STARSZY ANALITYK MASTER DATA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK MASTER DATA
Wynagrodzenie: od 5 615,53 PLN
Zakres obowiązków: - ekspertyza w zakresie obróbki danych;- kreowanie i zarządzanie kluczowymi danymi;- szkolenie i współpraca z dostawcami danych;- kreowanie raportów.
Data publikacji: 2017-04-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ekspertyza w zakresie obróbki danych;- kreowanie i zarządzanie kluczowymi danymi;- szkolenie i współpraca z dostawcami danych;- kreowanie raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 615,53 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 5615,53 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK MASTER DATA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator baz danych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 615,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator baz danych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: wyższe magisterskie; 2) staż pracy: minimum 1 rok w zawodzie administratora baz danych, min. 5 lat doświadczenia z programem SAP; 3) umiejętność-specjalność: - znajomość SAP;- umiejętność zarządzania bazami danych, analizowania danych;- umiejętność posługiwania się narzędziami LEAN SIX SIGMA; - doświadczenie z WORKFLOW MAPPING;- doświadczenie w zakresie jakości danych, zarządzania danymi kluczowymi, procesów i danych logistycznych;- zdolności komunikacyjne oraz zdolności analitycznego myślenia;- znajomość standardów SOX;- zdolności komunikacyjne i interpersonalne;4) inne: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy, znajomość drugiego języka będzie atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator baz danych
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 01.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie kampanii informacyjnej dotyczącej wyglądu numerów domu/posesji oraz zbieranie zamówień na nową numerację
kontakt przez OHP - 2016-06-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Naliczanie uposażenia oraz innych świadczeń pieniężnych dot. funkcjonariuszy; Sporządzanie listy płac na podstawie dokumentów źródłowych, dokonywanie sprawdzenia przelewów dot. wypłaconych należności ze zbiorczych poleceń przelewów, w tym wartościowo i ilościowo oraz przenoszenie ich do programu Videotel; Prowadzenie ewidencji i uzgadnianie wydatków w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego i składki zdrowotnej; Sprawdzanie wydanych decyzji ze stanem faktycznym oraz z danymi w systemie informatycznym oraz weryfikacja stanu zatrudnienia ze stanem osobowym jednostek organizacyjnych; Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla funkcjonariuszy; Realizowanie potrąceń z uposażeń funkcjonariuszy, potrącanie naliczonych kwot i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie egzekwowanych zajęć komorniczych i sądowych funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej; Prowadzenie kart uposażeń funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej; Sporządzanie i prowadzenie ewidencji dowodów księgowych dotyczących wypłat dla funkcjonariuszy.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
przestrzeganie norm czasu pracy kierowcy, nadzór nad załadunkeim i rozładunkiem, sprawdzanie ważności używanych dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Piaseczno (mazowieckie)
- interpretuje i anazlizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów, - dostarcza wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie, - udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne, - buduje relacje z klientami Spółki.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zamówień magazynowych, kompletowanie produktów, pakowanie oraz przygotowywanie do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Zabierzów (małopolskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji. Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie oraz przez członków zespołu przed zamknięciem księgowania w celu uniknięcia konieczności wprowadzania zbędnych korekt. Przeprowadzanie wymaganych uzgodnień kont, realizacja odpowiednich rozliczeń i korekt, gdy jest to wymagane. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji kont z zachowaniem wysokiego poziomu dokładności. Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, oraz dążenie do przeprowadzania działań naprawczych. Zrozumienie oraz księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek VAT i podatek dochodowy od osób prawnych. Zapewnianie zachowania zgodności z Systemem Kontroli Finansowej, prowadzenie dokumentacji uzupełniającej, gdy jest to wymagane. Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób. Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości. Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
Praca przy drogach gminnych, koszenie trawy, prace porzadkowe, regulacja poboczy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Sitno (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.•Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów na stoisku odzieżowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Zgodny, praca w Mełnie.
