STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M

Wynagrodzenie: od 3 657,52 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2020-09-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657,52 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657,52 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 69061. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce "Pracuj z nami". Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.09.2020

Data dodania oferty pracy: 24.09.2020

Oferta pracy ważna do: 09.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?897b2aac17c66efaed5d2d85a52ff6a1

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - MONTER - od 2 500 PLN

Zgodnie z umową.
KONMAR S.C. - 2016-12-14 - Borek Wielki (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 600 PLN

realizacja polityki sprzedażoej firmy, udzia w postępowaniach przetargowych, składanie ofert, rozmowy handlowe
NIRO SP. Z O.O. - 2018-06-14 - Lubin (dolnośląskie)

STARSZY INSTRUKTOR - od 1 165 PLN

Starszy instruktor ds. plastyki, prowadzenie kół plastycznych oraz opieka nad Klubem Plastyka działającym w klubie bdow WB, organizowanie i eksponowanie wystaw amatorskiej plastyki w siedzibie klubu bdow WB, aktywizacja twórczości plastycznej, organizowanie konkursów, przeglądów twórczości plastycznej, opracowywanie projektów i ich realizacja w zakresie wystroju plastycznego wewnątrz i na zewnątrz budynku klubu, wykonywanie oprawy plastycznej związanej z imprezami artystycznymi i dekoracji okolicznościowych, współpraca przy organizacji imprez kulturalnych organizowanych przez klub bdow WB, współpraca z instytucjami, szkołami i organizacjami w zakresie pozyskiwania nowych członków do kół plastycznych, współpraca z profesjonalistami i amatorami tworzącymi na terenie miasta i woj. lubelskiego w celu realizacji wystaw w Galerii Klubu bdow WB.
Batalion Dowodzenia Wielonarodowej Brygady (część polska) - 2019-01-08 - Lublin (lubelskie)

STARSZY REFERENT KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ZGORZELCU - od 2 541,86 PLN

przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej; analizowanie, kompletowanie i przygotowywanie zbiorów dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego; uczestniczenie w brakowaniu i niszczeniu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia prac bieżących komórki organizacyjnej; wykonywanie czynności związanych z przedłużeniem lub zmianą klauzuli tajności w celu aktualizacji okresu ochrony dokumentów i akt; prowadzenie bieżących i okresowych kontroli znajdujących się w obsługiwanych przez kancelarię wykonawców w celu stwierdzenia stanu dokumentów; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii ogólnej w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych; stałe podnoszenie i uaktualnianie kwalifikacji zawodowych w celu znajomości aktualnych przepisów regulujących pracę kancelarii; egzekwowanie zwrotów materiałów i dokumentów w celu zabezpieczenia ich przed utratą.PROCEDURA KONKURSOWA
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-10-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 1 017,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Kluczbork (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

pielęgnowanie trawników, drzew, krzewów, dbanie o właściwy stan nawierzchni ciągów komunikacyjnych i parkingów, obsługa i konserwacja sprzętu technicznego, wykonywanie prostych prac naprawczych
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kłobuck (śląskie)

STAŻYSTA - od 2 400 PLN

Obsługa sekretarska referatu sędziego lub referendarza sądowego: w tym: rozpisywanie i przygotowywanie posiedzeń, terminowe wykonywanie zarządzeń referendarza, sporządzanie wokand, protokołowanie na posiedzeniach, wprowadzanie do systemu komputerowego orzeczeń, zarządzeń, uzasadnień oraz wysyłanych pism w sprawach. Przygotowywanie korespondencji i akt sądowych do wysyłki. Przeglądanie czasookresów oraz dbanie o terminowe przedkładanie akt i pism referendarzowi. Sporządzanie wykazów zdawczo- odbiorczych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2017-12-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

sprzedaż rajstop i bielizny
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gdańsk (pomorskie)

KOSMETYCZKA - od 2 100 PLN

zabiegi kosmetyczne: manicure, pedicure, makijaż
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

STARSZY REFERENT - od 2 000 PLN

Zapewnienie skutecznej i efektywnej realizacji zadań Zakładu Służby Kryminalnej poprzez prawidłową obsługę kancelaryjno- korespondencyjną. Prowadzenie wykazów i ewidencji zwiazanych z obsługa sekretariatu. Zapewnienie efektywnego przepływu informacji. Realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań kadry kierowniczej zakładu. Zaopatrywanie zakładu w materiały niezbędne do realizacji zadań. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów oraz pracowników zakładu. Prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników zakładu. Protokołowanie odpraw służbowych. Archiwizowanie dokumentacji.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-05-04 - Legionowo (mazowieckie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - od 925 PLN

flizowanie,suche tynki,malowanie,gładzie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Rzozów (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 400 PLN

wg obowiązków nauczyciela przedszkola
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE ZGROMADZENIA SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK - 2018-07-23 - Rudawa (małopolskie)

