STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-09-02

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 53390. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 53390 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: "Pracuj z nami"

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 03.09.2019

Oferta pracy ważna do: 17.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40c65bf549afa7e90bd5b7b5b900d601

Podobne oferty pracy

MURARZ - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Cięcina (śląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

wgrywanie projektów na sklep internetowy, obsługa Comarch ERP Optima, podstawowe prace administracyjne
ERT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-23 - Kraków (małopolskie)

STARSZY BIBLIOTEKARZ - od 2 425 PLN

- udostępnianie zbiorów bibliotecznych, - monitorowanie terminowości zwrotów materiałów bibliotecznych, - odpowiedzialność za wypożyczenia międzybiblioteczne, - udzialanie informacji bibliograficznych i bibliotecznych, - komputeryzacja zbiorów bibliotecznych w systemie MAK+, - kierowanie działem dziecięco-młodziezowym biblioteki, - prowadzenie edukacji czytelniczo-medzialnej dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych,- prowadzenie działalności pedagogicznej w zakresie upowszechniania czytelnictwa, - akcesja czasopism, - konserwacja księgozbioru. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY AUDYTOR - od 25 875 PLN

zapewnienie kontroli procesow finansowych, testy kontroli, wdrazanie nowych rozwiązań kontrolnych, monitorowanie poprawności procesów finansowych
SHELL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ODDZIAŁ W ZABIERZOWIE - 2017-01-26 - Zabierzów (małopolskie)

KIEROWNIK SALI - KELNER - do 1 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW W RESTAURACJI I NADZOROWANIE PRACY POZOSTAŁYCH KELNERÓW. ROZLICZANIE DZIENNE GOTÓWKI.
"OTMĘT- ZBYT" SP. Z O.O. - 2016-09-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 8 000 PLN

Praca w Niemczechzakład prefabrykacyjny
PBO-CONSTRUCTION Sp.z.o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SZLIFIERZ MATERIAŁÓW DRZEWNYCH - od 2 488,42 PLN

szlifowanie płyt drewnianych i MDF
CONCESSION EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Białystok (podlaskie)

STAŻ POWER PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 017,4 PLN

staż dla osób do 30 r.ż. zapoznanie sie z zadaniami, nauka obsługi kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu, obsługa komputera ( Word), wyszukiwanie potrzebnych inf. w internecie, przyjmowanie i rozdział korespondencji, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów itp.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR K/M - od 3 500 PLN

Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie przyjmowania zamówień na usługi taksówkowe, obsługa Klientów w zakresie organizacji przewozów, obsługa Klientów Portu Lotniczego im. F. Chopina, udzielanie informacji na temat oferty przewozowej MPT, praca w systemie zmianowym (również w nocy).
Miejskie Przeds.Taksówkowe Sp. z o. o. - 2019-03-21 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY KONSULTANT DS. SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - do 9 000 PLN

Kontrolowanie działania systemów informatycznych. Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Kontakt i współpraca z zespołem hinduskojęzycznym. Miejsce pracy: UBS Investment Bank (UBS CENA), ul. Piotra Skargi 1, 50-082 Wrocław.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)

KASJER SPRZEDAWCA - do 2 350 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-14 - Kwaśniów Dolny (małopolskie)

STARSZY TECHNIK ZESPOŁU DO SPRAW OBSŁUGI PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ WE WROCŁAWIU-STRACHOWICACH - od 2 250 PLN

bieżący nadzór nad pojazdami służbowymi poprzez kontrolę stanu ogólnego, prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych oraz ich przeglądów i napraw, prowadzenie pojazdów służbowych, pilnowanie i kierowanie pojazdów na okresowe przeglądy i naprawymiejsce wykonywania pracy Placówka Straży Granicznej we Wrocławiu-Strachowicachrozpoczęcie zatrudnienia: marzec/kwiecieć 2019 r.zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony (co najmniej 6 miesięcy), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)

INŻYNIER OPERACYJNY PROCESU PRODUKCYJNEGO - od 2 200 PLN

Nadzór nad procesem technologicznym, zarządzanie podległym personelem. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
BROWARY ŁÓDZKIE S.A. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)

STARSZY REFERENT W WYDZIALE EKONOMICZNO-FINANSOWYM I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ, DZIALEWSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ (OGŁOSZENIE NR 24/2019) - 2 700 - 2 900 PLN

- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 24/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Rozpatrywanie wniosków o zwrot kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych na terytorium innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego UE na podstawie art. 42b ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r.,poz.1510),2. Rozpatrywanie wniosków o zgodę na uzyskanie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE świadczeń opieki zdrowotnej zawartych w wykazie świadczeń wymagających uprzedniej zgody,3. Wystawianie formularzy E126, weryfikacja wniosków i dokumentacji dotyczącej świadczeńudzielonych poza granicami kraju,4. Weryfikacja merytoryczna formularzy E125, E126, E127 wystawionych przez instytucje innych państw członkowskich UE/EFTA w związku z leczeniem poza granicami kraju osób ubezpieczonych w Funduszu,5. Przeprowadzanie procedur wyjaśniających w zakresie rozliczania kosztów świadczeń opiekizdrowotnej udzielanych na podstawie przepisów o koordynacji ze świadczeniodawcami i instytucjami innych państw członkowskich,6. Sporządzanie dokumentacji księgowej.- Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim minimum 2 lata stażu pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Power Point, Outlook,2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510),3. Znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie wzoru wniosku o zwrot kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych poza granicami kraju (Dz.U. z 2014 r., poz. 1538),4. Znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie wydawania zgody na uzyskanie świadczeń opieki zdrowotnej poza granicami kraju oraz pokrycie kosztów transportu (Dz.U. z 2014 r., poz. 1551),5. Znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie ustalenia wykazu świadczeń opieki zdrowotnej wymagających uprzedniej zgody dyrektora oddziału wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1545)6. Znajomość przepisów prawa wspólnotowego z zakresu koordynacji systemów zabezpieczeniaspołecznego:- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz.U.UE.L.2004.166.1 z późn. zm.),- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz.U.UE.L.09.284.1 z późn. zm.),- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 988/2009 z dnia 16 września 2009 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz określające treść załączników (Dz.U.UE.L.09.284.43).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność,Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)

STARSZY ANALITYK DS. RAPORTOWANIA ZARZĄDCZEGO - od 9 500 PLN

Odpowiada na najbardziej złożone pytania dot. procesu. Oblicza KPI/PPI oraz analizuje wyniki. Uczestniczy we wdrażaniu raportów. Pomaga w przygotowaniu kontroli ICFR. Pracuje jako wsparcie Leadera zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)

STARSZY WOŹNY - od 2 250 PLN

Utrzymanie w pełnej czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach i salach lekcyjnych, dokonywanie wpisów uczniów i nauczycieli pobierających klucze do klas i ćwiczeniówek, wydaje klucze, przygotowuje pomieszczenia na egzaminy i uroczystości szkolne, doręcza przesyłki pocztowe i pisma urzędowe wysyłane przez szkołe do urzędów pocztowych, pilnuje szatni uczniowskiej, dba o ogólne bezpieczeństwo w budynku szkoły i sprzęt ogólnodostępny w szkole, dba o porządek w szkole i na terenie wokół szkoły, zabezpiecza kodem obiekt po zakończeniu pracy i rozbraja przystępując do pracy.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Siedlce (mazowieckie)

STARSZY INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 450 PLN

kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów i zasad bhp, informowanie komendanta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, udział w opracowywaniu zarządzeń, regulaminów, opiniowanie instrukcji bhp na stanowiskach pracy, prowadzenie spraw dotyczących wypadków przy pracy i chorób zawodowych, ocena ryzyka zawodowego
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)

KOWAL - od 13,7 PLN

obróbka plastyczna metalu, wykonywanie metalowych elementów kutych, obróbka cieplna, hartowanie, stabilizowanie, nawęglanie
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Skoczów (śląskie)

STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

dokonywanie zakupów w imiwniu klienta, konsultacja dokonywanych translakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łódź (łódzkie)

KUCHARZ - 2 500 - 4 000 PLN

Praca na trzy zmiany 09:00 do 21:00. Bar w Krynicy Morskiej - smażenie ryb
PHU ŁONIEWSKI Piotr Łoniewski - 2016-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 100 PLN

prace magazynowe, praca od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Sosnowiec (śląskie)

STARSZY RATOWNIK - KIEROWCA (NR 1022) - od 2 250 PLN

bezpośrednie działania ratowniczo-gaśnicze, więcej informacji na stronie Komendy Powiatowej PSP :http://www.kppsp.inowroclaw.pl/images/do_pobrania/nabor_2019_2/Nabor_nr_2_Og%C5%82oszenie_o_naborze..pdf
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu - 2019-03-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KELNER/BARMAN - od 14 PLN

obsługa gości w restauracjiprzygotowywanie salidbanie o wizerunek restauracjiobsługa barmańska gości
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Bukowina Tatrzańska (małopolskie)

SORTOWACZ DETALI - 14 - 16 PLN

Odbieranie detali z maszyn wtryskowych, prosta obróbka detali.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2018-07-04 - Mielec (podkarpackie)

MECHANIK - od 16,5 PLN

Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych , przeprowadzanie przegladów i konserwacji.
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 500 PLN

montaż instalacji sanitarnych
MIECZYSŁAW TYCZKA - 2017-11-07 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA - od 2 200 PLN

Sprawdza stan techniczny samochodu, usuwa usterki pojazdu, przygotowuje pasażerów do jazdy, tj. zapinanie pasów bezpieczeństwa, dba o bezpieczeństwo własne, przewożonych pasażerów, przewożonego ładunku, paczki, udziela pomocy przedlekarskiej, przekazuje pojazd do badań technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Rogóźno (lubelskie)


Wybierz powiat