STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-12-13

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 2 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 58663. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 58663 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.12.2019

Oferta pracy ważna do: 10.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ddab6f1e43cac32119194fa1b1b76bfb

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

- Przekazywanie informacji o projekcie, przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji i dokumentacji uczestników projektu.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)

KONSTRUKTOR - 2 250 - 3 000 PLN

Znajomość programu Inventor, Antocat, rysunek techniczny, projektowanie urządzeń
WORKPLAST Grzegorz Kawalec - 2019-03-28 - Zduńska Wola (łódzkie)

STARSZY INSPEKTOR - 1 900 - 2 400 PLN

Prowadzenie kancelarii materiałów niejawnych; Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz obowiązujących przepisach wykonawczych do ustawy. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych; Udostępnianie dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa; Przygotowanie kancelarii materiałów niejawnych do kontroli okresowej; Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych; Kontrola przestrzegania właściwego oznaczania dokumentów niejawnych; Odnotowywanie zmian klauzul tajności dokumentów niejawnych w dokumentacji ewidencyjnej; Kompletowanie dokumentacji oraz przygotowywanie akt do archiwum; rowadzenie obowiązujących urządzeń ewidencyjnych (np. rejestrów); Szkolenie pracowników prowadzących kancelarie materiałów zastrzeżonych w podległych jednostkach organizacyjnych PSP woj. pomorskiego.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)

SZPACHLARZ - od 2 000 PLN

szpachlowanie ścian oraz sufitu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)

STARSZY LEGALIZATOR - od 2 435 PLN

- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - przemieszczanie wzorców masy do 25 kg, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY KONSULTANT DS. REKRUTACJI CUDZOZIEMCÓW - od 3 200 PLN

- rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej- realizacja zamówienia zgodnie z wytycznymi klienta- kontakt z pośrednikami- koordynowanie pracowników tymczasowych z zagranicy- prowadzenie dokumentacji- pomoc w codziennej komunikacji z pracownikami tymczasowymi z Europy Wschodniej- data rozpoczęcia zatrudnienia: termin ustalony indywidualnie z kandydatem- miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Sienkiewicza + możliwe inne lokalizacje na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Łódź (łódzkie)

STARSZY KSIĘGOWY K/M (J. ANG.) - od 10 500 PLN

Wsparcie Klienta w rozliczaniu podatku grupowego, współpraca z lokalnym zespołem w regionie EMEA (rozszerzonym na obszary Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej) przy użyciu zaawansowanych technologii. Wsparcie Klienta w procesach związanych z podatkiem bezpośrednim (CIT), w tym standaryzacja i centralizacja aktualnych procesów, koordynacja procesu zgodności z lokalnymi biurami EY, przygotowywanie raportów podatkowych dla Klientów; wsparcie w przekształceniu podatkowym / finansowym globalnych Klientów praca w godz. 8.00-17.00(godzina przerwy)
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 8 700 PLN

- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8700 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane min 5 lat doświadczenia IT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów Linux, Solaris. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Katowice (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY/PRACE PRZYGOTOWAWCZE - 3 000 - 4 000 PLN

Obróbka kształtowa, podkładowanie, obróbka wykańczajaca, prace demontażowo - montażowe.
Artur Pasek Zakład Mechaniczno - Blacharski i Lakierniczy - PASEK - 2019-07-12 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - od 1 850 PLN

obsługa specjalistycznych programów, pomoc przy tworzeniu projektów konstrukcyjnych
WST ENGINEERING ECOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 500 PLN

Malowanie, szpachlowanie, montaż suchej zabudowy , ściany GK,układanie płytek. Miejsce wykonywania pracy: Dąbrowa Tarnowska, Tarnów i okolice.
Kris-Bud Kawa Krzysztof - 2016-07-11 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

-OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ Z DZIAŁU POLIGRAFICZNEGO,-WYKONANIE I REALIZACJA MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH,-ARCHIWIZACJA ZAKOŃCZONYCH ZLECEŃ,-WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI Z RÓŻNYCH DZIAŁÓW FIRMY,-ZACHOWANIE CZYSTOŚCI STANOWISKA PRACY
GRAFORES REKLAMA-UPOMINKI-NADRUKI S.C. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK PAKOWANIA I ETYKIETOWANIA(NR 4954) - od 13,77 PLN

praca na linii produkcyjnej, foliowanie palet, użytkowanie i obsługa wózka widłowego
MMP NEUPACK POLSKA SP Z.O.O - 2016-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYNY CNC - od 3 500 PLN

