STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 091,84 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 091,84 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Elastyczne godziny pracy (40h/tyg.)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 091,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Administracja/Budownictwo/pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B.Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szerokości drzwi 80 cm, kabiny wind o wymiarach 100 cm x 112 cm (brak innych urządzeń podnośnych umożliwiających transport pionowy osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich na inne kondygnacje), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2018 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 34815.Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO) 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi należy się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rek rutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: medycyna pracy oraz IPN. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od przekazania do Archiwum Zakładowego Urzędu. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy w ciągu 7 dni od dnia sporządzenia protokołu z przeprowadzonego naboru. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w Urzędzie w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycof ania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 34815 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 26.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wydawanie towaru, rozładunek,
GULIK Spółka z o. o. - 2017-06-14 - Łuków (lubelskie)
Sprzedawca w sklepie Żabka
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie prezentacji multimedialnych w programie PowerPoint w języku polskim, modyfikacja graficzna prezentacji multimedialnych w programie PowerPoint w języku polskim i angielskim, tworzenie grafik w programach graficznych Photoshop i Illustrator. Charakter pracy zdalny, w domu, bez konieczności pojawiania się w biurze. Umowa o dzieło na okres próbny, potem umowa o pracę. Kontakt z pracodawcą e-mail: rekrutacja (at) studio-prezentacji.pl
SOGITO Garlej Piotr - 2017-09-22 - Płońsk (mazowieckie)
wykonywanie wszelkiego typu elektrycznych instalacji oświetleniowych i siłowych, dobieranie odpowiednich przewodów, osprzętu instalacyjnego, elektrycznych urzadzeń rozdzielczych i zabezpieczajacych niskie napiecia lub remont, konserwacje instalacji istniejących, posługiwanie się typowymi narzędziami elektromonterskimi, elektrycznymi przenośnymi przyrządami pomiarowymi oraz zapewnianie odpowiednich warunków eksploatacji instalacji i elektrycznych urzadzeń odbiorczych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie, częsciowa obsługa wózka paletowego. Miejsce pracy: Wrocław ul. OstrowskiegoKontakt kiandydató z pracodawcą telefonicznyOferta znajduje się w sali: B, D, F, G, H
Randstad Polska Sp. zo.o. - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
UDZIELANIE PORAD I PRZEPROWADZANIE SPOTKAŃ ZE STRAŻAKAMI, PROWADZENIE INTERWENCJI KRYZYSOWYCH, DEBRIEFING PSYCHOLOGICZNY, PROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU PSYCHOLOGII, WSPÓŁPRACA Z OŚRODKIEM SZKOLENIA PSP W PRZEPROWADZANIU ZAJĘĆ DOT. PSYCHOLOGICZNYCH ASPEKTÓW DZIAŁAŃ RATOWNICZYCH, WSPÓŁPRACA Z PSYCHOLOGAMI INNYCH SŁUŻB MUNDUROWYCH ORAZ INSTYTUCJAMI PROPAGUJĄCYMI ZDROWIE PSYCHICZNE, SPORZĄDZANIE ROCZNYCH I OKRESOWYCH ANALIZSZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU DO SŁUŻBY TJ. WYMAGAŃ I ETAPÓW POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ KW PSP W SCZECINIE WWW.SZCZECIN.KWPSP.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA- WOLNE ETATY"WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PSYCHOLOGICZNE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKONYWANIA, ARGUMENTOWANIA, PRZESZKOLENIE Z ZAKRESU UDZIELANIA POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ I PSYCHOTERAPII, DWA LATA PRACY W CHARAKTERZE PSYCHOLOGAPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNYPRACA W GODZINACH 07:30-15:30WYNAGRODZENIE: 3.300,00 ZŁ (BRUTTO) + STAŻZATRUDNIENIE: SIERPIEŃ/WRZESIEŃ 2018 R.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-11-10 - Andrychów (małopolskie)
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem i importem produktów
kontakt przez OHP - 2017-01-17 - Żory (śląskie)
tłumaczenie symultanicznej z języków: koreańki, polski, angielski, redagowanie pism w językach: polski, koreański, angielski, inne zadania zgodne ze specyfiką działupraca na umowę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia 4 lata, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, współprowadzenie magazynu (przyjęcia towaru, wydania, nadzór), inne prace dodatkowe zlecone przez przełożonego. Praca w godz. 8-16.00 w Bielsku-Białej.
MARION Sp. z o. o. - 2017-10-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace sprzatajace na terenie szkoły
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
INSTYTUCJA FILMOWA "MAX-FILM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Osiek Wielki (wielkopolskie)
obsługa klienta, eksponowanie asortymentu, obsługa kasy fiskalnej
Sklep Ogólnospożywczy "BASIA" - 2016-08-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca na terenie lasów państwowych (możliwa praca na terenie całego kraju); ściąganie drewna z lasu, ścinka drzew i krzewów pod linie elektryczne itp. Obsługa pilarki oraz ciągnika typu LKT.Wynagrodzenie 2500,00 zł brutto + premia uznaniowa.Umodwa o prace na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
Sławomir Tomala KOMPLEKSOWE USŁUGI LEŚNE - 2018-02-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Gniezno (wielkopolskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej z uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych,w tym zabiegi manicure i pediicure,pielęgnowanie cery,usuwanie zbędnego owłosienia
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
analizowanie rysunków roboczych oraz ustalanie na ich podstawie zakresu robót, potrzebnych materiałów oraz rozwiązań konstrukcji ciesielskiej;ocenianie przydatności elementów drewnianych do wykonania konstrukcji ciesielskiej;przygotowywanie elementów konstrukcji ciesielskiej do montowania;wykonywanie form i deskowań drewnianych do konstrukcji betonowych i żelbetowych;wykonywanie rusztowań drewnianych pomostów roboczych i daszków ochronnych;wykonywanie tymczasowych obiektów drewnianych na placu budowy;wykonywanie budynków drewnianych;wykonywanie w budynkach murowanych monolitycznych i prefabrykowanych elementów budowlanych z drewna (np. stropy, schody, konstrukcje dachowe, ścianki działowe);wykonywanie konstrukcji drewnianych inżynierskich, jak: mosty, wieże, hangary, remizy;transportowanie elementów ciesielskich na placu budowy;wymiana uszkodzonych lub zniszczonych elementów konstrukcji ciesielskiej;konserwacja konstrukcji ciesielskiej, zabezpieczanie przed gniciem i zagrzybieniem, przed niszczeniem przez owady oraz przed działaniem ognia;
FIRMA USŁUGOWA "DROWEX" Piotr Węgrowski - 2016-10-21 - Zambrów (podlaskie)
obsługa maszyn stolarskich tj. frezerka, strugarka, tokarka, wiertarka
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Majdan Golczański (podkarpackie)
Monter bram i ogrodzeń.
Man-Bram, Manda Zbigniew - 2017-07-28 - Imielin (śląskie)
-utrzymywanie w sprawności sprzętu łączności i informatyki;-planowanie, organizowanie i wykonywannie okresowych przeglądów, napraw i konserwacji sprzetu łączności i informatyki;-szkolenie użytkowników z zakresu obsługi sprzetu wydawanego do użytku;-opracowywanie ocen stanu technicznego sprzetu łączności i informatyki
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Igielski Ochrona IGIELPOL Krzysztof Igielski - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B mile widziane; chęci do pracy; roboty ziemne; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
"DOMINO" PPHU WÓJCIK EDWARD - 2018-09-13 - Gliwice (śląskie)
- Przygotowywanie raportów zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami. Analiza danych finansowych z wykorzystaniem narzędzi i technik IT. Przetwarzanie i łączenie dużych zbiorów danych. Zapewnieniem kompletności analizowanych danych. Praca z wykorzystaniem języka angielskiego oraz hiszpańskiego (w tym komunikacja i współpraca z zespołami w Londynie oraz TURCJI).- Wynagrodzenie: 3700 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie od 10.02.2016 r. do 10.05.2016 r.- Praca w godzinach: 8:30-17:30 (z przewą na obiad). Wymagany wykształcenie: w trakcie studiów na kierunku ekonomicznym lub administracji lub po ukończeniu studiów - na kierunku ekonomicznym lub administracji. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w obszarze finansów w firmie działającej w sektorze SSC/BPO (usługi podwykonawcze). Wymagane doświadczenie w zakresie sprawdzania poprawności sprawozdań finansowych. Wymagane umiejętności: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), znajomość środowiska LOTUSNOTES, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka TURECKIEGO (współpraca z zespołami w Londynie oraz TURCJI).
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (śląskie)
utrzymanie maszyn w ruchu produkcyjnycm, regulacje, konserwacje, przebiegi, weryfikacja i aktualizacja procedur dotyczących obsługi maszyn. Minimum 2 lata doświadczenia na takim lub podobnym stanowisku, wiedza z zakresu mechaniki, automatyki. Wyksztalcenie min. średnie zawodowe.
Kopalnia Gipsu i Anhydrytu " Nowy Ląd" Sp. z o.o. Niwnice - 2017-11-16 - Niwnice (dolnośląskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
Czynności fryzjerskie tj. strzyżenie, farbowanie, czesanie, prostowanie włosów, masaż głowy, zabiegi pielęgnacyjne, utrzymanie w należytej czystości stanowiska pracy oraz narzędzi pracy.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)