BIOALTER Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Mełno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów spożywczo -przemysłowych
Intermarche MUSZKIET Sp. z o.o - Góra - 2016-03-02 - Góra (dolnośląskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowników RON od chwili zatrudnienia do rozwiązania stosunku pracy;- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej przepracowanego czasu pracy pracowników oraz rozliczanie czasu pracy;- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w Systemie Ewidencji Wojskowej;- monitorowanie ważności badań lekarskich.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Koordynowanie danych i przygotowywanie dokładnych budżetów dla kosztów ogólnych, utrzymywanie skutecznej komunikacji z partnerami na rynkach w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego odzwierciedlenia działań biznesowych w zapisach księgowych, aktywne uczestniczenie w projektach.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów. Wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu. Budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie czystości i porządku w markecie
"JM MARKET" SP. ZO.O. PNIEWY - 2017-10-19 - Pniewy (wielkopolskie)
przygotowanie i sprzedaż posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Chrzanów (małopolskie)
Wykonywanie prac pomocniczych w branży budowlanej.
PPHU ''STASZAK'' Bartłomiej Staszak - 2017-08-16 - Kępno (wielkopolskie)
PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW DOTYCZĄCYCH PRZYGOTOWANIA I PRZESŁANIA ZAPOTRZEBOWAŃ NA PRZEJAZDY DROGOWE I KOLEJOWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (ochrona środowiska), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY PRZY KOMPUTERZE (PAKIET OFFICE), PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU WYMAGANY 3 LETNI STAŻ PRACY
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 - 2017-12-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac tokarskich w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
montaż konstrukcji przemysłowych-stalowych
Zakłady Urządzeń Kotłowych "STĄPORKÓW" S.A. - 2018-01-11 - Stąporków (świętokrzyskie)
prowadzenie obsługi klientów ZDPK (przyjmowanie korespondencji przychodzącej do jednostki w tym wydawanie formularzy oraz przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw bieżących w zakresie działalności ZDPK, sprawdzanie kompletności wniosków, załączników wymienionych na stronie w zakałdce "Jak załatwić sprawę", dekretowanie korespondencji złożonej przez petentów i rejestrowanie w elektronicznym systemie ewidencji, przekazywanie wg właściwości odpowiednim komórkom, obsługa poczty elektronicznej, e-mail, ePUAP, archiwizowanie dokumentacji dotyczącej stanowiska pracy
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
PROGRAMOWANIE INWESTYCJI BUDOWLANYCH: DEFINIOWANIE PODSTAWOWEGO ZAKRESU RZECZOWEGO ZADANIA BUDOWLANEGO NA PODSTAWIE WYMAGAŃ(DANYCH) TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWYCH, SZACOWANIE WARTOŚCI KOSZTORYSOWYCH INWESTYCJI, PLANOWANIE ZADAŃ BUDOWLANYCH W LATACH ICH REALIZACJI(OKREŚLANIE OKRESÓW REALIZACJI I LIMITÓW FINANSOWYCH W POSZCZEGÓLNYCH LATACH REALIZACJI), SPORZĄDZANIE INFORMACJI NA TEMAT PLANOWANYCH I REALIZOWANYCH ZADAŃ BUDOWLANYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE NA KIERUNKU BUDOWNICTWO LĄDOWE LUB ARCHITEKTURA, ZNAJOMOŚĆ ZASAD I UMIEJĘTNOŚĆ WYCENY ROBÓT BUDOWLANYCH I PRAC PROJEKTOWYCH, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM POWER POINT, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO I PRZEPISÓW POKREWNYCH, ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOBRE ROZEZNANIE W BRANŻACH POKREWNYCH (SANITARNA, ELEKTRYCZNA, SYSTEMY ALARMOWE I SIECI KOMPUTEROWEJ), MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA I NADZOROWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W BUDOWNICTWIE.PRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obszar produkcji - praca przy grillu, frytownicy, przygotowywanie posiłków; obszar sprzedaży - przygotowywanie deserów, wydawanie zamówień. Miejsce pracy: resturacje McDonald's na terenie Łodzi. Praca w przedziale czasowym 07:00-23:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Łódź (łódzkie)
wyszukiwanie kandydatów,tworzenie kampanii rekrutacyjnych,prowadzenie telefonicznych wywiadów kwalifikacyjnych,budowanie i rozwój relacji z klientami, aktualizowanie systemu rekrutacyjnego,zarządanie danymi oraz tworzenie przejrzystych raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)