OBSŁUGA MASZYNY CNC.
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-10-04 - Radomsko (łódzkie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 2 100 PLN

pomocnicze prace brukarskie
"KWaDro-Bud" Krzysztof Wachowski - 2018-09-05 - Sławoszowice (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Prace porządkowe na terenie szkoły - sprzątanie sal, korytarzy zgodnie z zakresem obowiązków.
X Liceum ogólnokształcące - 2018-10-19 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY REFERENT W SEKCJI EWIDENCJI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK (NR 3132) - od 2 750 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:- regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości pozostających we władaniu wojska (pozyskiwanie nieruchomości w trwały zarząd, zakładanie i aktualizacja wpisów w księgach wieczystych, wszczynanie postepowań wywłaszczeniowych),- realizacja obowiązku wynikającego z decyzji administracyjnych z zakresu opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości (przygotowanie dokumentacji finansowej, analiza operatów szacunkowych wyceny nieruchomości, korespondencja w sprawie opłat,- prowadzenie ewidencji nieruchomości w zakresie nieruchomości gruntowych pozostających w trwałym zarządzie i zarządzie oraz doprowadzenie do zgodności z ewidencją prowadzoną przez starostwa- analizowanie i opiniowanie:- dokumentacji technicznej związanej z realizacją procesu inwestycyjnego i remontowego,- decyzji administracyjnych wydawanych dla inwestycji na terenach zamkniętych,- dokumentacji planistycznej,- prowadzenie sprawozdawczości przewidzianej odrębnymi przepisami oraz dokumentacji niezbędnej do prawidłowego gospodarowania nieruchomościami wykorzystywanymi na potrzeby wojska,- współuczestniczenie w procesie przekazywania i nabywania nieruchomości na potrzeby wojska,- współuczestniczenie w określaniu warunków ograniczenia prawa rzeczowego do wniosków o ustanowienie służebności gruntowej na rzecz podmiotów spoza resortu obrony narodowej na terenach będących z zasobach wojska.RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY/NIEOKREŚLONYWynagrodzenie kwota brutto 2.750,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRZETWÓRCA RYB - od 2 400 PLN

pakowanie filetów/koreczków rybnych do opakowań handlowych; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 5.45- 13.45
PRZETWÓRSTWO RYB PRODUKCYJNE "MORS" WANDA MICHALAK, BOLESŁAW MICHALAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-05 - Bydlino (pomorskie)

POMOCNIK W GOSPODARSTWIE ROLNYM - od 14,7 PLN

Praca w gospodarstwie rolny
Piotr Bagiński - 2019-03-05 - Stare Garbowo (podlaskie)

STARSZY REFERENT - od 2 400 PLN

przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych lub wytwarzanych, rozliczanie wykonawców Z powierzonych im dokumentów, udzielanie informacji o prawidłowym wykonywaniu dokumentów, sposobie ich ewidencji oraz obiegu, prowadzenie na bieżąco wszystkich czynności związanych z ewidencją, obiegiem, archiwizowaniem i ochroną dokumentów, ewidencja i ekspedycja faksów wchodzących i wychodzących, umiejętność obsługiwania urządzeń technicznych wspomagających prace biurową i kancelaryjną, praca na zastepstwo na jedna zmianę w godzinach od 7:00 do 15:00, CV należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w kancelarii jawnej, oferta dostepna w sali E,C,H
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSERWATOR 0,75 ETATU - od 1 760,4 PLN

Naprawa sprzętów w szkole, wykonywanie innych poleceń przełożonych. Praca w godzinach 13:00-19:00. Umowa o pracę na czas określony do 30.06.2016r. Wynagrodzenie: 1760,40 zł + wysługa lat wedlug świadectw pracy. Oferta dostępna w sali D, F. Kontakt z pracodawcą: dyrektor - Mgr Cecylia Przewies-Mazurek, osobiście lub tel.: 71 798 67 06 wew. 112.
Gimnazjum nr 15 im. Profesorów Lwowskich - 2015-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)

APARATOWY - od 18,3 PLN

Obsługa linii przesyłu mleka tj. rozładunek i załadunek mleka do samochodów cystern oraz zbiorników znajdujących się na terenie Zakładu. Nadzór nad myciem linii w systemie automatycznym. Prowadzenie dokumentacji w zakresie podstawowym. Utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca 2 *soboty/ niedziele w miesiącu, ewentualne nadgodziny płatne 100 % lub odbiór w kolejnym dowolnie wybranym dniu.
Zakład Mleczarski "SOKOŁÓW" Sp. z o.o. - 2020-09-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLEGŁEJ SIECI KOMPUTEROWEJ - do 16 000 PLN

- planowanie, tworzenie oraz audyt rozleglej sieci komputerowej (WAN) firmy EY, - pełnienie roli inżyniera sieci na 4 linii supportu, - pełnienie roli eksperta do spraw globalnych sieci komputerowych, optymalizacji sieci kompyterowych, kształtowania sieci, routing i switching, równoważenia obciążenia, Quality of service, - praca z urządzeniami Riverbed, Cisco, Bluecoat, Silver peak, Sonic wall, - praca w zespole rozporosoznym w języku angielskim. Praca jednozmianowa w godz.: 8:30-17:30.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 2 350 PLN

Spawanie korpusów kotłów c.o.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Wielołęka (wielkopolskie)

STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW - 9 000 - 15 000 PLN

Interpretacja i analiza wymagań biznesowych i systemowych dla programistów, dostarczanie wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie, udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne, budowanie relacji z klientami spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH- POSADZKARZ (O) - od 4 210,18 PLN

Technolog robót wykończeniowych- posadzkarz
P.R.B.H. FIGO Robert Figas - 2019-03-21 - Ciężkowice (małopolskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

wykształcenie średnie, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu OFFICE, dobra organizacja pracy. Mile widziane zainteresowanie nowościami na rynku GSM (aplikacja, telefony, usługi, akcesoria)Zakres obowiązków: prace biurowe, kontakt z klientem.
Open Global Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - do 10 000 PLN

Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat