STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-10-15

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 55755. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 55755 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.10.2019

Oferta pracy ważna do: 30.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a324e0e47ab161054f624615ac5f4537

Podobne oferty pracy

STARSZY TECHNIK - od 1 860 PLN

Wykonanie napraw, przeglądów i obsługi technicznej pojazdów kołowych; właściwe użytkowanie i utrzymanie sprzętu znajdującego się w warsztacie.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2015-12-02 - Olszewnica Stara (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY (81OP) - do 2 450 PLN

Obsługa maszyn, prace magazynowe, prace przy sortowaniu odpadów, kierowanie wózkiem widłowym.
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Karczew (mazowieckie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - BUDOWNICTWO OGÓLNE (ASYSTENT PROJEKTANTA) - od 2 750 PLN

Opracowanie projektów technicznych,pomoc w nadzorze na budowie.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Strzałkowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy dla rynku chinskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - RZEŹNIK - od 2 600 PLN

Towarowanie i utrzymanie wysokiej jakości ekspozycji na hali sprzedaży.Rozbiór mięsa, porcjowanie oraz wyrób garmażerii.Zgłębianie wiedzy o zawodzie oraz wdrażanie projektów produkcyjnych poprzez szkolenia.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SALOWA - od 2 300 PLN

obsługa porządkowa na bloku łóżkowym - opieka pacjenta
Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Żory (śląskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 2 800 PLN

- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

Bieżąca kontrola pracy i stanu technicznego maszyn produkcyjnych, zapewnienie ciągłości produkcji. Udział w analizowaniu przyczyn awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych. Remonty, naprawa, czyszczenie i konserwacje maszyn i urządzeń.
Wytwórnia Klejów i Zapraw Budowlanych SA - 2016-09-27 - Zgierz (łódzkie)

STARSZY OPERATOR ELEKTRONICZNYCH MONITORÓW EKRANOWYCH - od 2 080 PLN

Administrowanie systemem informatycznym, obsługa sieci komputerowej i urządzeń sieciowych oraz serwis urządzeń i programów użytkowych szkoły(System Informacji Oświatowej, Dziennik, Sekretariat), rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Suwałki (podlaskie)

STARSZY ANALITYK DANYCH BIZNESOWYCH - od 3 000 PLN

Analizowanie danych klientów, bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)

STARSZY MENEDŻER DS. PLANOWANIA (SENIOR SUPPLY CHAIN MANAGER) K/M (J. ANG.) - od 16 000 PLN

Zarządzanie działem, aby dostarczać kluczowe wskaźniki wydajności dla biznesu i rozwijać organizację; tworzenie, przyczynianie się i zapewnianie zgodności z udokumentowanymi strategiami operacyjnymi; zapewnienie przywództwa w dostarczaniu wyników łańcucha dostaw dla łańcucha dostaw i kategorii w ramach SCIC; zapewnienie coachingu dla ról łańcucha dostaw w organizacji; wspieranie śledzenia wydajności biznesowej dla danej kategorii; upewnianie się, że wyniki obsługi klienta spełniają lub przekraczają cele kategorii; przyczynianie się do tworzenia strategii ograniczania zapasów i zapewnianie im przywództwo; zapewnianie przywództwa, aby zmniejszyć/wyeliminować dotyk wysiłku w organizacji; nieustanne dążenie do doskonałości operacyjnej w ramach standardowych procesów roboczych.praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B, wyksz. min. zawodowe, doświadczenie w branży elektrycznej,
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KELNER - BARMAN - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, podawanie zamówień klientom.
HW PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-12 - Lublin (lubelskie)

OPIEKUN DZIECI W DRODZE DO SZKOŁY - od 2 250 PLN

Opieka nad uczniami w drodze do szkoły
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Dobrzeszów (świętokrzyskie)

TARTACZNIK - od 2 000 PLN

przyjmowanie surowców, obróbka wstępna materiałów tartych, obsługa maszyn i urządzeń tartacznych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Liskowate (podkarpackie)

