STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Wynagrodzenie: od 2 998,14 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 998,14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Elastyczne godziny pracy (40h/tyg.)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 998,14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Administracja/Budownictwo/pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane - umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Ogólny zakres obowiązków: rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, - przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, - obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, - kompletowanie i porządkowanie akt sprawy zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy oraz udzielania wyjaśnień. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Terminy i miejsce składania dokumentów: dokumenty należy złożyć do: 12.10.2018 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DOA nr ogłoszenia 34839. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia sa dostępne na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 34839 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w zakładce "Pracuj z nami".Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO) 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: medycyna pracy oraz IPN. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od przekazania do Archiwum Zakładowego Urzędu. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy w ciągu 7 dni od dnia sporządzenia protokołu z przeprowadzonego naboru. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w Urzędzie w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszytskich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klienetem posłujgującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, sprzedaż, wydawanie towatu, sprawdzanie dat ważności, układanie towarów na półkach, porządki
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Jasło (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ, SPOSOBU WYKORZYSTANIA NIERUCHOMOŚCI PRZEZ JEDNOSTKI I INSTYTUCJE WOJSKOWE ORAZ OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH W OPARCIU O DECYZJE ORGANÓW NADRZĘDNYCH, PROWADZENIE EWIDENCJI PROTOKOŁÓW PRZEKAZANIA NIERUCHOMOŚCI, ROZPATRYWANIE SPRAW WYNIKAJACYCH Z USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH, BRANIE UDZIAŁU W NADZORACH GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE OGRANICZONYCH PRAW RZECZOWYCH W STOSUNKU DO NIERUCHOMOŚCI UZYTKOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-KIERUNKOWE: GOSPODARKA NERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONA ŚRODOWISKA, GEODEZJA (PROFIL BUDOWANY)ZNAJOMOŚC USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH, LEŚNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ-MILE WIDZIANEPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA E-MAILA: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie statystyk w informatycznych systemach policyjnych, utrzymywanie stałej sprawności technicznej wykorzystywanego sprzętu komputerowego, jego bieżąca konserwacja, prowadzenie ewidencji ilościowej i naprawa sprzętu łączności i informatyki.
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli - 2017-07-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
przyjmowanie towaru, sprawdzanie pod wzgledem jakosciowym i ilosciowym, metkowanie, układanie, porządkowanie asortymentu, obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie zamówień, wydawanie towaru, dbanie o porzadek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prostych prac pomocniczych związanych z procesem technologicznym w zakładzie pracy, końcowa obróbka produktów, nabijanie nap - pracodawca zapewnia przyuczenie do wykonywania niezbędnych czynności zawodowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama" Sp. z o. o. - 2018-08-07 - Dębno (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej rzeczowych składników majątku w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materiałowej FT-GM7 i FT-EW7 w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej celem zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków z realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego i możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej,- współuczestnictwo ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego plan zamówień publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (łódzkie)
Oferty należy składać w kadrach Aresztu Śledczego w Słupsku (Słupsk, ul. Sądowa 1), od 9 do 11 kwietnia 2018 r., w godzinach od 9:00 do 14:00. Oferta powinna zawierać: podanie o przyjęcie do pracy, dyplom ukończenia studiów medycznych, aktualne prawo wykonywania zawodu oraz wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jak również podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji w Areszcie Śledczym w Słupsku – druki dostępne w kadrach aresztu. Godziny pracy: 7.30- 15.05
Areszt Śledczy w Słupsku - 2018-04-06 - Słupsk (pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADAŃ O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNOŚCI SANITARNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRANŻA SANITARNA, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- projektowanie i tworzenie kodu, - komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich, - analiza wymagań, - testowanie kodu i dostosowywanie funkcjonalności do użytkownika końcowego, - oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż paliw, towarów i akcesorii samochodowychsprzedaż hot dogów
Stacja Paliw A. Nowacki Trasa S7 PKN ORLEN - 2016-04-08 - Sople (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Stare Włóki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i programowanie frezarek centów obróbczych, obróbka wyrobu zgodnie z dokumentacja technologiczna, wykonywanie róznych częci maszyn na obrabiarkach sterowanych numerycznie.Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2017-05-22 - Osowiec (opolskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Dębów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Przemęt (wielkopolskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłanie poczty, odbiór poczty elektronicznej, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, prowadzenie akt osobowych. Praca w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 13/15.
DENLUX Zbigniew Kuliberda - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
- opieka nad dziećmi w wieku od 2,5 do 3 lat;- samodzielne prowadzenie zajęć;- czuwanie nad prawidłowym rozwojem dzieckaPraca w godz. 6:30-16:30 w Kołobrzegu.
Punkt Żłobkowo-Przedszkolny Anglojęzyczny MAŁY POLIGLOTA Ewelina Sutuła - 2016-06-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń galerii handlowej.
"STEKOP" S.A. ZPCh - 2016-05-05 - Łomża (podlaskie)
konstrukcja narzędzi specjalnych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
stażysta w służbie przygotowawczej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
-informowanie o promocjach i produktach, budowanie pozytywnego wizerunku marki i rynku, wspieranie sprzedaży, udział w animacjach i degustacjach.
kontakt przez OHP - 2016-10-10 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji finansowej - prowadzenie dokumentacjizwiązanej z zatrudnieniem młodocianych pracowników - redagowaniekorespondencji - prace administracyjno - biurowe. Umowa na trzy miesiące (z możliwością przedłużenia)Praca w godzinaCH 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2017-05-09 - Olesno (opolskie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
•telefoniczne wsparcie Klientów zgodnie z naszymi zasadami,•wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych,•doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
BANK POCZTOWY S.A. - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie kart pracowników, nadzór nad pracownikami; WYMAGANIA: Wykształcenie zawodowe/średnie - mile widziane medyczne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Lubliniec (śląskie)
transport towarów chłodniczych, praca na terenie Polski i na trasach międzynarodowych
"SILESIA LOGISTIC" Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Sosnowiec (śląskie)