STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-08-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Wyrobów Budowlanych Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - ustalanie i dokumentowanie stanu faktycznego w trakcie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu lub udostępnionych na rynku krajowym (u sprzedawców, producentów, importerów lub na budowie), - ustalanie i dokumentowanie stanu faktycznego w trakcie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - analiza wpływających do Urzędu, w tym od Prezesa UOKiK, informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu lub udostępnionych na rynku, - analiza i podsumowywanie przeprowadzonych kontroli lub przekazywanie wyników przeprowadzonych kontroli przełożonym, - rozpatrywanie spraw związanych m.in. z interpelacjami i zapytaniami poselskimi, ze skargami i wnioskami dotyczącymi ustawowej działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego w sprawach wyrobów budowlanych oraz spraw z zakresu współpracy z Prezesem UOKiK, - przygotowywanie w ramach współpracy z Departamentem Skarg i Wniosków projektów stanowisk Departamentu w sprawach związanych z wpływającymi skargami i wnioskami dotyczącymi ustawowej działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego w sprawach wyrobów budowlanych, - wydawanie postanowień, o których mowa w art. 22c ustawy o wyrobach budowlanych, w związku z przeprowadzaną kontrolą, - pobieranie próbek wyrobów budowlanych. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne bądź prawnicze lub administracyjne, - znajomość przepisów: ustawy o wyrobach budowlanych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o kontroli w administracji rządowej, - znajomość przepisów ustawy - Prawo budowlane, - znajomość standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, - umiejętność stosowania przepisów prawa, - umiejętność analitycznego myślenia, - skrupulatność i rzetelność, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, - kultura osobista, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w komórce inspekcyjno-kontrolnej lub orzeczniczej lub zajmującej się obsługą prawną, - prawo jazdy kat. B, - znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DWB nr ogłoszenia 52703. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 52703 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 19.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?524ca2df40070d1e5a88788e866e05ad
Podobne oferty pracy
modelowanie,farbowanie,balejaż,strzyżenie damskie i męskie, upięcia okolicznościowe
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Zgierz (łódzkie)
Cięcie i profilowanie kamienia, stawianie nagrobków, montaż w domach.
BARBARA MAŃKO FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "WRZOS" - 2015-12-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW PIEKARSKICH I CUKIERNICZYCH
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie nauczyciela podczas zajęć dydaktycznych, rozdawanie posiłków, pomoc w czynnościach higienicznych dzieciom, dbanie o czystość oddziału.
Przedszkole nr 430 - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem reguł automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z przepisami zgodności - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent urzędu - 2018-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw, kontrolowanie jakości surowców, obsługa programu magazynowego, zatowarowanie.
MAISON CHARLOTTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)
- terminowe zgłaszani/wyrejestrowanie, dokonywanie zmian danych osobowych do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych żołnierzy niezawodowych OG oraz członków rodzin,- składanie zapotrzebowani na środki pieniężne w zakresie wydatków na składki na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne, fundusz pracy i emerytur pomostowych za żołnierzy i pracowników wojska do SRiR,- rzetelne prowadzenie konta płatnika składek oraz kont ubezpieczonych w ZUS w oparciu o system informatyczny PŁATNIK,- terminowe sporządzanie list uposażeń, potrąceń z uposażeń, innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom niezawodowym OG (ćwiczenia wojskowe żołnierzy rezerwy, NSR) przy wykorzystaniu programów SI LUZ, SI PROSTA OT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-30 - Białystok (podlaskie)
Wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów. Kreowanie nowych rozwiązań systemowych kontakt i koordynacja pracy członków zespołu. Kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie samochodu dostawczego do jazdy oraz kompletowanie dokumentów; kierowanie samochodem dostawczym; nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem; prowadzenie dokumentacji przewozowej; kontakt z dyspozytorem w języku ukraińskim; praca w delegacji na terenie Polski, Europy
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Wrzosowa (śląskie)
elpdesk i wsparcie użytkowników końcowych, obsługa zgłoszeń serwisowych,zarządzanie, aktualizacja i konfiguracja stacji roboczych działających w systemie Windows 10 za pomocą oprogramowania Ivanti Endpoint Manager (LANDesk), skryptów Powershell oraz GPO,przygotowywanie zdalnych instalacji programów biurowych oraz użytkowych,diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętowych i programowych w komputerach i urządzeniach peryferyjnych, rozwijanie, administracja i aktualizacja stron WWW, m.in. prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) i Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,administracja systemami teleinformatycznymi i bazami danych Microsoft SQL. (wynagrodzenie do uzgodnienia)
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE DORADZTWA, KONSULTACJI POMYSŁÓW I WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH, DYDATKTYCZNYCH, EDUKACYJNYCH, ORAZ INFRASTRUKTURALNYH WSPÓŁFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZYNYCH, ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZELNI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH- POZYSKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHO PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZYNYCH, PROWADZENIE OBNSŁIGI PROJEKTÓW ORAZ KONTROLA PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI OGRANIZACYJNE UNIWERSYTETU, POD KĄTEM ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z ZAPISAMI WNIOSKU APLIKACYJNEGO ORAZ ZAWARTEJ UMOWY O DOFINANSOWANIE, OPRACOWYWANIE NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW DO REALIZACJI PROJEKTU, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, RAPORTÓW SPRAWOZDAŃ Z PRZEBIEGU I REALIZACJJI PROJEKTÓW, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWJAJACEJ PEŁNYMONUITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE SPOTKAŃ INFORMACYJNO-SZKOLENIOWYCH O TEMATYCE ZXWIĄZANEJ Z POPZYSKIWANIEM I REALIZACJĄ FUNDUSZY, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ UNIWERYSTETU DZIAŁĄNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ, ARCHIWIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W UMOWIE O DOFINANSOWANIE,
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- OSOBY ZAINTERESOWANE OFERTĄ PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZENIA NA STRONIE: http://www.bonifratrzy.katowice.pl/ (Zakładka Kariera / Praca)- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY. Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. prowadzący przedsiębiorstwo pod nazwą Bonifraterski Ośrodek Zdrowia, 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87, ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy : Sekretarki medycznej. Wymiar etatu: pełny.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagania konieczne: Biegła obsługa komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość zasad rozliczeń z NFZ.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Katowice (śląskie)
Codzienne wsparcie systemów baz danych typu Oracle zawierających konfiguracje RAC oraz DataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów,tworzenie dokumentacji
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznych dokonywanie sprawdzeń w systemie, archiwizacja dokumentacji, , sporzadzanie spisów zdawczo-odbiorczych kat. A, B, BC, administrowanie systemami informatycznymi w jednostce resortu spraw wewnętrznych i administracji, prowadzenie komunikacji radiowej
Komenda Powiatowa Policji Kutno - 2016-02-11 - Kutno (łódzkie)
P{rowadzenie pojazdu powyżej 3,5 tony,pomoc w załadunku i rozładunku, dopilnowanie dokumentów załadunkowych i rozładunkowych
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie syntez chemicznych i oczyszczania produktów w oparciu o samodzielnie dobrane metody badawcze Informowanie przełożonego o rezultatach syntezZgodnie z obowiązującymi przepisami racjonalne gospodarowanie preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratoriumSamodzielne planowanie dnia pracy w oparciu o cele projektoweDostarczanie syntez wysokiej jakości i odpowiedniej ilości ( w oparciu o ustalenia z bezpośrednim przełożonym )
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie materiałów do wysyłki, pakowanie, załadunek, rozładunek materiałów budowlanych, dodatkowo (sporadycznie) transport materiałów na realizowane zlecenia samochodem ciężarowym. Praca na terenie Lipnicy Murowanej.
ASIS sp. zo.o. - 2016-09-20 - Lipnica Murowana (małopolskie)
Sprzedaż w barze.
Firma Handlowo Usługowa "JaKa" Anna Jankowska, 2.Centrum Pomocy Poszkodowanym "MAX" Anna Jankowska - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Osoba zatrudniona w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów Firmy, za jak najlepszą współpracę z dotychczasowymi i nowymi klientami firmy,a w konsekwencji za realizację planów sprzedaży oraz strategii Firmy. Obsługa i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami Firmy Prowadzenie rozmów negocjacyjnych związanych z umowami handlowymi Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Dbanie o należytą promocję produktów Przygotowywanie ofert handlowych Monitorowanie potencjału klientów Analiza rynku konkurencji Bieżąca kontrola spływu należności
KRATEX Piotr Krata - 2018-02-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykonywanie posadzek żywicznych na obiektach przemysłowych. Praca na terenie Bielska-Białej i okolic.
INBUD ZP-U-H - 2016-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy sortowaniu paczek i towarów zgodnie z przyjętą typologią z wykorzystaniem ręcznych i automatycznych linii do sortowania oraz przygotowywanie ch do wysyłki według rejonów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Skuteczna i regularna analiza oraz propozycje warunków kredytowych na istniejących i proponowanych kontach klientów. Proaktywne i innowacyjne zarządzanie ryzykiem, aby zapobiec złym długom wynikającym z niewypłacalności lub nieuczciwych zachowań klientów.Zarządzanie wierzytelnościami na przydzielonych rachunkach, pozytywnie wpływającymi na procesy i osobami stykającymi się z saldami kont.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Kraków (małopolskie)
-przeprowadzanie zwykłych, poszerzonych oraz kolejnych postępowań sprawdzających kierując sie zasadami bezstronności, obiektywizmuoraz zgodności z przepisami ustawy z dn. 5.08.2010 r. o ochornie infor. niejawnych, wocec funkcjonariuszy pełniących służbę i pracowników zatrudnionych w NoOSG oraz osób ubiegających sie o przyjęcie do służby lub pracy celem ustalenia czy osoba daje rękojmę zachowania tajemnicy;-wykonywanie czynności związanych z właściwym przeprowadzeniem analizy ankiety bezpieczeństwapod kątem wytypowania zagadnień podlegających sprawdzeniu;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa gotówkowa i bezgotówkowa, sprzedaż produktów bankowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizowanie celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. WYMAGANIA: wykszt. min. średnie, doświadczenie - min. 1 rok, b. dobra znajomość obsługi komputera, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientami, podstawowa znajomość j. angielskiego
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lubliniec (śląskie)
Pomocnicze prace budowlane, prace porządkowe. Praca od 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nakło (opolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji; wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola części samochodowychraportowanie do przełożonegoobsługa narzędzi kontrolno - pomiarowych
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Tychy (śląskie)
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie https://www.bip.zdpndg.pl/plik,523,iii-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-glowny-ksiegowy-pdf.pdf
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2019-03-28 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)