STARSZY TECHNIK - od 2 500 PLN

-praca administracyjno-biurowa-sporządzanie dokumentacji dot. infrastruktury lotniskowej-obsługa urządzeń biurowych
Jednostka Wojskowa Nr 4653 w Siemirowicach - 2019-09-06 - Siemirowice (pomorskie)

SPRZEDAWCA- BARMAN - od 2 600 PLN

Przygotowywanie i sprzedaż deserów, kawy, herbaty, wypiek gofrów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wojciech Bachta - 2019-12-18 - Zamość (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 2 100 PLN

Przygotowywanie dokumentów dotyczących oceny pracowników; sporządzanie list obecności; zakładanie akt osobowyh (...)
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Głogów (dolnośląskie)

STARSZY REFERENT(NR 0187) - od 2 600 PLN

- sporządzanie dokumentacji biurowej,- kontrola i realizacja zapotrzebowania, - prowadzenie i rejestracja dokumentów, - obsługa programów systemowych, bieżące prowadzenie i uaktualnianie POLSKICH KONTYNGENTÓW WOJSKOWYCH,wynagrodzenie podstawowe 2565,00zł brutto + 10% premii regulaminowej1-a umowa na okres próbny kolejna na czas określony
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2020-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY SPECJALISTA (ENG: SENIOR SPECIALIST) - do 7 000 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

malowanie, tapetowanie, układanie glazury, suche zabudowy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Henryków-Urocze (mazowieckie)

KSIĘGOWA ( 330 J) - od 2 200 PLN

przygotowywanie dokumentacji księgowej do rozliczeń w biurze rachunkowych, znajomość programu Symfonia
LOFT & CRAFT GROUP Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Jatne (mazowieckie)

STARSZY REFERENT W KANCELARII JAWNEJ - od 2 300 PLN

Elektroniczna rejestracja pism, archiwizacja dokumentów. Wynagrodzenie 2300z zł brutto + 6% premii + dodatek stażowy. Praca od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2017-05-18 - Balice (małopolskie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
FIRMA USŁUGOWA JACEK GALON - 2018-04-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

STARSZY ANALITYK DANYCH BIZNESOWYCH - od 3 000 PLN

Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszytskich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klienetem posłujgującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)

STARSZY SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

przygotowanie towarów do sprzedaży, przygotowanie stanowiska pracy, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, doradztwo i obsługa klienta, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, planowanie zmian podczas nieobecności kierownika salonu, sporządzanie wymaganej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

oferta dla osób do 30 roku życia-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Augustów (podlaskie)

STARSZY MENEDŻER/SENIOR MANAGER - od 10 000 PLN

Zarządzanie zespołem Order Management Practices, projektowanie docelowych modeli operacyjnych, udoskonalenia procesów , spotkania z klientami m.in. Francja, Wlk. Brytania.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)

STARSZY PRACOWNIK UOBSŁUGI KLIENTA - od 14,5 PLN

Obsługa klientów lodziarni
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łomianki (mazowieckie)

STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW K/M - od 3 750 PLN

- kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-06-02 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - od 9 594,64 PLN

Dokonywanie niezbędnych księgowań bezbłędnie i na czas; Dostarczanie kompleksowych analiz finansowych; Wdrażanie usprawnień procesów finansowych; Tworzenie modeli biznesowych; Implementacja nowych elementów usług; Udzielanie wsparcia i rekomendacji finansowych służących podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych; Raportowanie wyników finansowych określonych jednostek biznesowych przedsiębiorstwa; Analiza, kontrola i raportowanie kosztów oraz przychodów dla wyznaczonej grupy produktów i usług; Przygotowanie prognozy wyników finansowych jednostki biznesowej zgodnie z wytycznymi przedsiębiorstwa; Uczestnictwo w przygotowaniu finansowego planu rocznego (Budget) jednostki biznesowej;
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

obsługa sekretariatu; obsługa urządzeń biurowych; obsługa interesantów; prowadzenie księgi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru uczniów, prowadzenie strony internetowej Cechu i kroniki, rozliczanie refundacji o zwrot kosztów szkolenia młodocianych, obsługa programu NetCRM, R2 Przelew, R2 Faktury
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Oleśnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat