STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M
Wynagrodzenie: od 4 217,26 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-10-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,26 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,26 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 55753. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 55753 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7b85dffb1b07a6cbacb30aa0081d4147
Podobne oferty pracy
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie pism i dokumentów, w tym również w języku angielskim, projektowanie i przygotowywanie dyplomów, zaproszeń i kartek okolicznościowych, w tym również w języku angielskiem, bieżąca działalność sekcji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
-prowadzenie obowiązującej dokumentacji laboratoryjnej,-pobieranie próbek do badań laboratoryjnych i sporządzanie protokołu przyjęcia próbek,- wykonywanie badań przyjętych środków spożywczych zgodnie z zakresem badań,- nadzór nad wyposażeniem pomiarowo- badawczym poprzez: prowadzenie kart ewidencji sprzętu pomiarowo-badawczego, sprawdzanie i obsługiwanie sprzętu pomiarowo-badawczego, prowadzenie dokumentów i zapisów zwiazanych z nadzorem nad wyposażeniem.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-08-21 - Gdynia (pomorskie)
Odpowiedzialność i dopilnowanie kelnerów nad prawidłowym przyjmowaniem zamówień od gości, nadzór kelnerów nad obsługą gości, odpowiedzialność i nadzór nad imprezami okolicznościowymi, umiejętność zarządzania i kierowania grupą kelnerów, wydawanie poleceń oraz powierzanie obowiązków.Wymagania: dyspozycyjność w tygodniu oraz w weekendy, profesjonalna obsługa gości, dbanie o porządek i czystość, mile widziane doświadczenie zawodowe, chęć do pracy.
Adam Samorajczyk "Restauracja nad Odrą" - 2017-01-16 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie pojazdu, drobne naprawy mechaniczne
TRANSPORT CIĘŻAROWY MYK JACEK - 2017-07-18 - Chojnice (pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
nauczanie fizyki w szkole średniej
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W KACZKACH ŚREDNICH - 2019-11-06 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Obsługa gości hotelowych, dbałość o czystość na sali rejestracji. Przyjmowanie zleceń.
ARES PHU VILLA ARSTONE - 2018-11-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość), oraz ksiąg przychodów i rozchodów - biuro rachunkowe
Z.U.H Aleksander Sp. z o.o. - 2019-07-15 - Tychy (śląskie)
W PROGRAMIE STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Milicz (dolnośląskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże). Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie.
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Kraków (małopolskie)
samodzielne sporządzanie, róznymi technikami i metodami, potraw, napojów i wyrobów garmazeryjnych, organizowanie, porządkowanie i utrzymywanie w stałej czystości stanowiska pracy, zgodnie z zasadami BHPi ppoz, przechowywanie, magazynowanie i zabezpieczanie przed zepsuciem surówców, półproduktów oraz wyrobów kulinarnych, dobieranie i posługiwanie się narzedziami, maszynami i urządzeniami do produkcji potraw i napojów oraz bieżąca konserwacja tych urządzeń, porcjowanie dekorowanie i ekspedycja wyrobów kulinarnych, współpraca z kierownictwem zakładu, odbieranie jakościowe i ilościowe surowców, półproduktów i gotowych wyrobów
Trio Kia Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Opole (opolskie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
uzgodnienia kont bilansowych jednostki odpowiedzialnej oraz wewnątrz grupowe potwierdzenia sald, przygotowanie rezerw do zaksięgowania, przedpłat, księgowanie transakcji bankowych, zaawansowane sprawdzanie bilansu oraz rachunku zysków i strat pod kątem błedów, pominięć i niezgodności, kontrola zgodności dokumentacji Sarbanes-Oxly z definicją kontroli dostarczoną przez klienta, przygotowanie i realizacja audytów procesów biznesowych i narzędzi kontroli dla podległych jednostek audytu sprawozdań finansowych na zyczenie klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
"TADEX-BUD" Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się ze specyfiką działalności firmy, szkolenie BHP, obsługa poszczególnych urządzeń biurowych. Obsługa programów: Windows, Internet, Word, Excel. Odbieranie i wysyłanie e-maili. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.. Obsługa programu 4-TRANS, 6-BOX, DYNAFLET, dotyczących transportu. Kontrolowanie zadań przewozowych, przekazywanie kierownictwu niezbędnych informacji o terminach i miejscach docelowych. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do wystawiania faktur za usługi transportowe, CMR, zestawienia. Prowadzenie ewidencji umów leasingowych, ubezpieczeń majątkowych, licencji transportowych. Sporządzenie rozliczeń kart paliwowych zużycia paliwa i średnich zestawień przejechanych kilometrów. Sporządzenie comiesięcznych zestawień wywiezionych mas drzewnych z Nadleśnictw. Analiza transportu międzynarodowego. Zestawienie przychodów i kosztów. Rejestracja kierowców do MILOG, wyliczenie delegacji dla kierowców. Wykonywanie ewidencji czasu pracy kierowców oraz wyliczanie wynagrodzenia kierowców w programie 4-Trans.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Suchlica (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów współpracujących z firmą, budowanie dobrych realizacji z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ekspozycję towarów handlowych (branża elektryczna).Praca w Jaworzu w godz. 7-15.00 lub 8-16.00.
KACZMAREK ELECTRIC S.A. - 2018-10-03 - Jaworze (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- wykonywanie przeglądu ustalonego procesu dla zapewnienia kompletności i dokładności dokumentacji zgodnie ze standardami US GAAP i standardami księgowości; koordynowanie miesięcznych zamknięć w celu zapewnienia kompletności zamknięć okresowych poprzez weryfikację i analizę trendów sprawozdań, wypełnianie analiz księgowych;- wstawianie przygotowanych danych do odpowiednich systemów; - utrzymywanie komunikacji z partnerami handlowymi, w regionie UE, ; - ciągłe udoskonalanie ekspertyz US GAAP i świadomości standardów księgowych; przewidywanie metodologii oraz narzędzi w celu zapewnienia wysokiej jakości sprawozdań finansowych a także dostarczania dokładnych i terminowych analiz wyników biznesowych; - aktywnie uczestniczy w udoskonalaniu projektów, wprowadzanie najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawiania efektywności zadań wykonywanych przez zespół kontroli finansów.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z nasadzeniem, przycinką i wycinką drzew i krzewów. Zagospodarowanie terenów zielonych
Zarząd Mienia Komunalnego - 2019-08-09 - Białystok (podlaskie)
Naprawa, konserwacja, przegląd instalacji elektrycznej oraz sprzętu elektrycznego. Praca w wymiarze 1/2 etatu. Zgłoszenia kandydatów: CV można przynosić osobiście do Oddziału Kadr Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, pok. 112a, budynek C, Łódż, ul. Piotrkowska 104 lub przesyłać na adres e-mail.
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)
- Prace budowlane przy rozbiórkach. Praca na terenie woj. śląskiego oraz na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 18 zł/brutto/godzina + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + ewentualne nadgodziny. Praca w soboty (sporadycznie). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 533-301-492) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Miedziana 15 m. pok. 14, 40-321 Katowice) lub e-mail: biuro (at) polinvestgroup.pl
POL INVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
terminowe wykonywanie list uposażeń
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2018-02-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżące utrzymanie czystości obiektu i terenów przyległych do szkoły, wykonywanie bieżących napraw i konserwacji sprzętu, drobne remonty, ochrona obiektu
Zespół Szkół Nr 10 im. Bolesława Chrobrego - 2019-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Głogów (dolnośląskie)
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń wodnoprawnych i innych spraw należących do organu właściwego do wydawania pozwoleń wodnoprawnych w tym samodzielna analiza formalna i rzeczowa wniosków (wraz z operatami wodnoprawnymi, instrukcjami gospodarowania wodą i innymi niezbędnymi dokumentami). Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, urządzeń wodnych. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu, jeżeli organ I instancji wniósł sprzeciw oraz współpraca z użytkownikami wód. W zależności od potrzeb branie udziału w rozprawach administracyjnych oraz przeprowadzanie oględzin w terenie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto do indywidualnego ustalenia z pracodawcą. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne. Roczne doświadczenie w pracy związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych. Znajomość gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii, hydrogeologii. Umiejętność analitycznego myślenia, KPA, prawo wodne.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-10-10 - Katowice (śląskie)
PRACODAWCA:Pułk Wsparcia Dowodzenia Dowództwa Wielonarodowej Dywizji Północny - Wschódul. Królewiecka 167 w ElbląguMIEJSCE PRACY:JW4260 - Klub ul. Mierosławskiego 5 w ElbląguObowiązki:Prowadzenie biblioteki - wypożyczalni książekCzas pracy - ruchomy
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-11-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)