STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M
Wynagrodzenie: od 4 217,27 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,27 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,27 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 2 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 58660. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 58660 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 17.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbe2ff084eb8da82321497cadbbba80c
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie istniejącego i tworzenie nowego oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wtryskarek, w tym przygotowanie do pracy i ustawienie procesów produkcyjnych, montaż i demontaż form wtryskowych, ustawienie parametrów maszyny, rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych przy uruchomieniu i w trakcie produkcji, usuwanie drobnych awarii urządzeń związanych z produkcją, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji produkcyjnej.
Inextech spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-30 - Głuchołazy (opolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Olszanka (opolskie)
- Wspomaganie w zakresie przygotowywania dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń, uposażeń i innych świadczeń w ramach kompetencji Wydziału Finansów,obsługa finansowo-organizacyjna PKZP,opracowywanie i przekazywanie do PFRON informacji miesięcznych o zatrudnieniu, kształceniu lub działalności na rzecz osób niepełnosprawnych,opracowywanie do zapłaty dokumentacji otrzymanej z komórek zaopatrujących szkołyi Komendy Głównej Policji, wsparcie w przygotowaniu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji planistycznej,wspomaganie wykonania analizy budżetu szkoły, przygotowywanie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń w ramach prowadzonej gospodarki finansowej, przygotowanie sprawozdawczości finansowej w okresach miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych,wprowadzanie danych do modułu Płace w systemie SWOP, archiwizowanie dokumentacji służbowej.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2020-02-26 - Katowice (śląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientami portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
możliwość przyuczenia do zawodu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE Elżbieta Przydróżna - 2016-10-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prace naprawcze, konserwatorskie, kierowca pomocy drogowej.
TOYOCAR J.J. MIKOŁAJCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace murarskie
Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Bylski - 2016-09-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie analiz laboratoryjnych w zakresie mleka surowego i produktu gotowego, przyjęcie surowcówna zgodność ze specyfikacjami, sprawdzanie stau sanitarnego zakładu, sprawdzanie i kontrola urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Prudnik (opolskie)
tynkarz
ZIGRA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie posiłków polskich i kuchni i kuchni kresowej; dbałość o najwyższą jakość i smak dań; przygotowywanie stanowiska pracy; obróbka wstępna warzyw i mięsa;
REFLEKS Firma Produkcyjno Handlowa Grzegorz Nawara - 2016-07-07 - Opole (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, mycie okien
EFEKT WLEKLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Września (wielkopolskie)
Naprawianie aut ciężarowych
Usługi Transportowo-Sprzętowe "SEBAX" - Sebastian Kądziołka - 2018-08-21 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedaż ryb, obsługa klienta w sklepie rybnym
P.H.U.R. Riwiera Adam Jaworski - 2019-05-23 - Krynica Morska (pomorskie)
- Współdziałanie na budowie z nadzorem technicznym wykonawcy- Nadzór realizacji robót w zakresie jakości zgodności wykonania- Rozliczenie budowy, odbiór robót końcowych, rozliczanie materiałow, kompletowanie dokumentacji budowy.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-08-27 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie księgowości zgodnie z zasadami rachunkowości, znajomość przepisów podatkowych, sporządzanie deklaracji CIT, VAT, ewidencja dokumentów księgowych w tym fakturowanie
Chłodnia MORS Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Zamość (lubelskie)
Kontrola i weryfikacja wyrobów z odpowiednimi specyfikacjamiwięcej informacji na www.ilpea.net.pl
Ilpea Sp. z o.o. - 2019-07-17 - Chełstówek (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, PRACA NA SALI SPRZEDAŻY, WYKŁADANIE TOWARU, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA STOISKA MIĘSNEGO
DINO POLSKA SA - 2019-10-24 - Niechorze (zachodniopomorskie)
sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Krosino (zachodniopomorskie)
obsługa ładowarki kołowe, obsługa maszyn do sortowania kamienia
DKSM Mirosław Hałdys sp. K. - 2018-03-27 - Damianowo (dolnośląskie)
-Obsługa narzędzi ręcznych do obróbki metali - Ustawianie do spawania - kontrola wykonania pod względem jakościowym
kontakt przez OHP - 2019-04-19 - Bonin (zachodniopomorskie)
piekarz
Z.P.H.U. MACZEK S.C. - 2018-02-04 - Sochocin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie prostych prac budowlanych (kopanie dołów, noszenie cegieł, sprzątanie miejsca pracy)
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Jastrzębia (dolnośląskie)
Bezpośredni kontat z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indii, wdrożenie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:BEZPOŚREDNI UDZIAŁ W AKCJACH RATOWNICZO-GAŚNICZYCH I INNYCH ZDARZENIACHUDZIAŁ W SZKOLENIU KWALIFIKACYJNYMPRZESTRZEGANIE OBOWIĄZUJĄCYCH REGULAMINÓW I ZASAD W SŁUŻBIE W TYM WARUNKÓW BHPRZETELNE I NIENAGANNE WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONYCHUTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W REJONIE ZAKWATEROWANIA ORAZ HIGIENY OSOBISTEJDBANIE O CZYSTOŚĆ I ESTETYCZNY WYGLĄD SPRZĘTU I URZĄDZEŃ, STAŁE PODNOSZENIE SWOICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH I SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ POPRZEZ SAMOKSZTAŁCENIE I UDZIAŁ W ZAJĘCIACH W-F. ITP. POZIOM WYKSZTAŁCENIA :WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU: CHEMIA, TECHNOLOGIA CHEMICZNA, ANALITYKA CHEMICZNA, INŻYNIERIA CHEMICZNA I PROCESOWA, INŻYNIERIA PROCESOWA I OCHRONA ŚRODOWISKA, BIOLOGIA, BIOTECHNOLOGIA, BIOMONITORING I BIOTECHNOLOGIA EKOLOGICZNA LUB ŚREDNIE Z TYTUŁEM TECHNIKA W ZAKRESIE ZBLIŻONYM DO CHEMII, BIOLOGII LUB FIZYKI. SYSTEM ZMIANOWY 24/48 H
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- organizowanie procesu sprzedaży w branży technologii teleinformatycznych- praca w zespole arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Łódź (łódzkie)