STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M
Wynagrodzenie: od 4 217,26 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-09-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,26 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DIK K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,26 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 53389. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 53389 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: "Pracuj z nami".
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 17.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6369944d9eedf7a4f67d227f32d0f7b0
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów detalicznych i firmowych, przyjmowanie zamówień w formie telefonicznej i mailowej, obsługa kas fiskalnych, obsługa programu komputerowego, sprzedaż towarów handlowych, utrzymywanie czystości w firmie, pakowanie towaru, dowóz do klienta.Wymagana dobra kondycja fizyczna (przenoszenie cięższych paczek). Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PHU "ALGA" D.T. POLASZEK SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-19 - Wejherowo (pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu mebli skrzyniowych
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
pomoc przy prowadzeniu spraw zwiazanych z wycinką drzew i krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z łowiectwem, prowadzenie spraw zwiazanych z uprawą maku i konopii, prowadzenie spraw oswietlenia ulicznego na terenie gminy Rząsnik, wykonywanie prac administracyjno - biurowych, redagowanie pism, obsługa urzadzeń biurowych, przyjmowanie intereasntów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Rząśnik (mazowieckie)
Prowadzenie dziennika elektronicznego, prowadzenie archiwum, obsługa bieżących spraw uczniów, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wysyłanie i odbieranie poczty, etc.
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Głuchych w Warszawie - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
1) Kontrola faktur, rejestr i odsyłanie do Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty. 2) Współpraca z BBFO.3) Kontrolowanie i przekazywanie informacji do Wydziału Edukacji o planowanych wydatkach w celu opracowania planów finansowych oraz ich zmian.4) Przekazywanie do BBFO dokumentów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem ośrodka. 5) Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich i przekazywanie do BBFO. 6) Rozliczanie delegacji.7) Przygotowywanie rocznej deklaracji na podatek od nieruchomości. 8) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku trwałego, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych. 9) Sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia i przekazywanie kserokopii protokołu do BBFO. 10) Obsługa wyprawki szkolnej i celowej.11) Rozliczanie odpłatności za wyżywienie w internacie.12) Przesyłanie do BBFO raz na kwartał wartości mienia. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy.Wymiar zatrudnienia: 1 etat
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 3 IM. MARII GRZEGORZEWSKIEJ W BYDGOSZCZY - 2018-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw sprawozdawczości finansowej komitetów wyborczych w wyborach przeprowadzanych w toku kadencji, opis i kontrola merytoryczna operacji gospodarczych, obsługa kancelaryjno-techniczna Delegatury, obsługa programu "Księga Środków Trwałych i Księga Inwentarzowa", analiza uchwał (projektów uchwał) rad gmin/ miejskich wydanych na podstawie przepisów prawa wyborczego i przepisów o referendum.
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Ostrołęce - 2019-03-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub innych zespołów Cisco polegająca na rozwiązywaniu problemów i ulepszaniu przyszłych produktów pod nadzorem inżynierów starszych stopniem w obszarze bezpieczeństwa sieci, rozwiązywanie zgłoszonych problemów sieciowych oraz produktów w obszarze bezpieczeństwa o średniej złożoności.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja, analiza skomplikowanego systemu finansowego oraz potwierdzanie zgodności ich wymagań biznesowych, utrzymywanie wysokiego standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe, identyfikacja potencjalnych problemów z jakością oraz przewidywanie metody ich rozwiązania, definiowanie celów testowych oraz przeprowadzanie zgodnie z określonymi wymaganiami, efektywne wykorzystywanie narzędzi testowych oprogramowania, identyfikacja i dokumentowanie defektów oprogramowania, wspieranie testów środowiskowych.
EPAM Systems Poland - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
montaż mebli, rozładunek, załadunek mebli, prace fizyczne
P.W. "ELHAN" ELŻBIETA ADAMCZUK - 2016-07-27 - Łapy (podlaskie)
- Montaż płyt kartonowo-gipsowych. Montaż ścianek i sufitów podwieszanych. Szpachlowanie. Szlifowanie.- Praca na terenie południowej Francji.- Wynagrodzenie: 9500 zł/miesięcznie. Praca na umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-17:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku (udokumentowane). Wymagane umiejętności: czytanie planów, montaż płyt k-g w różnych systemach oraz sufitów podwieszanych. Wymagana znajomość języka francuskiego w mowie w stopniu min. podstawowym. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 507-011-278, 519-321-613) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Murckowska 14, 40-265 Katowice) lub e-mail: m.bejm-pancewicz (at) workexpress.pl , magdalena.szczepanska (at) workexpress.pl
"WORK EXPRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Franc. Teryt. P (Franc. Teryt. P)
rozładunek i załadunek towaru. Sortowanie zakupionego towaru. Składowanie według asortymentu. Wpisywanie do kartotek. Naprawa, czyszczenie zakupionego towaru. Sprzedaż. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Obsługa programów graficznych.Doświadczenie zawodowe- mile widziane
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Jarosław (podkarpackie)
-udział w procesie wdrażania, eksploatacji i zarządzania systemami Active Directory, WSUS i KMS;-zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz właściwej jakości świadczonych usług w ramach administrowanych systemów;-realizacja wsparcia technicznego z zakresu wdrażania, eksploatacji i użytkowania systemów informatycznych;-bieżące pozyskiwanie wiedzy z zakresu wdrażania, eksploatacji i użytkowania przydzielonych systemów informatycznych.
