STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW INFORMACJI ZARZĄDCZEJ I SPECJALISTA TESTÓW AUTOMATYCZNYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW INFORMACJI ZARZĄDCZEJ I SPECJALISTA TESTÓW AUTOMATYCZNYCH
Wynagrodzenie: do 13 500 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja i nadzór nad pracą pozostałych testerów i specjalistów od automatyzacji testów. Koordynacja pracy zewnętrznych zespołów odpowiedzialnych za testowanie i automatyzacje testów.Tworzenie planów testowania, projektowanie oraz opracowywanie nowych przypadków testowych.Opracowywanie oraz konfiguracja testów automatycznych.Wykonywanie manualnych i zautomatyzowanych przypadków testowych hurtowni danych, narzędzi Business Intelligence oraz dodatkowych narzędzi wspierających platformę. Analizowanie defektów i raportowanie ich przy użyciu stosownych narzędzi.Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja i nadzór nad pracą pozostałych testerów i specjalistów od automatyzacji testów. Koordynacja pracy zewnętrznych zespołów odpowiedzialnych za testowanie i automatyzacje testów.Tworzenie planów testowania, projektowanie oraz opracowywanie nowych przypadków testowych.Opracowywanie oraz konfiguracja testów automatycznych.Wykonywanie manualnych i zautomatyzowanych przypadków testowych hurtowni danych, narzędzi Business Intelligence oraz dodatkowych narzędzi wspierających platformę. Analizowanie defektów i raportowanie ich przy użyciu stosownych narzędzi.Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW INFORMACJI ZARZĄDCZEJ I SPECJALISTA TESTÓW AUTOMATYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk biznesowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk biznesowy (wymagany staż - lata: 10)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie : WYŻSZE Z ZAKRESU INFORMATYCZNE2) staż pracy: 10 LAT DOŚWIADCZENIA W IT, MINIMUM 2 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU3) umiejętność specjalność: - znajomość metodologii testowania oprogramowania,- doświadczenie w tworzeniu zapytań SQL,- znajomość podejścia do testów automatycznych oprogramowania,- doświadczenie w automatyzacji testów przy użyciu platformy Selenium (lub innej podobnej)4) inne (wpisać jakie): Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 20.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie bieżącej dokumentacji i ewidencji nieruchomości, odczytów energii elektrycznej, bieżące prowadzenie dokumentacji z analizą zużycia i potrzeb energii elektrycznej, nadzór nad realizacją zadań remontowo - kenserwacyjnych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca polegająca na przygotowywaniu posiłkówtypu fast food zgodnie z zamówieniami złożonymi przez klientów oraz fiskalizacja transakcji na urządzeniach cyfrowych w tym inkaso należności
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Dojazd do klientów w/g stałych trasówek,sprzedaż towarów bezpośrednio z samochodu.
"BAKOMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Kutno (łódzkie)
Wspieranie wdrażania CPI Framework and Funnel zgodnie z globalną strategią wskaźnika inflacji konsumenckiej (Global CPI) i strategią transformacji; prowadzenie identyfikacji i priorytetyzacji możliwości CPI (wskaźnik inflacji konsumenckiej) w ramach własnego zakresu; promowanie sposobu działania standardów CPI i myślenia lean/six sigma, obejmującego ciągłe doskonalenie i innowacje; identyfikacja potrzeb szkoleniowych CPI i ułatwienie szkolenia w zakresie CPI doskonalenie procesów budowlanych poprzez realizację treningu lean six sigma; zaangażowanie w doskonalenie projektów dostarczanie referencji i wiedzy merytorycznej oraz doradzanie zespołom projektowym wykonującym projekty CPI dot. metod; ułatwianie, aby normy i zasady lean six sigma były dostępne i łatwe w użyciu na co dzień; wspieranie wdrażania standardowych raportów dla zainteresowanych stron pracodawcy nt. postępów i wyników inicjatyw usprawniających poprzez regularne zarządzanie; współpraca z wewnętrznymi interesariuszami; monitorowanie i utrzymanie aktualności z odpowiednimi zmianami w Lean Six Sigma.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie pism zleconych przez Komendanta Poligonu, tj. pism przewodnich, faksów, zaproszeń i dyplomów okolicznościowych, obsługa poczty e- mail w sieci INTERMON, prowadzenie kalendarza spotkań, nadzór nad korespondencją wewnątrz jednostki, prowadzenie spraw administr. sekretariatu, rozliczanie i nadzór nad wydatkami z funduszu reprezentacyjnego i okolicznościowego, sporządzanie dokumentacji potrzebnej do należytego rozliczenia funduszu, dbanie o dobrą komunikacje wewnątrz jednostki. Umowa na czas zastępstwa- około 12 miesięcy; wynagrodzenie około 2270 zł brutto+ wysługa; wynagrodzenie: 7.30- 15.30; miejsce pracy: Centralny Poligon Sił Powietrznych Ustka
Jednostka Wojskowa nr 3672 - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
Budowanie murów, konstrukcji murarskich i elementów budowlanychStawianie rusztowania i szalunkówObsługa, konserwacja i czyszczenie maszyn budowlanych / narzędzi
MSE Personal Service AG - 2018-02-07 - Austria (Austria)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Bezposredni kontakt z klientem. Sprzedaż materiałów odlewniczych. Praca na terenie woj. Lubelskiego.
