STARSZY DORADCA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STARSZY DORADCA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU
Wynagrodzenie: do 5 439 PLN
Zakres obowiązków: -- tworzenie zaawansowanych ofert dla istniejących i potencjalnych klientów; wsparcie zespołu i przełożonego; analiza rynku; tworzenie planów sprzedażowych; pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z obecnyi klientami. W dużej ierze praca oparta na zdobytym w poprzednich latach doświadczeniu. Raportowanie, obsługa najbardziej wyymagających klientów, współpraca z innymi działami firmy.
Data publikacji: 2017-11-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-- tworzenie zaawansowanych ofert dla istniejących i potencjalnych klientów; wsparcie zespołu i przełożonego; analiza rynku; tworzenie planów sprzedażowych; pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z obecnyi klientami. W dużej ierze praca oparta na zdobytym w poprzednich latach doświadczeniu. Raportowanie, obsługa najbardziej wyymagających klientów, współpraca z innymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 439 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY DORADCA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 439 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), staż pracy: przynajmniej 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego i kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży; biegła znajomość usług AdWords i MyBusiness, bardzo dobra znajomość lokalnych rynków (krajów rosyjsko- i ukraińskojęzycznych); wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne (doświadczenie), analityczne, umiejętność sprawnego przekazywania informacji, biegła znajomość języka angielskiego oraz języka rosyjskiego oraz języka ukraińskiego:- biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego niezbędna ze względu na wykonywanie pracy w całości na rynki rosyjsko- i ukraińskojęzyczne, - biegła znajomość j. angielskiego wymagana ze względu na komunikację wewnętrzną w oddziale firmy oraz komunikację biznesową w Dublinie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 50
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 03.11.2017
Oferta pracy ważna do: 24.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie danych i przygotowywanie dokładnych budżetów dla kosztów ogólnych, utrzymywanie skutecznej komunikacji z partnerami na rynkach w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego odzwierciedlenia działań biznesowych w zapisach księgowych, aktywne uczestniczenie w projektach.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
• Obsługa klienta• Ekspozycja produktów na półkach sklepowych• Dbanie o czystość sklepu
SPAR POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie pojazdu, pomoc przy załadunku i rozładunku towaru (złom). Wynagrodzenie 5200 zł netto + premia (od około 7300 zł brutto). Praca na terenie gminy Kąty WrocławskieKontakt z pracodawcą: p. Krzysztof Weźgowiec, tel. 696 499 722.
Polcopper Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wydawanie produktów żywnościowych, oraz srodków czystościowych, praca w godz. 7:30-15:30
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2016-03-18 - Opole (opolskie)
oględziny miejsca pracy na budowie; operator żurawia samochodowego; obsługa codzienna żurawia 80T; uzbrojenie żurawia; dojazd na budowę;
Andrzej Nawrot Usługi Dźwigowo-Transportowo-Koparkowe - 2017-10-10 - Ksawerów (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
OIKO FABRYKA MEBLI MARIAN GIERSZYŃSKI - 2018-03-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE SPRAW, DOTYCZĄCYCH INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW, REJESTR I ROZDZIAŁ PISM, PRZYJMOWANIE POCZTY, REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z DZIAŁANIEM PLATFORMY EPUAP DLA KW PSP, PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO I WYKONYWANIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW, KOORDYNACJA PROCESAMI ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW W KW PSP ORAZ PROWADZENIE SPRAWOZDAWCZOŚCI Z ZAKRESU ARCHIWUM, W CELU PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZADAŃ ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW, OBSŁUGA ODPRAW, NARAD, SPOTKAŃ CELEM ZAPEWNIENIA WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA KOMENDY, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU KANCELARII I SEKRETARIATUWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I WYSOKA MOTYWACJA DO RZETELNEGO WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ, ODPORNOŚĆ NA STRES I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - MIN. 3 LATA W ADMINISTRACJI LUB POWYŻEJ 1 ROKU NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYMWYMAGANIA DODATKOWE (NIEOBOWIĄZKOWE):KURS KANCELARYJNO-ARCHIWALNY, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM (B1), PRAWO JAZDY KAT. BPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNYPRACA W GODZINACH 07:30-15:30
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Naprawa samochodów, maszyn rolniczych, wymiana opon.
