STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO Toruń oferta pracy 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Stanowisko: STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt; prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym; opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym;analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dlajednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym; prowadzenie lub udział w ekspertyzach archiwalnych; uczestnictwo w szkoleniach organizowanych w Archiwum; nadzorowanie przygotowania dokumentacji z jednostek organizacyjnych, opiniowanie spisów akt do przekazania;opiniowanie otrzymanych protokołów i spisów akt wydzielonych z zasobu Archiwum do zniszczenia oraz wnioskowanie o wydanie zezwolenia na zniszczenie tych akt;
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt; prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym; opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym;analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dlajednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym; prowadzenie lub udział w ekspertyzach archiwalnych; uczestnictwo w szkoleniach organizowanych w Archiwum; nadzorowanie przygotowania dokumentacji z jednostek organizacyjnych, opiniowanie spisów akt do przekazania;opiniowanie otrzymanych protokołów i spisów akt wydzielonych z zasobu Archiwum do zniszczenia oraz wnioskowanie o wydanie zezwolenia na zniszczenie tych akt;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2650zł + 10% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ARCHIWISTA W SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Archiwista (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: archiwistyka, woskoznawstwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształacenie wyższe (pożąane kierunki: archiwistyka posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji, znajomość normatywów resortowych w zakresie pracy biurowej i podstawowych programów komputerowych, znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych i kodeksu postępowania administracyjnego, dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Centrum szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej TORUŃ WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście do dn.09.09.2019 do Archiwum Wojskowego w Toruniu, ul. Chłopickiego1-7
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Gen. J. Chłopickiego
Numer budynku pracodawcy: 1-7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26bbf5b219d7e423efeaf2f0decb69cb
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z przepisami wewnętrznymi starostwa,zapoznanie się z aktami prawnymi wymaganymi przy wykonywaniu pracy w wydziale.Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Puck (pomorskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. MuchoborskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników, naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz inne prace związane z księgowością.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2019-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie pomiarów
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wołomin (mazowieckie)
Obsługa klientów restauracji, wykonywanie usług zgodnie z zasadami obsługi, zgłaszanie uwag gości, inne zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie sprawności technicznej maszyn w zakładzie produkcyjnym, usuwanie awarii maszyn oraz prowadzenie bieżących napraw w zakresie elektryki /automatyki/ mechaniki/ pneumatyki i hydrauliki, realizacja planowanych przeglądów, dozór nad podwykonawcami, diagnozowanie przyczyn awarii i przestojów maszyn, usuwanie przyczyn awarii i podnoszenie poziomu niezawodności maszyn w zakładzie, przygotowywanie i wrażanie działań usprawniających, prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami maszyn, wspieranie osób pracujących na stanowisku technika utrzymania ruchu, współpraca z serwisami zewnętrznymi
SCHULE POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Świebodzice (dolnośląskie)
Kształtowanie u dzieci postaw i nawyków prozdrowotnych w zakresie higieny. Rozpoznawanie warunków i potrzeb zdrowotnych dziecka w poszczególnych grupach wiekowych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji dzieci - karty zdrowia dziecka. Sprawowanie opieki pielęgnacyjnej nad dzieckiem i praca opiekuńczo wychowawcza w grupach.
Żłobek PUCHATEK - 2019-01-11 - Sopot (pomorskie)
zbieranie i precyzowanie wymagań biznesowych, kontrola finansowa transakcji przeprowadzanych przez firmę, przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych, definiowanie i analaiza procesów biznesowych, ocena kosztów sprzedaży, kosztów działowych oraz kosztów finansowych, udział w procesie budżetowania, analiza oraz planowanie przepływów pieniężnych, tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
jw
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-05-26 - Koluszki (łódzkie)
- Wspiera w tworzeniu i wdrażaniu nowych systemów i ulepszeń już istniejących. - Ocenia nowe aplikacje, identyfikuje wymogi systemowe, ocenia nowe rozwiązania w dziedzinie IT i zmieniające się wymogi biznesowe.- Rekomenduje stosowne alternatywy i/lub ulepszenia istniejących systemów.- Przygotowuje materiały komunikacyjne i przeprowadza prezentacje dotyczące ulepszeń i /lub alternatyw systemowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Głównym obwiązkiem Starszego Analityka - IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień i dostaw do klientów, opracowywanie zamówień, składanie i realizacja zakupów materiałów, kontrola wiarygodności dostawców, komunikacja z dostawcami, składanie zamówień, kontrola wysyłek i dostaw, kontrola obiegu dokumentów i opracowywanie raportów i sprawozdań, zaopatrzenie zakupów, stanów magazynowych, gromadzenie ofert i ich analiza, negocjowanie cen z dostawcami, wprowadzanie danych do systemu. Wykształcenie średnie zawodowe, biegła znajomość języka angielskiego, obsługa komputera, MS Office, kreatywność i inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B.