Matodlew Usługi Odlewnicze Ryszard Świercz - 2017-06-02 - Dąbrowica (lubelskie)
Wykonywanie zabiegów.Praca w godz. 7-15 na umowę o pracę w Dźwirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-04-06 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
jw
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż okien.
Warmińska Fabryka Okien "Postęp" sp. z o.o. w Biskupcu - 2018-06-12 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kancelarii jawnej. Obsługa korespondencji, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Obsługa klienta, odbieranie telefonów.
42 BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2016-10-05 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, język chiński niezbędny do porozumiewania się z zarządem pochodzenia chińskiego, zamawianie towarów i składanie raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Codzienne wsparcie systemów baz danych typu Oracle zawierających konfiguracje RAC Oraz DataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów, tworzenie dokumentacji.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Transport międzynarodowy
Transport Ciężarowy J.Towarek - 2017-03-24 - Separowo (wielkopolskie)
- zgodnie ze stanowiskiem
Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie - 2016-03-25 - Swarożyn (pomorskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7187 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat Power Systems for AIX. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość oprogramowania Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
OBRÓBKA METALI PRZEZ SZLIFOWANIE ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI WALCOWYCH I STOŻKOWYCH
ADVENTUS CENTER Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Jeziorko (podlaskie)
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Zabierzów (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE ELEMENTÓW DO MALOWANIA, WYGŁĄDZANIE POWIERZCHNI, MALOWANIE NATRYSKOWE ZA POMOCĄ PISTOLETU AUTOMATYCZNEGO W SYSTEMIE 2K, UMIEJĘTNOŚĆ KONTROLI WYMALOWANIA ZA POMOCĄ GRZEBIENIA MALARSKIEGO, KONTROLA PRZYGOTOWANYCH ELEMENTÓW, POPRAWKI, PRACA Z PISTOLETEM DO MALOWANIA NATRYSKOWEGO, UMIEJĘTNOŚĆ KONSERWACJI PISTOLETU I DYSZ, ZNAJOMOŚĆ PRACY W BRANŻY OFFSHORE; WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE PREFEROWANE KIERUNKOWE, PRACA NA WYSOKOŚCI POW. 70 M. UMIEJĘTNOŚC PRACY Z PISTOLETEM DO MALOWANIA AUTOMATYCZNEGO W SYSTEMIE 2K ORAZ PISTOLETEM DO MALOWANIA NATRYSKOWEGO, BRAK KLAUSTROFOBII-PRACA W ZAMKNIĘTYCH POMIESZCZENIACH, MOŻLIWY BRAK OŚWIETLENIA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY JAKO MALARZ W SEKTORZE OFFSHORE, DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (NIE JEST TO WARUNEK KONIECZNY);KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA E-MAIL; kamila.sobolewska (at) bilfinger.comMIEJSCE PRACY: SZCZECIN WYSPA OSTRÓW BRDOWSKI
BILFINGER MARS OFFSHORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za dostarczanie małych i średnich projektów, powoływanie i utrzymywanie odpowiednich struktur w celu kontroli i monitorowania produktów projektu. Aktywne monitorowanie postępu prac projektowych zgodnie z najlepszymi praktykami metodyk zarządzania projektami. Odpowiedzialność za przygotowanie, aktualizowanie i zarządzanie planami projektu, a także kontrola jakości i ryzyka. Czynne zarządzanie zespołem projektowym, sporządzanie i uaktualnianie planów, monitorowanie przydziałami pracy poszczególnych pracowników. Zarządzanie przychodem oraz marżą projektu zgodnie z uzasadnieniem biznesowym, itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
FHC-2 Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Sanok (podkarpackie)
sortowanie paczek kurierskich, rozładunek oraz załadunek kontenerów, zapewniony dojazd przez pracodawcę i zakwaterowanie, miejsce pracy Niemcy
Ideal Work Germany Sp. z o.o. Warszawa - 2016-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADAŃ O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNOŚCI SANITARNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRANŻA SANITARNA, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-10-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2018-08-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Główne obowiązki: wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem dokumentów wchodzących i wychodzących, dokumentów normatywnych Komendanta Oddziału i Komendanta Głównego SG, upoważnień, poleceń i postanowień Komendanta Oddziału; przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wszystkim komórkom organizacyjnym Komendy Oddziału zgodnie z dekretacją Komendanta Oddziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Oddziale; wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem rejestrów pomocniczych, ewidencja pieczęci i stempli, prowadzeniem rejestrów związanych z obiegiem dokumentów wewnątrz Komendy Oddziału; nadzór nad stroną formalną rejestrowanych w kancelarii jawnej, wytworzonych w oddziale dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich wykonania; codzienna obsługa skrzynki podawczej e-PUAP Komendy Śląsko-Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu; systematyczne porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum; rozliczanie wykonawców odchodzących z Oddziału z dokumentów, podpisywanie kart rozliczeniowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne: znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); posiadanie powyżej 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno- biurowej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie wykształcenia administracyjno-biurowego; posiadanie szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych; znajomość przepisów i zasad dotyczących archiwizacji dokumentów; posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego w pracy w kancelarii.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-09-01 - Racibórz (śląskie)
- prowadzenie, przechowywanie oraz bieżąca aktualizacja rozliczeń z konserwacji obiektów budowlanych prowadzonych systemem gospodarczym oraz sieci i urządzeń; przygotowywanie niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowo-konserwacyjnych; planowanie zakupów materiałów pod kątem posiadanych zapasów oraz przydatności do prac konserwacyjnych; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu technicznego; wykonywanie kosztorysów robót za pomocą programów kosztorysujących branży budowlanej lub elektrycznej; wykonywanie dokumentacji przy pomocy programów komputerowych służących projektowaniu oraz programów z zakresu technologii wykonywania robót budowlanych lub elektrycznych; prowadzenie dokumentacji logistycznej związanej z mieniem komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Białystok (podlaskie)
STAŁE UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI WE WSZYSKICH POMIESZCZENIACH, SPRZĄTANIE TOALET Z MYCIEM GLAZURY I STOSOWANIEM ŚRODKÓW DEZYNFEKUJĄCYCH, OKRESOWE MYCIE LAMPERII, DRZWI, GRZEJNIKÓW, WYWIETRZNIKÓW ITP., WYKONYWANIE CZYNNOŚĆI PORZĄDKOWYCH PO PRACACH REMONTOWYCH, UZUPEŁNIANIE NA BIEŻĄCO ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW HIGIENICZNYCH, OPISYWANIE WORKÓW Z ODPADAMI MEDYCZNYMI WŁAŚCIWYM KODEM I WYNOSZENIE DO MIEJSCA SKŁADOWANIA, POBIERANIE KLUCZY OD SPRZĄTANEGO ZAKŁADU Z PORTIERNI I ZDAWANIE ICH PO ZAKOŃCZONEJ PRACY, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH W GRANICACH POSIADANYCH KWALIFIKACJI (NP. ZASTĘPOWANIE INNYCH OSÓB W PRZYPADKU ICH URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH LUB ZWOLNIEŃ LEKARSKICH)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE LUB ZAWODOWE, PRAKTYCZNA UMIEJĘTNOŚĆ SPRZĄTANIA, UMIEJĘTNOŚC PRACY W ZESPOLE, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIE PRACA W GODZ. 7.30-15.30CV ZAWIERAJĄCE KLAUZULĘ ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)