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-05-09 - Daszyna (łódzkie)
Konserwacja i naprawa samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych oraz maszyn rolniczych.
Knorre Baumdienst GmbH & Co.KG - 2016-08-25 - Niemcy (Niemcy)
- dekretacja i księgowanie dokumentów, - bieżący kontakt z klientem biura rachunkowego,- umiejętności interpersonalne,- łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów i pracowników biura rachunkowego,- orientacja na rozwiązywania problemów- umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniuPraca na czas określony 3 lata-poprzedzone umową na okres próbny 3 m-ceGodziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: beata (at) atha.pl lub 71 79 94 105
ATHA Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującą podstawą programowąprowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z wymogami szkoły
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie sprzedaży i zamawianie towarów, utrzymywanie kontaktów z konytrahentami między oinnymi z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca w świetlicy socjoterapeutycznej
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta i inne czynności związane z poprawnym funkcjonowaniem sklepu
SKLEPY PIOTR PALACZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia prawa do ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin, kwalifikacja, zakładanie akt i rejestrów oraz przygotowywanie decyzji, - księgowanie składek na ubezpieczenia zdrowotne,-analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, -podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należnośći z tytułu składek,-opracowanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie,-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczącej wyżej wymienionych spraw,-redagowanie pism, notatek i protokołów.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W OLSZTYNIE - 2017-11-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowaniadla prawidłowego ich funkcjonowania •Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania •Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w zawodzie na budowie (Kraków i Litwa - Wilno). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dowóz.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
Kreowanie nowych rozwiązań systemowych, wdrażanie systemów informatycznych. Kontakt z zespołem w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie ofert dla Klientów, prowadzenie dokumentacji firmy, praca na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Praca w Dziale Pomocy Doraźnej w Wadowicach - specjalistyczny zespół ratownictwa medycznego stacjonujący w Wadowicach i Andrychowie. Praca 37 godz. 55 min. tygodniowo.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice - 2016-09-06 - Wadowice (małopolskie)
przewóz towarów w transporcie krajowym i międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)
malowanie, szpachlowanie, zabudowa GK, ogólne prace budowlane, tynki dekoracyjne
TGA system Aneta Piecuch - 2016-05-17 - Gorlice (małopolskie)
Różnego rodzaju prace biurowe, prace związane z kadrami i płacami.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2017-12-04 - Czarnków (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Radom (mazowieckie)
Przygotowanie i poprawianie - na podstawie częściowych wniosków o płatność od 4 partnerów projektu - ostatecznych wniosków o płatność w zakresie postępu rzeczowego, przygotowywanie prób dokumentów na wniosek Instytucji Zarządzającej oraz innych dokumentów, wynikających ze zobowiązań umowy o dofinansowanie. Realizacja zadań merytorycznych w projekcie po stronie Partnera wiodącego w zakresie uzupełnienia i zarchiwizowania dokumentów uczestników projektu, biorących udział w zadaniu merytorycznym. Koordynowanie działań wszystkich partnerów, związanych z monitoringiem uczestników projektu i personelu projektu w systemie SL2014. Wsparcie kierownika zespołu w zarządzaniu projektem, monitorowaniu i ewaluacji projektu. Współpraca i kontakt z 4 partnerami projektowymi, Wydziałem Rozwoju Społecznego Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz Instytucją Zarządzającą Departamentem EFS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie zamówień u kontrahentów, tworzenie ofert dla działu handlowego, opracowanie analiz, wycen, wprowadzanie danych do CRMI ERP, pisanie maili, telefonowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
prowadzenie całości zadań w kancelarii w zakresie korspondencji przychodzącej i wychodzącej z oddzialu w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego, prowadzenie korespondencji i przesyłek,
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków zgodny z zajmowanym stanowiskiem
GLOBEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zogdnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)