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakładanie i pielęgnacja terenów zieleni
Next Dorota Kowalewska - 2019-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja odzieży wierzchniej.
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy wyjściu do różnych instytucji publicznych, ośrodków kultury i rekreacji. Miejsce wykonywania pracy: powiat bolesławiecki - 1 osoba, powiat legnicki - 1 osoba, powiat jawroski - 1 osoba. Praca wykonywana w ramach umowy zlecenia od godziny 08.00 - 22.00.
Stowarzyszenie Rodziców Dzieci i Młodzieży Specjalnej Troski Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2019-05-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Przygotowywanie kart operacji produkcyjnych wg planu dziennego,- Analiza i rejestracja kart operacji produkcyjnych,- Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych,- Prowadzenie kart pracowników wykonawczych,- Prowadzenie kart ubraniowo-narzędziowych pracowników wykonawczych,- Wykonywanie zestawień wydajnościowych, czasowych pracowników wykonawczych,- Ścisła współpraca z Mistrzem zmianowym, Brygadzistami i Technologią.Okres wykonywania umowy 1 rok. Dwie zmiany. Godz. pracy 6-14, 14-22. Wynagrodzenie 13,70 zł brutto za godz.
LEANN STAŃCZYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-25 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie twórczej pracy badawczej w dziedzinie biologii / chemii / biochemii/farmacji /biotechnologii której rezultatem będzie powstanie naukowych dzieł autorskich, posiadających walor twórczy i indywidualny (utworów). Analiza i interpretacja wyników pomiarów i wyciąganie wniosków naukowych z przeprowadzonych prac badawczych, sporządzanie dokumentacji (technicznej) eksperymentów i doświadczeń (raporty w formie pisemnej, prezentacji multimedialnych). Raporty powinny zawierać szczegółowe przedstawienie przebiegu eksperymentów, wyniku analiz, jak również syntetyczną prezentację odkrycia, ustaleń, pomysłów i hipotez naukowych, naukowy sposób rozumowania, dobór faktów i wnioskowania, prawidłowo uzasadnione rekonstrukcje, ewentualne uzasadnienia teorii naukowych, opracowywanie.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
prace związane z remontem cząstkowym i utrzymaniem dróg w okresie letnio- jesiennym, przygotowanie masy sfaltu lanego, przygotowanie i utrzymanie znaków drogowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Krasnystaw (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług; przygotowuje spójny plan dostarczania usług i strategii marketingowych i komunikacyjnych; potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem i radzi sobie z konfliktem; administracja stroną korporacyjną; zarządzanie wydarzeniami korporacyjnymi; poprawa wizerunku firmy na rynku pracy; tworzenie i wspieranie społeczności wewnętrznej w firmie; gromadzenie i analiza informacji o satysfakcji pracowników; dystrybucja najlepszych praktyk w całej firmie (za pośrednictwem wewnętrznych kanałów komunikacji); zapewnianie pełnego zakresu usług HR w tym adaptacji i programów motywacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; 3 lata doświadczenia zawodowego; przygotowanie taneczne i znajomość oraz przygotowanie techniczne do nauczania tańca; bardzo dobra sprawność fizyczna, sprawność narządu równowagi i poczucie rytmu; zakres obowiązków: prowadzenie i przygotowywanie zespołu Mażoretek do występów, konkursów itp., projektowanie i organizowanie różnorodnych zajęć tanecznych, mile widziana znajomość tworzenia układów choreograficznych; miejsce pracy: Jednostka Wojskowa 4115 Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-11-12 - Gliwice (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla policjantów i pracowników Policji.Sporządzanie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników i policjantów a także sporządzanie skierowań do komisji lekarskich.Prowadzenie szerokich zagadnień z zakresu medycyny pracy.M.Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.Utrzymywanie właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego w użytkowanych pomieszczeniach, magazynach i składnicach akt.Zapewnienie wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy w obiektach KPP i komórek podległych oraz nadzorowanie jego rozmieszczenia i terminowej konserwacji.
Komenda Powiatowa Policji - 2016-08-29 - Grójec (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie ewidencji ilościowo-jakościowej sprzętu kwaterunkowego- prowadzenie ewidencji kodów kreskowych zakupionego sprzętu kwaterunkowego- opracowywanie rocznego planu i korekt zadań remontowo-produkcyjnych sprzętu kwaterunkowego- opracowywanie sprawozdań w zakresie stanu sprzętu kwaterunkowego- opracowywanie pism i korespondencji w zakresie działalności służbowej- opracowywanie wniosków o nadanie indeksu materiałowego dla sprzętu kwaterunkowego- opracowywanie zleceń/ dyspozycji na przyjęcie/ wydanie sprzętu kwaterunkowego z magazynu zarządu na bazie zintegrowanego wieloszczeblowego systemu informatycznego resortu obrony narodowej
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ekspozycja towaru w sklepie, prace porządkowe
TIFOTEX Sp. z o.o. Andrychów - 2016-08-17 - Janów Lubelski (lubelskie)
prace pomocnicze przy budowie dróg
Agencja Pracy Kaja - 2018-07-17 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Drawsko (wielkopolskie)
- zapoznanie sie z regulaminem pracy tut. Urzędu- kompletowanie i archiwizacja dokumentów- obsługa systemów informatycznych stosowanych w urzędzie- wysyłka korespondencji
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-11-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)