STARSZY INFORMATYK Olsztyn oferta pracy Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn
Stanowisko: STARSZY INFORMATYK
Wynagrodzenie: od 3 025 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń przy wdraaniu systemów teleinformatycznych, konfiguracja, konserwacja, zarządzanie systemami teleinformatycznymiGodziny pracy 7:30-15:30
Data publikacji: 2021-03-15
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleń przy wdraaniu systemów teleinformatycznych, konfiguracja, konserwacja, zarządzanie systemami teleinformatycznymiGodziny pracy 7:30-15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 025 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 025 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn
danePracodawcy_nip: 7393827791
danePracodawcy_regon: 280603684
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|351290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.03.2021
Oferta pracy ważna do: 26.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3874d3f4047c952789da8f5a1c352dc1
Podobne oferty pracy
Rozliczanie firm pod kątem obsługi ich rachunków - tylko księgowość bez kadr.
KUHN Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2021-03-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie i obsługa sam ciężarowego scania + cysterna
Z.P.H.U. ''TOMALA'' Bilski Tomasz - 2016-11-03 - Sompolno (wielkopolskie)
Malowanie proszkiem oraz prace związane z produkcją.
HLT sp. z o.o. - 2016-04-11 - Głuchołazy (opolskie)
Obsluga stoiska mięsno-wędliniarskiego, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2021-05-05 - Jabłonna Majątek (lubelskie)
Ogólny zakres obowiązków:zakładanie kartotek osobowych, ich aktualizacji ze szczególnym uwzględnieniem kont bankowych, miejsc powstawania kosztów, stanowiska, wysokości progów podatkowych oraz składek ZUS,prowadzenie kart zasiłkowych dla pracowników pobierających zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze, świadczenia rehabilitacyjne,naliczanie i sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym harmonogramem wypłat dla poszczególnych grup pracowniczych,sporządzanie i uzgadnianie poleceń księgowań z listami płac,przygotowanie zestawień do przelewów bankowych w celu realizacji wypłat na konta pracowników,sporządzanie zaświadczeń o wysokości otrzymywanych wynagrodzeń dla potrzeb ZUS, urzędów skarbowych, banków, ZPORR, sądów oraz pracowników,dokonywanie zwrotów nadpłaconych składek z ubezpieczenia społecznego na podstawie decyzji ZUS,sporządzanie, uzgadnianie i przysyłanie zainteresowanym osobom rocznych deklaracji podatkowych.Poziom wykształcenia EKONOMICZNEUmiejętności ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW: PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI,ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK,ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI.Doświadczenie zawodoweSTAŻ PRACY: CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEFORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV NA ADRES MAILOWY: SEKRETARIAT.KANCLERZA (at) UNIV.SZCZECIN.PL LUB POCZTĄ NA ADRES: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A 70-453 SZCZECIN
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2019-12-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba na zmywak. Wymagania: chęci do pracy, drobne prace kuchenne. Praca w weekend. Mile widziana osoba ucząca się. Miejsce pracy: Rumia C.H. AUCHAN Restauracja SPHINX. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt tel. 882-07-30-31.
IZABELA FIGURSKA - 2017-11-09 - Rumia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Nysa (opolskie)
Opiekun medyczny w zakładzie opiekuńczym, praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 09.00-19.00, 19.00-07.00, proponowane wynagrodzenie 2300 zł brutto w okresie próbnym.
Biuro Rachunkowe Oraz Usługi Pozostałe Stefania Tilgner - 2018-06-06 - Gromadka (dolnośląskie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i koordynowanie prac wykonywanych przez konserwatorów. Dbanie o stan techniczny budynków mieszkalnych, usługowych i obiektów technicznych należących do spółdzielni.Zlecanie konserwatorom dokonywania bieżących prac.Rozliczanie konserwatorów.Przyjmowanie skarg i zgłoszeń od lokatorów.Okreslanie zakresów robót remontowych.Nadzór nad jakością robót konserwacyjnych i remontowych.kontrola czasu pracy i rozliczanie konserwatorów.Praca w godz.:7:00-15:00.Praca początkowo w oparciu o umowę na okres próbny w systemie jednozmianowym.Sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie surowców do produkcji, obróbka surowca w formie, przygotowywanie form do obróbki surowców
Floor House Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie remontów elewacji oraz klatek schodowych
DOMATOR Zarządzanie Nieruchomościami Elżbieta Dynerowicz - 2018-05-11 - Legnica (dolnośląskie)
Przewóz towarów na terenie kraju
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2016-09-09 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
prowadezenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym chińskimi, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami rozwojowymi w instalacje wytwórcze (konwencjonalne/OZE), współpraca z kierownikiem projektu/budowy, działami wsparcia, organizacja i nadzorowanie prac własnych oraz firm podwykonawczych, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, tworzenie SIWS, uczestnictwo w przetargach mających na celu wyłonienie wykonawcy, raportowanie postępów prac, nadzór i prowadzenie dokumentacji budowlanej.
ENERGA Wytwarzanie S.A. - 2018-07-26 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprawowanie opieki i wychowanie dzieci umieszczonych w placówce, organizacja pracy grupowej oraz indywidualnej dla dzieci, realizacja obowiązku szkolengo oraz praktyk zawodowych przez wychowanków, współdziałanie z lekarzem, pielęgniarką i rodziną dziecka w razie choroby, wdrażanie wychowanków do przestrzegania higieny osobistej oraz utrzymywanie porządku otoczenia, zaopatrzenie wychowanków w odzież, w artykuły spożywcze i przemysłowe, organizowanie czasu wolnego wychowanków, przeprowadzanie oceny sytuacji dzieci, prowadzenie dokumentacji wychowanków, współdziałanie w opracowaniu i realizacji planu pracy opiekuńczo-wychowawczej
Dom Dziecka - 2018-05-08 - Police (zachodniopomorskie)
- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - tworzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbałość o obiekt przedszkola i przyległy ogród przedszkolny. 1/2 etatu.Kontakt z pracodaqcą: 71 798 67 90 w.100/101, e-mail: sekretariat.p043 (at) wroclawskaedukacja.pl
Przedszkole Nr 43 - 2020-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Gotowanie, sporządzanie menu, opracowywanie receptur potraw, umiejętność przygotowywania dań kuchni polskiej, dobra organizacja pracy, mile widziana książeczka sanepidowska.
Zajazd "TALLAR" TERESA TALLAR - 2020-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy przygotowaniu posiłków, wydawanie posiłków zgodnie z przyjętą organizacją pracy, przygotowywanie produktów do posiłków, utrzymywanie czystości naczyń, urządzeń i sprzętu kuchennego, sprzątanie pomieszczeń kuchennych, przestrzeganie systemów GHP, GMP oraz HACCP. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Tel. 95 7553285 wew. 23. Ewa Rybicka, Małgorzata Herman
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ TURSK - 2019-07-11 - Tursk (lubuskie)
- Ustalanie prawa do świadczeń emerytalno - rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych oraz ich rodzin.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + (do 20% wysługi). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na około 16 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wbekatowice (at) wp.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
- opracowywanie projektów pism dotyczące zamówień publicznych, prowadzonych postępowań,- przesyłanie korespondencji elektronicznej na obowiązujące strony internetowe w zakresie ogłoszeń o zamówieniach oraz ogłoszeń o udzielaniu zamówienia i wszelkiej innej dotyczącej toczących się postępowań,- odbieranie i zamieszczenie w dokumentacji postępowań korespondencji elektronicznej dotyczącej tych postępowań,- znajomość przepisów zewnętrznych i wewnętrznych regulujących zasady, formy i tryb udzielania zamówień publicznych,- udzielanie merytorycznych wskazówek osobom funkcyjnym w zakresie realizowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,- sporządzanie wszelkich informacji, sprawozdań, i analiz w zakresie zamówień publicznych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej.Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; wysokość wynagrodzenia od 2480 zł brutto; miejsce pracy: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4220 - 6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W USTCE - 2018-03-13 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Wola Gutowska (mazowieckie)
Drobne prace remontowo-budowlane, drobne prace elektryczne, drobne prace ogrodowe, montaż mebli
CERPOL A. BUBA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2021-05-26 - Opole (opolskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Weryfikacja okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 7 lat doświadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat OMG-OCEB, HP AIS, ITIL, ITIL SO. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie biura- zakupy materiałów biurowych- obsługa telefoniczna klienta (nie telemarketing)- prowadzenie korespondencji urzędowej
STETKIEWICZ KRZYSZTOF ARCHIKS - 2020-02-17 - Oświęcim (małopolskie)
współpraca z lokalnymi kontrolerami vat w różnych jednostakch firmy; wyciąganie raportów, analizowanie danych i przygotowywanie deklaracji vat oraz raportów statystycznych; sprawdzanie danych oraz wykonywanie kontroli; uzgdanianie kont bilansowych dla podatku vat; podtrzymywanie doskonałych relacji z działami finansowymi, doradcami podatkowymi itp.; aby zapewnić skuteczną i sprawną wspołpracę; pomoc kontrolerom vat przy dodatkowych projektach, szkoleniach oraz wsparcie wewnętrze przedsiębiorstwa; opracowanie centralnego archiwum danych dotyczących podatku vat; przygotowywanie i zachowywanie dokumentów dotyczących zgodności z przepisami vat; wsparcie w podejmowaniu działań w celu rozwiązywania problemów; ulepszania, standaryzacji i automatyzacji procesów; raportowanie do Dyrektora Globalnego ds. Podatków; pozostałe obowiązki sprawozdawcze i kontrolne związane z podatkami pośrednimi, takimi jka cła, podatki akcyzowe itp.; szkolenie kolegów na niższych stanowiskach, organizowanie szkoleń, prezentacji; pokazywanie przykładu w pracy, dostrczając wysokie stndardy pracy i wykonując zadania zgodnie ze standardami biznesowymi w sposób szybki i profesjonalny; podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do zapobiegania/informowania z wyprzedzeniem o potencjalnych problemach, ktore mogą sie pojawić
kontakt przez PUP - 2021-05-07 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie potraw kuchni wschodnioeuropejskiej, rosyjskiej oraz ukraińskiej.
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - Halinów (mazowieckie)