MIO LIGHTING Magdalena Grzesiak - 2017-06-02 - Dobrzewino (pomorskie)
zabezpieczenie mienia przed kradzieżą i włamaniem na terenie chronionego obiektu, ewidencjonowanie ruchu osobowo-towarowego, obchody po terenie obiektu
"SECURITAS SERVICES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
prowadzenie biblioteki w szkole
ZESPÓŁ SZKÓŁ ŁĄCZNOŚCI IM. M.KOPERNIKA - 2019-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Łąkie (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie kosztorysów do planów robót, wykonywanie pomiarów, rozliczanie robót konserwacyjnych
Jednostka Wojskowa nr 3293 Powidz - 2019-02-20 - Jarocin (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ, WSPÓŁPRACA Z POŚREDNIKAMI , OBSŁUGA SPRZEDAŻOWA I PO SPRZEDAŻOWA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
praca na magazynie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kluczbork (opolskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2019-06-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie projektów technicznych, projektowanie, implementacja i utrzymywanie automatycznych buildów i deploymentów, programowanie (dostęp do danych, logistyka biznesowa i interfejs użytkownika), poprawianie błędów i pisanie tekstów jednostkowych, testowanie i dokumentowanie (jeśli potrzebne zespołowi w celu osiągnięcia celów na dany sprint), pomoc w problemach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat Think40. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, Języka Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa taśmy, obsługa sprzętu do pakowania towaru, obsługa skanera, zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniem, pakowanie towaru, kompletacja zamówień, rozkładanie towaru, praca od poniedziałku do piątku w systemie trzyzmianowym w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
Agencja Zatrudnienia Partner Temps Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2015-12-11 - Nadarzyn (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z geografii z zakresu Gimnazjum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Gimnazjum Specjalnym i Specjalnej Zasadniczej Szkole Zawodowej ( specjalna ze względu na stopień niedostosowania)
Fundacja Edu Sentencja - 2015-11-24 - Jóźwików (świętokrzyskie)
załadunki i rozładunki towarów, przygotowanie materiału do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Skawina (małopolskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI LINEK MOTORYZACYJNYCH - PRACE TOKARSKIE, ŚLUSARSKIE I MONTAŻOWE
"AUTO-LINKA" Maria Frydzińska - 2018-07-04 - Janki (mazowieckie)
- prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej ruchomych składników majątku w systemie klasycznym odręcznie oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanych rzeczowych składników majątku ruchomego oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek/jednostek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i komórek/jednostek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału oraz dostarczenia aktualnej informacji o stanie rzeczowych składników majątku ruchomego z zakresu działów swojej odpowiedzialności dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego,- opracowywanie dokumentów analityczno-sprawozdawczych, planistycznych, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej odpowiedzialności,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności rzeczowych składników majątku ruchomego, - sprawdzanie, przygotowywanie protokołów przyjęcia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej celem zaksięgowania w Książce kontowej faktur, rachunków i realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8,- współuczestniczenie ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do Planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczania informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego Plan zamówień publicznych sekcji oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach,- kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-07-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prace produkcyjne- składanie elelemntów reklamy świetlnej
UNIKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
gospodarowanie w oddziale regionalnymi drukami i formularzami, gospodarowanie materiałami techniki biurowej oraz materiałami eksploatacyjnymi do drukarek, urządzeń biurowych, komputerów, wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska, gospodarowaniem odpadami oraz sporządzanie informacji o wytworzonych odpadach oraz zanieczyszczeniach środowiska, prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych i sporządzanie sprawozdań statystycznych z tego zakresu, uzgadnianie stanu ewidencyjnego środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie wykazu majątku do ubezpieczenia mienia oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-10 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie zapytań ofertowcych; więcej informacji na stronie: www.bip.dps.tarnogorski.pl, zakładka nabór do pracy,
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-12-21 - Łubie (śląskie)