STARSZY INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 0662) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 0662)

Wynagrodzenie: od 4 058 PLN

Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.

Data publikacji: 2020-02-14

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 058 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy4058 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 0662)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 058 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalności

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie - wyższe budowlanestaż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (również przy obiektach zabytkowych) obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiegoznajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczychbardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanychWymagania pożądane:umiejętność analitycznego myśleniauprawnienia w zakresie prowadzenia nadzoru przy obiektach zabytkowychumiejętność planowania i organizacji pracyodpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowychodporność na stres

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:list motywacyjny oraz CVkopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej, podpisanej kopercie.Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. 261-413-860------------------Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niewłaściwe wykreślić------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy 85-915, ul Podchorążych 33, reprezentowany przez Szefa Zarządu, zwany dalej Zarządem.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarządu. II. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Podchorążych

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany

Data dodania oferty pracy: 14.02.2020

Oferta pracy ważna do: 13.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c5b0ce2cc5b5dca04f3fc3f4e9b0e2b5

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

Przyjmowanie, wykładanie towaru w magazynie, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
LIMBLACH IGNACY WŁODARCZYK - 2017-10-05 - Limanowa (małopolskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI (OFERTA KONKURSOWA) - 2 500 - 3 000 PLN

1. Naliczenie i przygotowywanie do odprowadzenia zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń, umów zleconych, umów o dzieło, wypłat z ZFŚS;2. Terminowe i właściwe terminowo odprowadzenie do Urzędów Skarbowych zaliczek na podatek dochodowy;3. Prowadzenie korespondencji dotyczącej rozliczeń finansowych z kontrahentami świadczącymi usługi w MOSiR Czeladź termin na bieżąco;4. Prowadzenie rozliczeń z wypłat z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych termin zgodnie z Ustawą o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych;5. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych w MOSiR Czeladź, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, itp. oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie , ich księgowanie we skazanym terminie;6. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń za prace zlecone na podstawie przekazanej dokumentacji, ich księgowanie;7. Sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczeń rocznych, / PIT 11; PIT 4R; PIT40 itp/ - termin zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i Ordynacja podatkową;8. Naliczanie i przygotowywanie do przekazania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy;9. Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla pracowników MOSiR Czeladź - obsługa programu PŁATNIK;10. Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym;11. Kontrola rozliczonej inwentaryzacji składników majątkowych wg ewidencji wartościowej;12. Zastępstwo podczas nieobecności pracownika na stanowisku kasjera;13. Prowadzenie ewidencji księgowej w programie finansowo-księgowym;14.Wystawianie faktur;15. Uzgadnianie sald, zobowiązań i należności ;16. Zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych i ich egzekucja.17. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Głównego Księgowego;18. Pełnienie zastępstwa za Głównego Księgowego w razie jego nieobecności
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Czeladzi - 2019-02-04 - Czeladź (śląskie)

MŁODSZY ASYSTENT - od 2 300 PLN

sprawowanie bieżącego nadzoru sanitarnego tj. kontrola przestrzegania przepisów okreslajacych wymagania higieniczne i zdrowotne
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-11-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH R57/2067-863/19 - od 1 125 PLN

Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej środków transportu.Planowanie i realizowanie zakupów i usług. Administrowanie budynkiem Delegatury. Nadzorowanie systemów, urządzeń i instalacji budynku Delegatury. Nadzorowanie pracy sprzątaczek i konserwatora.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, upoważnień i pieczątek.Prowadzenie ewidencji materiałów biurowych i środków czystości.Nadzorowanie archiwum zakładowego Delegatury. Obsługa sekretariatu w przypadku nieobecności pracownika. Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze, budynek nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia peryferyjne i telefon.
INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2019-06-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STARSZY NAUKOWIEC - do 3 000 PLN

Praca w zdelegowanym obszarze procesu Perfekcyjne wykonywanie powierzonych zadań laboratoryjnych zgodnie z przyjętymi w firmie proceduramiZaplanowanie, wykonanie i zaraportowanie rezultatów procesu Postępowanie zgodnie z procedurami i standardami obowiązującymi w laboratoriumRzetelne i terminowe zaraportowanie wyników zrealizowanych prac laboratoryjnychRaportowanie wyników do baz danych
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraków (małopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. AKREDYTYWY - od 9 200 PLN

