STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W INSPEKTORACIE BHP Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W INSPEKTORACIE BHP
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe; min. roczny staż w służbie bhp; umiejętność interpretowania i stosowania przepisów; znajomość Ms Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: przeprowadzanie szkoleń wstępnych i organizowanie szkoleń okresowych bhp dla pracowników Politechniki; sporządzanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego; udział w postępowaniach powypadkowych oraz sporządzanie dok. dot. wypadków przy pracy oraz wypadków w drodze do pracy i z pracy; przeprowadzanie kontroli stanu bhp w poszczególnych jednostakach uczelni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe; min. roczny staż w służbie bhp; umiejętność interpretowania i stosowania przepisów; znajomość Ms Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: przeprowadzanie szkoleń wstępnych i organizowanie szkoleń okresowych bhp dla pracowników Politechniki; sporządzanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego; udział w postępowaniach powypadkowych oraz sporządzanie dok. dot. wypadków przy pracy oraz wypadków w drodze do pracy i z pracy; przeprowadzanie kontroli stanu bhp w poszczególnych jednostakach uczelni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia +dodatek staż.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W INSPEKTORACIE BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty zawierające CV, list motywacyjny, komplet dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (studia podyplomowe, kursy, certyfikaty), kwestionariusz osobowy, dostępny na stronie www.polsl.pl w zakładce oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem "Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Inspektoracie BHP" w terminie do dnia 14.03.2019 roku, osobiście lub przesłać na adres
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 14.03.2019r., Godziny : 7:00-15:00 pok. 43, wejście od biura podróży
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 14.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie badań logopedycznych z wykorzystaniem różnych narzędzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburzeń komunikacyjnych, opracowywanie i realizacja w sposób systematyczny i dokładny indywidualnego programu usprawniania komunikacji werbalnej i niewerbalnej współpraca z pozostałymi terapeutami i specjalistami
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Olsztynie - 2017-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
nabór oraz powoływanie do służby kandydackiej; prowadzenie ewidencji kart ewidencyjnych, teczek akt personalnych osób i żołnierzy rezerwy zgromadzonych w archiwum; przyjmowanie na ewidencję do archiwum kart ewidencyjnych osób i żołnierzy rezerwy skreślonych z ewidencji wojskowej; sporządzanie odpisów, kopii oraz zaświadczeń na podstawie informacji zawartych w dokumentach archiwalnych; przygotowanie do niszczenia dokumentów archiwalnych; udział w akcjach informacyjnych i promocyjnych dot. wszystkich form służby wojskowej; udział w przygotowywaniu dokumentacji żołnierzy rezerwy powoływanych do zawodowej służby wojskowej. Warunki pracy: praca przy obsłudze interesantów z wykorzystaniem komputera, występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się po budynku: schody, brak wind i podjazdów, brak odpowiedniej szerokości drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet, wyjazdy służbowe, udział w akcjach promocyjnych. Wysokość wynagrodzenia 2500 w zależności od posiadanego stażu pracy; umowa na czas określony z możliwością przedłużenia
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2017-03-06 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (łódzkie)
Bezpośredni kontakt z analitykami, programistami i testerami mówiącymi w języku hindii.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie miesięcznych analiz kont klientów, analiza ryzyka, księgowanie zawartych transakcji
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Kraków (małopolskie)
ROZWOŻENIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH NA TERENIE NIEMIEC, PRACA W SYSTEMIE 3 TYGODNIE RACA/1 TYDZIEŃ WOLNYWYMAGANIA; PRAWO JAZDY B (2 LATA), PODSTAWOWA ZNAJOMOŚC J. NIEMIECKIEGO-mile widziana,
PROTRANS RAFAŁ PROTCZAK JAROSŁAW BOGUCKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą - Tworzenie działań korygujących realizowane procesy produkcji - Utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji oprzyjęciu lub odrzuceniu danych detali - Sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działańdoskonalących procesy - Współpraca z pracownikami innych działów
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Żory (śląskie)
Dbanie o terminowe i precyzyjne gromadzenie informacji, ich ocenę oraz spójność celem sporządzenia analiz finansowych dla PMI SCE,zapewnianie by raporty budżetowe pozostawały w zgodności ze standardami rachunkowości US GAAP i wewnętrznymi wymogami PMI, regularne/ szczegółowe przeglądy faktycznych i prognozowanych wydatków budżetowych, badanie i objaśnianie odchyleń powyżej/ poniżej ustalonego progu,zarządzanie zmianą ustalonych celów finansowych/ przygotowanie raportów miesięcznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe; badania wysokościowe; mile widziany kurs alpinisty; prawo jazdy kat. B; prace związane z usługami wysokościowymi: organizacja prac wykonywanych na obiektach, nadzór prac, kierowanie zespołem, prace ogólne przy czyszczeniu obiektów; umowa na okres próbny; miejsce pracy teren Śląska;
ALPINECO s.c. J. Małyszewicz, W. Burczy - 2016-07-19 - Gliwice (śląskie)
-programowanie aplikacji i systemów informatycznych,-tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Zabierzów (małopolskie)
organizowanie i prowadzenie obiegu korespondencji służbowej lektoratu; techniczno-organizacyjne zabezpieczenie działalności prac Komisji Egzaminacyjnej LJO; prowadzenie archiwum protokołów egzaminacyjnych, prowadzenie książki mienia lektoratu, udział w projektowaniu doskonalenia i modenizacji bazy dydaktycznej lektoratu
Cetrum Szkolenia Wojsk Lądowych/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie banku. Praca w godz.: 8-16. Miejsce pracy: okolice ul. Legnickiej. Osoby pełnosprawne: 10 zł brutto/godz., umowa zlecenie, osoby niepełnosprawne: 1850 zł brutto miesięcznie, umowa o pracę. Oferta dostępna w sali A, B. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: p. Ewa Pikul, tel.: 502 632 940.
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jankowice Rybnickie (śląskie)
Obsługa pras, gilotyn, oczyszczanie powierzchni metalowych, cięcie blach.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-06-29 - Opalenica (wielkopolskie)
wykonywanie czynności ustalonych przez szefa kuchni w zakresie przygotowywania produkcji i porcjowania potraw z zachowaniem zasad czystości i właściciwej obróbki technologicznej w poszczególnych jej fazach
Sanatorium Uzdrowiskowe "RÓŻA" - 2015-10-21 - Ustroń (śląskie)
Prace budowlane
Firma Handlowo - Usługowa ROXBUD Lucjan Partyka - 2016-07-26 - Kleszczów (łódzkie)
przyjmowanie towaru do magazynu, realizacja zamówien
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
praca na produkcji, obsługa maszyn do profilowania blach
Włastal Kwiatkowscy S.C. - 2018-11-07 - Adamowice (mazowieckie)
1. Rozwój oprogramowania implementacja nowych funkcjonalności, rozszerzanie istniejących, usuwanie usterek oraz optymalizacja istniejącego oprogramowania.2. Współpraca z intersariuszami projektu w celu precyzowania wymagań, szacowania zasobów wymaganych do realizacji zadań i raportowania statusu wykonywanych zadań.3. Wsparcie użytkowników i zespołów Wsparcia Produkcji w zakresie wiedzy eksperckiej nt. aplikacji rozwijanych przez pracownika oraz pomocy w wyjaśnianiu przyczyn usterek aplikacji i ich usuwania. 4. Dokumentacja funkcjonalności implementowanych przez pracownika, wsparcie innych członków zespołu w zakresie wiedzy nt. elementów aplikacji dla których pracownik jest ekspertem.5. Inne zadania zlecone przez przełożonych o ile nie stoją w sprzeczności z obowiązującym prawem i warunkami umowy o pracę.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauczyciel języka polskiego
Szkoła Podstawowa Nr2 im. Marii Konopnickiej w Strzyżowie - 2018-09-05 - Strzyżów (podkarpackie)
Testowanie nowo utworzonych oprogramowań, aktualizacje oprogramowania oraz już istniejących wdrożeń w celu zapewnienia ich jakości na najwyższym poziomie
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)
a)planowanie, organizowanie i prowadzenie wszystkich form terapiizajęciowej indywidualnej i zbiorowej, mających na celu rehabilitacjęspołeczną mieszkańców, b)współpraca w zakresie realizacji zajęć zpsychologiem oraz, w miarę możliwości, za zgodą mieszkańca lub jegoprzedstawiciela ustawowego, z lekarzem psychiatrą lub neurologiem,c)współudział w opracowywaniu planów indywidualnego wsparciamieszkańców, d)dokumentowanie zajęć terapeutycznych w dziennikuzajęć zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach,e)organizowanie i prowadzenie zajęć na świeżym powietrzu, jak np.spacery, wycieczki, gry i zabawy. Praca od 7-15
Dom Pomocy Społecznej Prószków - 2018-10-23 - Prószków (opolskie)
prace konserwatorskie na terenie przedszkola; dbanie o ogród przedszkolny - koszenie trawy, doraźna naprawa urządzeń ogrodowych; odśnieżanie;
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 3 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BOGATYNI - 2018-03-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa techniczno-administracyjna nieruchomości;
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Lublin (lubelskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Legalizacji. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)