STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 998 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 998 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 998 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - ustalanie i dokumentowanie stanu faktycznego w trakcie kontroli wyrobów budowlanych u sprzedawców, producentów i importerów oraz na budowie, - analiza wpływających do Urzędu, w tym od Prezesa UOKiK, informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych, - udział w analizie i podsumowaniu przeprowadzonych kontroli lub przekazywanie wyników przeprowadzonych kontroli wyznaczonej komórce Departamentu, - ewidencjonowanie danych niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań przez Wydział, - wprowadzanie informacji do teleinformatycznych systemów nadzoru rynku wyrobów budowlanych. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne bądź prawnicze bądź administracyjne, - znajomość przepisów ustawy o wyrobach budowlanych wraz z przepisami wykonawczymi oraz rozporządzenia nr 305/2011, - znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość przepisów ustawy - Prawo budowlane, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - kultura osobista, - umiejętność argumentowania, - odporność na stres, - umiejętność analitycznego myślenia, interpretowania i stosowania przepisów prawa, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - prawo jazdy kat. B. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys/CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 28 lutego 2017 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DWB - 8512 . wiecej informacji:http://bip.gunb.gov.pl/pliki/ogl_dwb_15022017.pdf
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.02.2017
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace malarskie, kładzenie glazury i terakoty, wykonywanie elewacji budynków, ogólne prace remontowo-wykończeniowe
AJOT GROUP Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o powierzone mienie, zabezpieczenie ładunku.Praca w transporcie międzynarodowym i krajowym.
Usługi Transportowo-Handlowe "Markotrans" Zdzisław Mudyna - 2016-09-01 - Witunia (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie pracy zespołu, koordynowanie i planowanie pracy działu, monitorowanie przeprowadzanych analiz; nadzrowanie statystyk i przebiegu procesów kontakt z zespołem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, prowadzenie ewidencji środków czystości, mycie podłóg, sprzątanie toalet, wycieranie kurzu z mebli biurowych, szaf.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Solec (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Złoty Potok (śląskie)
Opracowywanie oprogramowania serwerów (integracja różnych systemów bankowych ze sobą). Opracowywanie oprogramowania dla systemów Linux i Windows w Java (SE & EE), C / C ++ (STL, QT), C #, Shell (bash, csh), PL / SQL, PHP. Opracowywanie serwisów na podstawie Java. Wsparcie dla istniejącego kodu. Opracowywanie projektów wg technologii Agile.
RANGE SOFT SP. Z O.O. - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Pakowanie i rozwożenie pieczywa
"ALGORIA" spółka cywilna J.J.K Gędek - 2018-04-12 - Byczyna (opolskie)
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 7 lat doświadczenia w branży IT, min. 6 lat doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane uprawnienia: certyfikat Prince2, ITIL, MCS, PMP. Wymagana umiejętność umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Katowice (śląskie)
praca w magazynie, pomoc przy wydawaniu towarów do sklepów, przyjmowanie towarów na stan magazynowy, przygotowanie towarów do wydania wg zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Suwałki (podlaskie)
bsługa klienta, obsługa pralek wodnych, agregatów do czyszczenia chemicznego, prasowanie odzieży, segregowanie, obsługa kasy fiskalnej; godz. pracy 9-17 i 13-21, weekendy 10-20;
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
LOBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2015-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
-
INSTALACJE SANITARNO-GAZOWE Tomasz Hojka - 2017-05-04 - Świętochłowice (śląskie)
Ładowacz pieców
Zakład Ceramiczny CER-GOR Gorczyński - 2017-05-10 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Kierowanie projektem i personelem (ok.100 osób), wdrażanie strategii biznesowych, budżetowych, przygotowanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowaniadla prawidłowego ich funkcjonowania •Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania •Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza i penetracja rynku, ofertowanie, kompletowanie dostaw, montaż przewodów ciśnieniowych
TECHMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)
udział w opracowaniu danych do planów na dany rok oraz planowaniu rzeczowych i finansowych potrzeb oraz usług; opracowywanie analizy techniczno-ekonomicznej zużycia paliw płynnych; opracowywanie planów wyjazdów pojazdów mechanicznych jednostki wojskowej na dany dzień;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2018-09-05 - Grójec (mazowieckie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:udział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji dotyczącej udziału jednostki wojskowej w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i likwidacji ich skutków oraz funkcjonowania wzmocnienia służby dyżurnej;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej;udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności komórki wewnętrznej JW.udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej, meldunków, zestawień z zakresu;przygotowanie i wydanie dokumentów upoważniających na wejście lub wjazd na teren jednostki;ewidencja wydanych dokumentów upoważniających do wejścia lub wjazdu na teren jednostki.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Interpretuje i analizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów, dostarcza wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie, udział w Acceptance Testing , aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne; buduje relacje z klientami Spółki
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Gdynia (pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami, zadaniami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Mobilnego Centrum Informacji Zawodowej, Młodzieżowego Centrum Kariery i Młodzieżowego Biura Pracy.3. Zapoznanie i omówienie metod i narzędzi pracy oraz wyposażenia MCiZ.4. Omówienie prowadzenia zajęć grupowych, tematyki, odbiorców, współprowadzenie zajęć.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie terenu pod układanie kostki brukowej, pomoc przy układaniu kostki brukowej, krawężników, obrzeży.
Ryszarda Bąska Skup i Sprzedaż Złomu Met. Kolor. Zakład Betoniarski - 2016-03-22 - Lubaczów (podkarpackie)
Przygotowywanie danych do procesu oceny wyników finansowych (od poziomu aktywów do poziomu kraju).Udział w spotkaniach oceniających wyniki biznesu/ocena wyników biznesu (na podstawie wyników finansowych).Udział w regularnych spotkaniach poświęconych śledzeniu kosztów z kontaktami biznesowymi.Posiadanie średniego budżetu miesięcznego. Spotkania z posiadaczami odnośnych budżetów (w tym, z wyższym kierownictwem) w oparciu o standardowy harmonogram spotkań (faktyczne wyniki a plan, prognoza/aktualizacje najnowszych oszacowań, zmiany kontraktów.Ocena i uzgadnianie propozycji prognoz/aktualizacji najnowszych szacunków z posiadaczami budżetów (z uwzględnieniem faktycznych kwot/kwot ujmowanych narastająco/statusu projektów i aktywów). Przekazywanie propozycji do odpowiednich Menedżerów ds. Finansów na poziomie kraju.Zaangażowanie w ocenę zarządzania ryzykiem (z perspektywy biznesu i finansów), prowadzenie dyskusji o ryzykach na spotkaniach z posiadaczami budżetów.Odpowiedzialność za prawidłową i rzetelną analizę danych finansowych w celu uzyskania Informacji Zarządczej z wartością dodaną oraz za zrozumienie wpływu kluczowych elementów kosztowych, racjonalną analizę zmian i interwencji.Odpowiedzialność za alokację kosztów (określenie potrzeb biznesowych, tworzenie i prowadzenie konfiguracji alokacji ze wsparciem ze strony Kontrolerów).Wsparcie dla zespołu sprawozdawczego za pomocą szczegółowej analizy różnic dla sprawozdawczości Grupy/sprawozdawczości MI.Wprowadzani usprawnień/automatyzacji w raportowaniu finansowym z wykorzystaniem Microsoft excel, VBA.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Hotel Daria Danecka Emilia - 2018-02-28 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Piaseczno (mazowieckie)
monter konstrukcji i kontenerów,czytanie rysunku technicznego
Remprodex Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Człuchów (pomorskie)
Wykształcenie średnie, min. 5 lat doświadczenia, prawo jazdy kat. B, C, E. Wynagrodzenie + delegacje. Min. 5 lat doświadczenia. Praca na terenie prac zleconych. Mile widziana znajomość j. ukraińskiego. Charakterystyka pracy: prowadzenie pojazdu ciężarego lub innego pojazdu na ustalonej trasie w celu dostarczenia towaru klientom oraz wykonywanie innych czynności towarzyszących np. rozładunek towaru. Kontakt z pracodawcą osobisty.
FIRMA USŁUGOWA ZYTA DŁUGOSZ - 2017-03-21 - Rybnik (śląskie)
Jako część zespołu Enterprise PMO (Project Managment Office) wspieranie realizacji portfela projektu o charakterze transformacyjnym oraz przy zmianie procesów biznesowych, a także częściowo o charakterze informatycznym dla wewnętrznej wybranej linii biznesu np. CMB, finanse, RBMW, zapewnienie szerszemu zespołowi ds. transformacji jasnego zrozumienia profilu portfela, oczekiwanych i/lub zrealizowanych korzyści, statusu portfela.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie kandydatów na rynku Wielkiej Brytanii oraz Eropy włączając obszar Europy Wschodniej, headhunting, przeprowadzanie rozmów telefonicznych, rekomendowanie kandydatów do klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Kraków (małopolskie)
PLANOWANIE PROJEKTUNADZOROWANIE PROJEKTUZARZĄDZANIE INTERESARIUSZAMIANALIZA WYMAGAŃWYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)