-Obsługa dokumentów związanych z akredytywą-Wprowadzanie danych i tworzenie dokumentacji oraz weryfikacja i autoryzacja transakcji-Prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi -Ocena procesów pod względem ryzyka-Pracownicy kontaktują z klientami anglojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi, stąd wymaganie znajomości języków obcych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK CIASTKARZA - od 2 250 PLN

nadziewanie ciastek, nadziewanie rurek kremowych
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Białystok (podlaskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - 2 300 - 2 760 PLN

1.Sprawowanie opieki i nadzoru nad mieszkańcami przy zachowaniu zasadyposzanowania ich praw i godności osobistej, 2.Dbanie o czystość i higienęmieszkańców poprzez wykonywanie wszelkich czynności pielęgnacyjnych,3.Pomoc mieszkańcom w codziennych czynnościach higienicznych, w tym takżeprzy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 4.Aktywny udział w zajęciachterapeutycznych organizowanych w ramach rehabilitacji społecznejprowadzonych przez terapeutów, 6)Organizowanie czasu wolnegomieszkańców zmierzających do podniesienia ich poziomu intelektualnego isprawności fizycznej. Praca na 2 zmiany: I 7-19 II 19-7
Dom Pomocy Społecznej Prószków - 2018-01-11 - Prószków (opolskie)

STARSZY PROGRAMISTA.NET - do 13 500 PLN

1. Projektowanie I tworzenie kodu2.Komunikacja z partnerami biznesowymi i czlonkami zespołów developerskich3.Analiza wymagań4.Testowanie kodu and dostarczenie funkcjonalności to klienta końcowego.5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

TYNKARZ - 2 000 - 4 000 PLN

TYNKOWANIE
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Gaworzyce (dolnośląskie)

STOLARZ -MONTER - od 1 850 PLN

Praca związana z produkcją i montażem mebli na wymiar. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U MILAN Jarosław Kraiński - 2016-04-26 - Łosino (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - 1 017,4 PLN

pomoc w przygotowaniu posiłków i potraw
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KASJER / KASJERKA (1/2 ETATU LUB 3/4 ETATU) - 1 025 - 1 538 PLN

- Przyjęcie i obsługa Klienta zgodnie z zasadami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Rozliczanie środków płatniczych. - Wynagrodzenie w zależności od wymiaru czasu pracy w przedziale: 1025 (1/2 etatu)-1538 zł/brutto (3/4 etatu) + możliwa premia wynikowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu lub 3/4 etatu). Docelowo praca na stałe.- Praca w systemie równoważnym w godz: 7:45-22:15. Praca również soboty, niedziele i święta - dni pracujące w handlu. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wyamagana umiejętność współpracy z ludźmi. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja.1052 (at) auchan.pl
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄOŚCIĄ - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STARSZY REFERENT - od 2 100 PLN

CEL STANOWISKA: zapewnienie funkcjonowania sekretariatu Studium Doradztwa Dydaktycznego i Psychologii. ZADANIA PODSTAWOWE:1)apewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;2)zapewnienie efektywnego przepływu informacji;3)realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań kierownika studium;4)zaopatrywanie zespołu w materiały niezbędne do realizacji zadań;5)prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów oraz pracowników studium;6)prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników studium;7)protokołowanie odpraw służbowych;8)archiwizowanie dokumentacji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-17 - Legionowo (mazowieckie)

STARSZY INŻYNIER OPROGRAMOWANIA / SENIOR SOFTWARE ENGINEER - od 11 198,83 PLN

projektowanie i wdrażanie w aplikacjach QLIKVIEW, zrozumienie wymagań i struktur danych w celu wdrożenia kokpitów kontrolnych, zrozumienie wymagań i struktur danych do wdrożenia pulpitów nawigacyjnych , opracowanie panelu QLIKVIEW,, aby pokazać możliwości QLIKVIEW do spełnienia wymagań raportowania/ analitycznych, przestrzeganie wymagań i struktur danych do wdrożenia pulpitów nawigacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- kontakt z klientem- zarządzanie portali ogłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Piórków (świętokrzyskie)

BRUKARZ - 997,4 PLN

pracownik będzie wykonywał wszystkie prace związane z brukarstwem, utwardzanie terenu, zamontowanie obrzeż, stopni itp, ubicie danego terenu, położenie kostki
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mysłowice (śląskie)

KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa gości, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek i czystość na sali restauracyjnej.
"PIWNICZKA U JERZEGO WAŚKOWSKIEGO" - 2016-08-02 - Karwia (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY-SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

pozyskiwanie nowych klientów,sprzedaż wyrobów mleczarskich;
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA RAWICZ - 2019-10-23 - Rawicz (wielkopolskie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - KONTROLA ZASOBÓW LUDZKICH - od 8 965 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - miesięczna analiza wydatków pracowniczych (rzetelna analiza wynagrodzeń, świadczeni dodatkowych, dodatków, odszkodowań motywacyjnych, podatków itp.); - rozpoczęcie korekt księgowych w przypadku wykrycia niespójności (np. dla błędnie przypisanych rodzajów wynagrodzeń); - przygotowanie i wysłanie comiesięcznych rozliczeń międzyokresowych dla emigrantów z hosta dla partnera stowarzyszonego; - konsolidacja i składanie kwartalnych rozliczeń międzyokresowych dotyczących świadczeń po okresie zatrudnienia oraz zapewnienie ich bieżącej spójności; - zapewnienie sprawozdawcom odszkodowawczym odpowiednich wynagrodzeń dla Emigrantów i STA w celu spełnienia szwajcarskich i zagranicznych zobowiązań podatkowych oraz terminowej spłaty krajowych i zagranicznych zobowiązań podatkowych w celu uniknięcia kar dla Spółki; - dokładne, kompletne i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej dla odpowiednich oddziałów spółki; zapewnienie terminowych i znaczących dla biznesu uzgodnień kosztów zatrudnienia związanych z kontami BS; - praca zgodnie z US GAAP oraz ustawowymi przepisami rachunkowości i polityki i procedur firmy;
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Kraków (małopolskie)

MONTER G-K - od 2 100 PLN

montaż płyt gipsowo-kartonowych, szpachlowanie, malowanie. Praca na terenie Krakowa, Katowic i okolic.
Domasik Marcin Firma Budowlana "DOM-AS" - 2018-02-16 - Witanowice (małopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS KONTROLI KREDYTOWEJ - od 5 500 PLN

- kontrola zobowiązań kredytowych klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym- godziny pracy 6-14;14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 600 PLN

Obsługa maszyny do pakowania węgla DREW-MAX, nakłądanie worków na maszynę, utrzymanie hali w czystości, wykonywanie bieżących konserwacji maszyny.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Zduńska Wola (łódzkie)

STARSZY MANAGER DS ROZWOJU OPROGRAMOWANIA - 10 000 - 25 000 PLN

-KIEROWANIE PROJEKTEM I PERSONELEM (OK. 100 OSÓB), WDROŻENIE STRATEGII bIZNESOWYCH, BUDZETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Zabierzów (małopolskie)

STARSZY ARCHITEKT SYSTEMU - PEGA BPM - od 17 000 PLN

Zarzadzanie tworzeniem nowych rozwiązań aplikacyjnych we współpracy z zespołami projektowymi, analitykami biznesowymi oraz architektami. Rozwiązywanie problemów, identyfikacja problemu, proponowanie opcji rozwiązań, rekomendacja dot.działań. Ekspertyza w zakresie programowania, analizy, testowania oraz utrzymania systemu PRPC. Zarządzanie migracją danych. Monitorowanie progresu projektów przez dobór narzędzi oraz raportowanie. Zarządzanie stacjonarnymi zespołami oraz zespołami pracującymi zdalnie oraz klientami przy wdrażaniu rozwiązania.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat