STARSZY INSPEKTOR BHP -PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W INOWROCŁAWIU (NR 3598) Inowrocław oferta pracy 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR BHP -PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W INOWROCŁAWIU (NR 3598)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: starszy inspektor BHP w Jednostce Wojskowej 1523
Data publikacji: 2018-11-09
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: starszy inspektor BHP w Jednostce Wojskowej 1523
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na okres 3-ch m-cy z możliwością przedlużenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR BHP -PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ W INOWROCŁAWIU (NR 3598)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe (zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ),mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Okólna 37, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy pod nr tel. 261 436 398
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : tylko telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 19.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace na budowie: szalowanie, zbrojenie, murowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe. Praca w Krakowie, transport zapewnia pracodawca.
Marek Solak Zakład Usług Remontowych - 2016-08-08 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie dostępu do sieci, aktualizacja portalu www., wsparcie techniczno-inforamtyczne uzytkowaników kont systemów teleinfomatycznych, konserwacja sprzętu teleinformatycznego, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania biurowego
Jednostka Wojskowa nr 2039 - 2017-10-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Spawanie konstrukcji ze stali niestopowych, samokontrola wymiarowa i jakościowa, organizacja stanowiksa i utrzymanie porzątku na miejscu pracy. Umowa zlecenie na 3 miesiące, Praca w godzianach 06.00-14.00, 14.00-22.00. Zatrudnienie od grudnia 2017r.
LASER-METAL ELŻBIETA KUKIEL - 2017-11-21 - Piła (wielkopolskie)
sporządzanie, przetwarzanie oraz prowadzenie dokumentacji personalnych pracowników
2 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-09-14 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
w/g stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "BUDMA" - 2018-04-17 - Dąbrowa (świętokrzyskie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia). Opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań. Udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych. Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy. Prowadzenie teczek akt osobowych. Wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Fryzjer damsko - męski
Małgorzata Byczkowska - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
- administrowanie aplikacjami,- prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonywanych zadań,- wsparcie i współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej,- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz przyczep kempingowych
TRAILERS & CARAVANS EXPERT Marcin Majewski - 2018-09-24 - Poddębice (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; -ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; -analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Naprawa palet drewnianych, wykonywanie palet nietypowych, prace na magazynie palet.
"Legipol" Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie - 2018-04-05 - Legionowo (mazowieckie)
- udostępnianie zbiorów bibliotecznych, - monitorowanie terminowości zwrotów materiałów bibliotecznych, - odpowiedzialność za wypożyczenia międzybiblioteczne, - udzialanie informacji bibliograficznych i bibliotecznych, - komputeryzacja zbiorów bibliotecznych w systemie MAK+, - kierowanie działem dziecięco-młodziezowym biblioteki, - prowadzenie edukacji czytelniczo-medzialnej dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych,- prowadzenie działalności pedagogicznej w zakresie upowszechniania czytelnictwa, - akcesja czasopism, - konserwacja księgozbioru. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
Matmax Systemy Sprzątające Sp. z o.o., Sp. K. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie czynności zespołu księgowości zobowiązań w celu zapewnienia osiągnięcia zdefiniowanych celi. Zapewnienie przestrzegania polityki oraz procedur Firmy. Koordynowanie i wspieranie projektów z udziałem zespołu księgowości zobowiązań. Regularne monitorowanie indywidualnych kluczowych wskaźników wydajności. Czynności sprawdzające poprawność fiskalną i prawną, jak i zgodność z procedurami finansowymi i księgowymi Whirlpool. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji opisującej procesy (schematy w Power Point), procedury (Standardowe Procedury Operacyjne w pliku Word), skład zespołu (szczegółowa struktura organizacyjna z rolami i obowiązkami w Power Point) oraz wszelkiej innej dokumentacji zgodnej z szablonami i zasadami Firmy. Wspieranie czynności związanych z zamknięciem miesiąca dla zobowiązań, zapewniając terminowe ukończenie księgowań i raportów oraz sprawdzenie ich poprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem, negocjacje warunków i terminów spłaty zaległości
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW PISM, WYKAZÓW ORAZ ZESTAWIEŃ I INFORMACJI W ZAKRESIE WSKAZANYM PRZEZ REKTORA, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z PRZYZNANIEM PATRONATU REKTORA, KONTAKT BEZPOŚREDNI ORAZ TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI ORAZ INTERESANTAMI Z ZEWNĄTRZ, AKTUALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ W WYDZIELONYM ZAKRESIE, PROWADZENIE EWIDENCJI KORESPONDENCJI, POMOC W PRZYGOTOWANIU POSIEDZEŃ SENATU, SPOTKAŃ I INNYCH POSIEDZEŃ ORGANÓW OPINIODAWCZYCH, KTÓRYM PRZEWODZI REKTOR, ZAOPATRZENIE BIURA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE: ADMINISTRACJA, PRAWO, EKONOMIA, ZARZĄDZANIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, ZWŁASZCZA EXCEL, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY ADMINISTRACYJNO BIUROWEJ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY I ZAANGAŻOWANIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE STRESEM, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, OBIEKTYWIZM; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
UMIEJĘTNOŚĆ MONTAŻU INSTALACJI GAZOWYCH, KANALIZACYJNYCH, WODNYCH, WENTYLACYJNICH I KLIMATYZACYJNYCH.SPAWANIE GAZOWE (UMIEJĘTNOŚĆ SPAWANIA INNYMI METODAMI JAKO DODATKOWY ATUT).UMIEJĘSTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO.SAMODZIELNOŚĆPRAWO JAZDY KAT. B
NTS SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
P.U. JAREX sp. z o.o. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie, obróbka skrawaniem, doświadczenie w zawodzie, umiejętność czytrania rysunku technicznego. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej, uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych kwalifikacji. Kontakt telefniczny w godzinach od 06.30 do 14.30, e-mailowy: i.pegiel (at) hydrotech.com.pl. W temacie e-maila proszę wpisać "dział kadr".
HYDROTECH S.A. - 2017-09-20 - Rybnik (śląskie)
Prace murarskie ,ciesielskie, zbrojarskie
Firma Usługowo Handlowa Budmex Jerzy Bielaszka - 2017-07-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Pomoc podczas zajęć lekcyjnych,prace porządkowe, dekorowanie sali lekcyjnych, opieka nad dziećmi, organizacja zabaw dla dzieci
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Nasielsk (mazowieckie)
wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-02-18 - Gostyń (wielkopolskie)
audytor/kontroler finansowy
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
serwowanie posiłków dla gości hotelu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wykonywanie tras kablowych na obiektach budowlanych
EL-TECH - Radosław Gula - 2018-04-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego,Przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówień publicznych,Sporządzanie SIWZ i uzgadnianie ich z wnioskodawcami zamówień,Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,Sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,Nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w pracy na stanowisku inżyniera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w tworzeniu modeli UML; doświadczenie pracy oraz dogłębna znajomość technologii takich jak J2EE, OOA, OOD; doświadczenie oraz znajomość podstawowych technologii Java JSP, JSF, JSTL, EJB, JavaBeans, Servlets, JDB, XML, Web Services, XSL, XSLT, SOAP, JUNIT; doświadczenie z produktami Oracle - będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w pracy z dużymi systemami rozwoju oprogramowania lub inicjatywami integracji systemowej jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum będzie dodatkowym atutem; praca w oparciu o metodologie takie jak Agile będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość i wiedza praktyczna z zakresu tworzenia schematów programowych; dobre rozumienie zasad programowania zorientowanego na cel; znajomość EJB, Hibernate, lub innego systemu wdrażania JPA; znajomość rozwoju aplikacji opartych na J2EE/Java; tworzenie nowych programów oraz dostosowywanie istniejących przy wykorzystaniu takich języków programowania jak: Java / JEE, Spring, Hibernate, REST and SOAP web services, HTML/CSS/JavaScript and JS frameworks. Wymagana znajomość bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest konieczna.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych w procesie kadrowo-szkoleniowym, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych funkcjonariuszy/pracowników Policji, dbanie o terminowe sporządzanie zakresów uprawnień i obowiązków policjantów, prowadzenie ewidencji nadesłanych komunikatów, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych, wprowadzanie i bieżąca aktualizacja danych do Podsystemu Kadra w Systemie SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji) oraz do SESPol
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2016-03-02 - Piaseczno (mazowieckie)