STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-01-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo lub pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 2 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 60278. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 60278 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: Pracuj z nami".Bliższe informacje dostępne są pod numerem telefonu: 22 661 94 66
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d428a6c059fc1b26c0055dcc93f83e40
Podobne oferty pracy
Prowadzenie magazynu:kontrolowanie stanów magazynowych i rejestracja narzędzi,kontrola dostaw (ilościowa i jakościowa)kontrolowanie stanów zużycia narzędzi i elektronarzędzi,prowadzenie dokumentacji magazynowej,drobne naprawy elektronarzędzi.
Polska Ceramika Ogniotrwała Serwis Spółka Akcyjna - 2017-11-23 - Żarów (dolnośląskie)
praca na Bielanach Wrocławskich - pracodawca zapewnia dojazd do pracy ( kontakt z pracodawcą tel : 693977955 )
RANDSTAD POLSKA Sp z o.o. - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-08-25 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)
- Forma zatrudnienia oraz wysokość wynagrodzenia do ustalenia z Pracodawcą- Kontakt telefoniczny 504 061 932- Adres e-mail: biuro (at) klinikarehabilitacji.eu
KLINIKA REHABILITACJI IWONA ZIELIŃSKA - 2020-07-22 - Tczew (pomorskie)
sprzątanie lokalu gastronomicznego oraz pokoi hotelowych - Pakość Hotel Pałacyk
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LOTEK Sp. z o.o. - 2020-09-11 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
( branża badwczo-rozwojowa )- doświadczenie w realizacji projektów badawczych- umiejętność analitycznego myślenia- umiejętność planowania zadań i organizacji czasu pracy- udział w pracach badawczo-rozwojowych- udział w pracach zw. z aplikowaniem do konkursów na projekty badawcze- praca w godz. 06:30 - 14:30 ( 08:30 - 16:30 )szczegółowe informacje o warunkach naboru dostępne na stronie: www.ibwch.lodz.pl w zakładce "kariera"
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2019-04-12 - Łódź (łódzkie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM, ZAKUPEM, ODSPRZEDAŻĄ I ANALIZĄ ZUŻYCIEM ENERGII ELEKTRYCZNEJ, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ, PLANÓW, SPRAWOZDAŃ, WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ANALIZ DOSTAW I ZUŻYCIA ORAZ ODSPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, A TAKŻE PONIESIONYCH WYDATKÓW, PROWADZENIE SZKOLEŃ I NADZORÓW SŁUŻBOWYCH W WW. ZAKRESIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE ELEKTRYCZNE LUB PODOBNE, BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowca samochodu ciężarowego, dostarczanie towaru do klienta
VIBROBET Sp.Jawna Zębala, Kudlańska Kocmyrzów - 2018-04-24 - Przemęczany (małopolskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Jawor (dolnośląskie)
kontakt z klientami oraz globalną siecią ABB w kwestiach utrzymania, serwisu oraz gwarancji, terminowe rozwiązywanie problemów klientów, prowadzenie dokumentacji wszytskich aktywności zmierzających do rozwiązania problemów klientów, wsparcie klientów w momenice wykonywania pracy i dostarczanie rozwiązań online, wsparcie dwukierunkowego transferu wiedzy z fabryki globalnej sieci serwisowej, realizacja strategicznych projektów przy użyciu dostępnych zasobów firmy
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Sulechów (małopolskie)
Prowadzenie technicznej obsługi zajęć dydatkycznych i imprez sportowych w obrębie obiektów sportowych Centrum Szkolenia Policji.Wykonywanie obsługi technicznej zajęć dydaktycznych realizowanych w obiektach sportowych. Obsługa innych przedsięwzięć organizowanych w jednostce.Prowadzenie podręcznego magazynu sprzętu sportowego i szkoleniowo-dydaktycznego.Dbanie o sprzęt i jego konserwację.Wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-04-04 - Legionowo (mazowieckie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie tapicerki meblowej.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z partnerami i klientami, aby poprowadzić zespół dostawców do terminowego rozwiązywania problemów, odpowiednio do wpływu i znaczenia problemu, koordynowania rozwiązywania problemów, komunikacji i zawsze zamykania pętli z pierwotnym wnioskodawcą i innymi zainteresowanymi stronami odebranymi po drodze; Identyfikacja możliwości usprawnienia, zautomatyzowania i outsourcingu segmentów cyklu obsługi klienta, tylko w sposób, który wymiernie poprawi jakość obsługi klienta; Monitorowanie i zarządzanie informacjami zwrotnymi - zapewnienie pętli sprzężenia zwrotnego w zespołach ds. Szkoleń / komunikacji / jakości / operacji regionalnych, aby zapewnić rozwiązanie wspólnych problemów; Wsparcie zarządzania zleceniami - kończy się miesiąc i kwartał, a raport jest realizowany w celu zwiększenia efektywności rezerwacji; Odpowiedzialność za monitorowanie starzenia się przypadków i przekazywanie w obrębie i pomiędzy dostawcami; Wykonywanie analizy przyczyn pierwotnych i zapewnienie, że są wykonywane kolejne kroki; Działanie jako eskalacja POC w celu rozwiązania problemu; Zachęcanie do zmiany organizacyjnej w zakresie koncentracji i wskaźników od transakcji opartych na umowach (SLA itp.) do doświadczeń klientów i środków sukcesu opartych na wynikach; Odpowiedzialność za zarządzanie zamówieniami regionalnymi lub kontami; Działanie jako główny kontakt dla eskalacji pól klientów i partnerów; Wspomaganie zarządzania pracownikami i planowaniem biznesowym; Codzienna orientacja na projekt i rozwiązywanie problemów obejmujące partnerstwa międzyfunkcyjne; Prowadzenie proaktywnych działań w celu promowania i szkolenia partnerów w zakresie narzędzi samoobsługowych Cisco; Identyfikowanie i podsumowywanie potencjalnych ulepszeń procesu; Działanie na bardzo złożonych problemach wymagających oceny w wyborze metody i techniki uzyskania rozwiązania - problemy mogą być nowe lub unikalne; Podejmowanie trafnych decyzji; Odpowiedzialność za zarządzanie przypisanymi projektami, zadowoleniem klientów i rozwiązywaniem problemów oraz usprawnianiem procesów; Równy nacisk na wyniki i zgodność z zasadami i regułami biznesowymi Cisco.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Kraków (małopolskie)
prace pomocnicze w kuchni, mycie i krojenie warzyw, pomoc przy przygotowaniu posiłków, zmywanie naczyń, dbałość o czystość, współpraca z kucharzami,Umowa zlecenie: 01-10-2019 do 30-09-2021ilość godzin w miesiącu około
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie archiwum kadrowego w wersji papierowej oraz optycznej;prowadzenie ewidencji czasu pracy;sporządzanie dokumentacji kadrowej;wystawianiu zaświadczeń dla pracowników oraz instytucji zewnętrznych;zarządzanie dokumentacją dotyczącą świadczeń pozapłacowych;przygotowywanie raportów;współpraca w zakresie prowadzenia rekrutacji;współpraca w zakresie obsługi kadrowo-płacowej pracowników izleceniobiorców;współpraca w zakresie przygotowywania list płac, deklaracji ZUS i PIT;wsparcie księgowości w zakresie fakturowania i wprowadzania danych dosystemu SAP i CRM
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indi, wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych, współpraca z zespołem hinduskojęzycznym, kontrolowanie działania systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie towarów, układanie przyjętych towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie spraw płacowych m.in. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, przygotowywanie list płac, sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, PFRON
ZESPÓŁ SZKÓŁ MECH.-EKONOM. - 2019-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wydawanie posiłków, prace w kuchni, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Ciemne (mazowieckie)
- Monitorowanie systemów;- Zarzadzanie konfiguracją; - Przetwarzanie żądań użytkowników końcowych; - Bierze udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzeniu wydań.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
PRACE PORZĄDKOWE. DROBNE NAPRAWY.PRACE PRZY SKŁADANIU, PALETOWANIU KOSTKI. KOMPLETACJA PALET.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-28 - Brzeźnica (podkarpackie)
Dbanie o ekspozycję towarów. Obsługa klienta. Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S A - 2019-06-12 - Domaszków (dolnośląskie)
ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzania analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie Update'ów, wspieranie oraz szkolenie pracowników zespołu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
1. Dokonuje odbioru elementów z maszyny lub taśmy,2. Kontroluje poziom jakości wytwarzanych wyrobów,3. Usuwa widoczne zabrudzenia, czy inne możliwe do usunięcia usterki,4. Odrzuca do odpowiednich pojemników powstałe w procesie produkcji braki,5. Gratuje i pakuje wyroby gotowe zgodnie z kartą stanowiskową,6. Wypełnia etykiety wyrobów,7. Estetycznie zakleja i etykietuje kartony tylko z właściwą ilością wyrobów niezwłocznie po ich napełnieniu lub układa wyprodukowane wyroby na palecie i po zapakowaniu je etykietuje,8. Ewidencjonuje ilość wyprodukowanych wyrobów gotowych i braków, przerwy w pracy,9. Niezwłocznie informuje Mistrza Zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu procesu wytwarzania,10. Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2020-07-09 - Smolec (dolnośląskie)
Produkcja opakowań kartonowych
WIPAX Lesniak Grażyna - 2017-12-07 - Zembrzyce (małopolskie)