualizowanie bazy danych kandydatów (Tracker). Stała współpraca z rekruterem prowadzącym dany proces rekrutacyjny i cykliczne uczestniczenie w spotkanich lub telekonferencjach celem zebrania i podsumowania aktualnego statusu procesu rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
Skłodowscy Spółka z o.o. - 2017-04-05 - Marki (mazowieckie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w pracy na stanowisku inżyniera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w tworzeniu modeli UML; doświadczenie pracy oraz dogłębna znajomość technologii takich jak J2EE, OOA, OOD; doświadczenie oraz znajomość podstawowych technologii Java JSP, JSF, JSTL, EJB, JavaBeans, Servlets, JDB, XML, Web Services, XSL, XSLT, SOAP, JUNIT; doświadczenie z produktami Oracle - będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w pracy z dużymi systemami rozwoju oprogramowania lub inicjatywami integracji systemowej jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum będzie dodatkowym atutem; praca w oparciu o metodologie takie jak Agile będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość i wiedza praktyczna z zakresu tworzenia schematów programowych; dobre rozumienie zasad programowania zorientowanego na cel; znajomość EJB, Hibernate, lub innego systemu wdrażania JPA; znajomość rozwoju aplikacji opartych na J2EE/Java; tworzenie nowych programów oraz dostosowywanie istniejących przy wykorzystaniu takich języków programowania jak: Java / JEE, Spring, Hibernate, REST and SOAP web services, HTML/CSS/JavaScript and JS frameworks. Wymagana znajomość bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest konieczna.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów w zakresie usług kosmetycznych
JOKER BIS S.C. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA - 2018-07-10 - Herby (śląskie)
Przygotowanie stanowiska do pracy, korekty formowania, korekty łamania, korekty w nadruku.
Agencja Zatrudnienia KS service Sp.z o. o. - 2018-06-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca na hali sprzedaży,obsluga kasy,obsługa klientów,wykładanie towaru,praca na stoisku męsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-25 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Prowadzanie spraw związanych z wyposażeniem kwaterunkowym, prowadzenie spraw mieszkaniowych, prowadzenie gospodarki transportowej, obsługa komputera w zakresie oprogramowania znajdującego się w Sekcji ds. Kwatermistrzowsko - Technicznej, udział w odprawach służbowych, instruktażach, szkoleniach doskonalących wewnątrz wydziałowych, referowanie zleconych zadań przez Komendanta Miejskiego PSP, realizacja zadań z planów pracy przydzielonych imiennie lub określonych w protokołach z narad służbowych, prowadzenie gospodarki mundurowej, realizowanie zakupów środków czystości dla strażaków i do utrzymania obiektów oraz materiałów biurowych, materiałów budowlanych i remontowych, prowadzenie spraw związanych z administracją i utrzymaniem obiektów;
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2017-04-18 - Leszno (wielkopolskie)
Przeglądanie wymagań i szacowanie czasu zakończenia zadania, dostarczanie wysokiej jakości specyfikacji, szacunków i oprogramowań, analizowanie problemów aplikacyjnych, rekomendowanie i opracowanie rozwiązań, opracowanie i utrzymanie kodu programu i dokumentacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów produkcyjnych w aplikacjach.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)
-um. związane z projektoaniem sieci,-znajomość środowiska Windows Server,-um. dioagnozowania usterek komputera- podstawowa wiedza ze znajomości HTMLPraca w godz. 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00 w Jednostce Wojskowej nr 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. Kandydaci proszeni są o kontakt osobisty w godz. 8-15 w kancelarii personalnej (S-1).
17 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ w Kołobrzegu - 2016-07-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, chat, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami przypisanymi do każdego projektu. Realizacja wyznaczonych przez przełożonego celów oraz wskaźników ilościowych, wartościowych, jakościowych w zakresie obsługi klientów.- Znajomość języka rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z klientem zagranicznym z Rosji.- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie min. 3 miesiące jako Konsultant Ds. Obsługi Klienta. Wymagana biegła (B2/C1) znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa (A2) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Katowice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki,- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji,prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-26 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
obsługa gości
OWS SOBÓTKA - 2016-09-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Definiowanie i dostarczanie rozwiązań i usług aplikacji biznesowych na potrzemy i wg. Standardów Bombardier Transportation. Kierowanie działaniami dotyczącymi standaryzacją aplikacji i procesów biznesowych. Zapewnienie wysokiego poziomu usług IT. Zarządzanie pełnym cyklem życia aplikacji i optymalizowanie pod kątem wydajności. Analiza oczekiwań i wymagań biznesu i tworzenie na ich podstawie specyfikacji wymagań systemowych IS. - Wynagrodzenie: 19000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
Stosowanie procesów IPG w obszarach bezpieczeństwa informacji i/lub zarządzania informacją poprzez takie działania jak: szkolenia, podnoszenie świadomości , ocena ryzyka, zarządzanie ryzykiem, łagodzenie ryzyka, wdrażanie procesów, standardów, procedur oraz wytycznych wraz z powiązanymi kontrolami; - zapewnienie jasnych, dających podstawy do działania wytycznych dot. IPG do głównych usług/projektów IPG, by zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo informacji oraz wymagania zarządzania informacjami występującymi w czasie trwania projektu; - przegląd systemów/usług działających poprzez IS pod kątem zgodności z zasadami i praktykami IPG by umożliwić zgodność z wymogami firmy w obszarze bezpieczeństwa danych i zarządzania informacjami; - wykorzystanie możliwości do zwiększenia ochrony danych firmy o wyższej wartości oraz automatyzacja pozbywania się danych o niższej wartości; - przyczynianie się do wypełniania wymagań w ramach długoterminowych i rocznych planów IPG oraz prowadzenie działań dostosowawczych poprzez skuteczne angażowanie przełożonych i innych interesariuszy zgodnie ze wskazówkami kierownictwa IPG.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, weryfikacja terminów ważności, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Sławatycze (lubelskie)
Montaż i serwis powierzonych produktów zgodnie ze sztuką budowlaną (między innymi bram bgarazowych i przemysłowych z automatyką, okien, drzwi oraz rolet zewnętrznych).
ABR Joanna Cypryańska - 2018-03-27 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wołomin (mazowieckie)
Przetwarzanie, implementacja, testowanie i naprawianie błędów oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientami w języku angielskim, hiszpańskim,szwedzkim. Ustalanie warunków umów z kontrahentami zagranicznymi, dokonywanie zakupów w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
praca na składzie materiałów budowlanych-kostki brukowej, kamienia ozdobnegorozładunek i załadunek towarudbałość o porządek na magazynie
F.H.U. "WEKTOR" Usługi Brukarskie Brych Mirosław - 2017-12-21 - Ustroń (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 - 2017-10-05 - Chełm (dolnośląskie)