STARSZY ANALITYK - IMR Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK - IMR
Wynagrodzenie: od 12 500 PLN
Zakres obowiązków: Ocena uzyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalnosci zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ółw, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena uzyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalnosci zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ółw, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 12 500 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK - IMR
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: matematyka/statystyka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 4 letnie doświadczenie w obszarze analizy matematycznej i finansowej, analiz ryzyka kredytowego i modelowania statystycznego, przeprowadzanie niezależnej weryfikacji i monitorowania modeli statystycznych, wiedza z zakresu ryzyka rynkowego, modeli statystycznych oraz matematycznych, doświadczenie w pracy środowisku międzynarodowym lub za granicą, doświadczenie w tworzeniu i rozbudowywaniu modeli, m. in. z zakresu ryzyka kredytowego, znajomość Basel II ( Nowa Umowa Kapitałowa), doświadczenie w przeprowadzaniu niezależnej oceny modeli, znajomość pakietu MS, Visual Basic, Python, SQL, C++, Maflab
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 18.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Podobne oferty pracy
jw.
Zespół Szkół Specjalnych nr 89 - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie i dbałość o relacje z obecnymi Klientami,Pozyskiwanie nowych Klientów,Negocjowanie warunków współpracy,Doradztwo w zakresie oferowanych produktów.oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową
Adecco Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Mielec (podkarpackie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowycywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia), - opracowywanie cząstkowych danych statystycznych dosprawozdań, - udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych, - rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów, -prowadzenie teczek akt osobowych, - wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy lakierowaniu autokarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef - 2016-03-18 - Dębie (opolskie)
Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
Firma Handlowo Usługowa PASJA - Aneta Dziurdzia - 2017-02-24 - Bochnia (małopolskie)
obsługa i realizacja świadczeń krótkoterminowych, obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przyjmowanie wniosków emerytalno-rentowych, kwalifikacja, zakładanie akt i urządzeń pomocniczych,opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w ww. zakresie, redagowanie pism, notatek, protokołów.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddz. Regionalny w Olsztynie - 2017-01-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: Prawidłowe księgowanie transakcji w Księdze Głównej.Kontakt z klientem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości oraz sytuacji problemowych. Udział w miesięcznych i rocznych zamknięciach ksiąg rachunkowych. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Praca zgodnie ze standardami SOX. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletność i wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Góra (dolnośląskie)
wsparcie terapeutów zajęciowych w czasie zajęć grupowych
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Iławie - 2018-03-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie ewidencji wojskowej, żołnierzy zawodowych w czasie "P" oraz ewidencji pracowników- prowadzenie ewidencji wojskowej w elektronicznych systemach informatycznych obowiązujących w SZ RP- aktualizowanie danych w systemie "SEW on-line" po zaistnieniu zdarzeń kadrowych w jednostce-całokształt spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przebiegiem pracy pracowników
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie robót, kierowanie pracownikami, dokonywanie pomiarów
P.W. IZBICCY - Aneta Izbicka - 2017-03-08 - Białystok (podlaskie)
Przewóz rzeczy różnych na terenie Unii Europejskiej.
Szlachetka Jan "JAN TRANS" - 2016-05-17 - Radzanowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE - KIERUNKOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆCV NA ADRES E-MAIL
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ochrona placu budowy na terenie gminy Kaczory. Godziny pracy pn.pt. - 16.00 - 07.00, sb., ndz. - 07.00 - 19.00, 19.00 - 07.00. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY "JOKER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W PILE - 2016-12-15 - Zelgniewo (wielkopolskie)
- sporządzanie umów z kontrahentami szkoły,- prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,- prowadzenie spraw zaopatrzeniowych zgodznych z prawem zamówień publicznychSzczegóły na stronie internetowej www.pckziu-puck.pl(zakładka bip)
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO - 2016-01-18 - Puck (pomorskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Dobiegniew (lubuskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż materiałów budowlanych; mile widziane doświadczenie na stanowisku sprzedawcy; godz.pracy: I zmiana 7:00 - 15:00, II zmiana 12:00 do 20:00
PRZEDSIEBIORSTWO DREMEX MULARCZYK LECH - PSB MRÓWKA - 2017-10-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
DOBRY STAN ZDROWIA, SORTOWANIE WARZYW/ OWOCÓW, PAKOWANIE, OCZYSZCZANIE, ETYKIETOWANIE, INNE PRACE POMOCNICZNE; WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DYSPOZYCYJNOŚĆ W PRACY W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM, PRACOWITOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MAGAZYNIER, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM W GODZINACH: 05.00-9.00; 09.00-13.00 - 20 GODZIN TYGODNIOWO;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
prawo jazdy kat. B , wykształcenie średnie, posługiwanie się GPS, kultura osobista, kurs ADR, j. niemiecki lub j. angielski w stopniu komuniktywnym, punktualność, przestrzeganie terminów dostaw towarów, dbanie o powierzone mienie
JERZY JANKOWSKI TRANSPORT - 2017-05-04 - Międzybórz (dolnośląskie)
REPREZENTOWANIE INWESTORA NA BUDOWIE, SPRAWDZANIE KONTROLI ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z POZWOLENIEM NA BUDOWĘ, PRZEPISAMI ORAZ ZASADAMI WIEDZY TECHNICZNEJ, SPRAWDZANIE JAKOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT, POTWIERDZANIE FAKTYCZNIE WYKONANYCH ROBÓT, CZYNNOŚCI ZGODNE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W ZAKRESIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ELEKTRYCZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJ I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie pojazdu- załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem- czynności spedycyjne- obsługa codzienna pojazdów i przyczep- inne prace podejmowane w celu wykonania zadania służbowego lub zapewnienia bezpieczeństwa pojazdu i rzeczy- niezbędne formalności administracyjne- utrzymanie pojazdu w czystości- współpraca z ukraińsko-rosyjskimi firmami - komunikatywność w językach niemieckim lub francuskim lub angielskim przy załadunku/rozładunku towarów.
AVL TRANSPORT, POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Chełm (lubelskie)
Planowanie i organizowanie zaopatrzenia kuchni, opracowywanie jadłospisu, prowadzenie magazynu żywienia, kierowanie pracą kuchni, zapewnienie niezbędnych standardów sanitarnych oraz prowadzenie dokumentacji żywienia,Prowadzenie magazynu przemysłowego - zakup środków czystości i sprzętu kuchennego, wydawanie i prowadzenie ewidencji artykułów przemysłowych,Pobieranie i rozliczanie zaliczek, naliczanie opłat za żywienie, zabezpieczanie środków pieniężnych zgodnie z procedurami, rozliczanie faktur, monitorowanie budżetu placówki, wykonuje inne prace zlecone przez przełożonegoGodzina zakończenia pracy: 15:30Praca na okres próbny : 0d 1.01.2018r. do 31.03.2018r.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Różyckiegosala G
Przedszkole nr 47 " Leśny Ludek" - 2017-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka / administracja sieciami komputerowymi,komputerami (Windows, Linux) oraz urządzeniami peryferyjnymi
Firma Programistyczna "PROGRAM" mgr inż. Robert Ogonowski - 2016-12-23 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)