FRYZJER ( PO WER ) - 997,4 PLN

staż - upinanie włosów, modelowanie, cięcie, farbowanie, pasemka, trwała ondulacja, pielęgnacja włosów, dobieranie odpowiedniej fryzury do klientki, obsługa urządzeń, znajomość zasad BHP oraz ich przestrzeganie, prawidłowe wykorzystywaniemateriałów potrzebnychdo pracy w fryzjerstwie, dezynfekcja narzędzi, stylizacja, dbanie o stanowisko pracy, Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilogicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STARSZY BIBLIOTEKARZ (ŻAGAŃ) - od 1 850 PLN

Uzupełnianie zbiorów bibliotecznych , katalogowanie.
Jednostka Wojskowa 1588 Żagań - 2016-01-12 - Żagań (lubuskie)

OPERATOR - PROGRAMISTA FREZARKI CNC - od 2 000 PLN

Wymagane minimalne doświadczenie, znajomość rysunku technicznego, umiejętność zaprogramowania maszyny, znajomość dokumentacji AUTO-CAD. Charakterystyka pracy: wykonywanie detali z materiału powierzonego na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej, obsługa programów sterujacych maszyną, wiedza techniczna i umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dokładność i rzetelność w wywiązywaniu się z obowiązków. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) mhtmechanika.pl
MHT MECHANIKA PRECYZYJNA - 2017-11-10 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedawca sklepowy, obsługa klientów zgodnie ze standardami, dbanie o porządek w sklepie, uzupełnianie braków na półkach
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK - od 4 500 PLN

instalacje elektryczne
Zakład RemontowoBudowlany ALFRABO Spółka Cywilna - 2018-10-30 - Skawina (małopolskie)

SPRZĄTACZKA W PRZEDSZKOLU - od 13,7 PLN

Utrzymywanie czystości i porządku w otoczeniu dzieci, zmywanie naczyń po posiłkach. Nakrywanie do stołu.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "PTASIE RADIO" - 2017-12-28 - Gdynia (pomorskie)

STARSZY PRZEDSTAWICIEL DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ - od 7 000 PLN

Przygotowywanie rocznych i półrocznych raportów finansowych z działalności funduszy inwestycyjnych. Realizowanie specjalnych projektów, wraz z Departamentem. Sprawozdawczości Finansowej, z uwzględnieniem standaryzacji i optymalizacji nakładów pracy. Zapewnienie klientom punktualnych i precyzyjnych odpowiedzi na ich pytania. Stała komunikacja z przedstawicielami Departamentu Sprawozdawczości Finansowej i Przełożonym Departamentu Sprawozdawczości Finansowej, z braniem pod uwagę harmonogramów, rozkładu pracy i koniecznością zasięgnięcia informacji w odpowiednim zakresie u członków innych departamentów BBH.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA DANYMI - od 6 500 PLN

Zarządzanie danymi w systemie. Wdrożenie i utrzymanie standardów i procesów dotyczących zarządzania danymi. Wykazywanie wskaźników wydajności dla członków zespołu w postaci SLA i KPI. Prowadzenie analiz, które mogą poprawić wydajność SSC. Koordynacja procesu aktualizacji danych w systemie. Prowadzenie sprawozdań dotyczących jakości wprowadzanych danych.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-06 - Gdynia (pomorskie)

MALARZ TYNKARZ - od 2 300 PLN

Przygotowanie ściany do malowania (szpachlowanie, szlifowanie)Malowanie pędzlem / wałkiem/agregatem. Tynkowanie.[Praca na czas określony] : 21.11.2016 do 20.11.2019.Kontakt e-mail: pagroup2012 (at) yahoo.com.Oferta dostępna w sali D.
EA GROUP SP. Z O. O. - 2016-10-17 - Wrocław (dolnośląskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 14 PLN

tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty firmowej w języku hindi i angielskim
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PIEKARZ-STOŁOWY - od 2 500 PLN

wyroby piekarskie
PIEKARNIA-CUKIERNIA - ANDRZEJ OKRÓJ - 2017-08-01 - Lębork (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

praca w sklepie PEPCO
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kamienna Góra (dolnośląskie)


Wybierz powiat