STARSZY ANALITYK DS. RYZYKA I KONTROLI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK DS. RYZYKA I KONTROLI
Wynagrodzenie: od 10 055 PLN
Zakres obowiązków: Współudział w tworzeniu planów audytów wewnętrznych w organizacji. Realizowanie audytów wewnętrznych. Przygotowywanie dokumentacji po-audytowej, prezentowanie wyników audytów i monitorowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu. Identyfikacja i ocena ryzyka finansowego oraz operacyjnego we wszystkich obszarach działalności PMI. Weryfikowanie efektywności kontroli wewnętrznych. Przygotowanie programów szkoleniowych dla pracowników PMI SCE w zakresie świadomości środowiska kontrolnego. Doradzanie grupom projektowym w zakresie modelowanieśrodowiska kontrolnego dla nowych procesów lub programów.
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział w tworzeniu planów audytów wewnętrznych w organizacji. Realizowanie audytów wewnętrznych. Przygotowywanie dokumentacji po-audytowej, prezentowanie wyników audytów i monitorowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu. Identyfikacja i ocena ryzyka finansowego oraz operacyjnego we wszystkich obszarach działalności PMI. Weryfikowanie efektywności kontroli wewnętrznych. Przygotowanie programów szkoleniowych dla pracowników PMI SCE w zakresie świadomości środowiska kontrolnego. Doradzanie grupom projektowym w zakresie modelowanieśrodowiska kontrolnego dla nowych procesów lub programów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 055 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK DS. RYZYKA I KONTROLI
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Ekonomiczne/ finansowe/ księgowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 8 lat doświadczenia w księgowości/Finansach. Zaawansowane umiejętności komputerowe (Pakiet Microsoft Office), zaawansowana znajomość programu SAP. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz znajomość języka rosyjskiego na poziomie zaawansowanym. Pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatami.
danePracodawcy_nip: 6751334420
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.06.2020
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 24.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c6c495594ff1539b53220333741e0d55
Podobne oferty pracy
Sprzedaż pasz, opału, nawozów, załadunek worków na samochód, pomoc magazynierowi w wykonywaniu pracy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE - 2018-02-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klientów
"GLARE GLOBAL SOURCING FARUQUE" SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-14 - Sosnowiec (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- identyfikacja ekosystemów zdegradowanych przez eksploatację zasobów wodnych, współpraca z zarządami zlewni w zakresie opracowywania planów ich realizacji;- udział w procesie aktualizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych;- prowadzenie spraw związanych z analizą sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych;- koordynacja i prowadzenie postępowań dotyczących ocen wodnoprawnych, dla których organem właściwym jest dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej;- wydawanie deklaracji zgodności, o której mowa w Ustawie;- udział w pracach krajowych grup roboczych utworzonych na potrzeby wdrażania przepisów Unii Europejskiej w zakresie gospodarowania wodami w zakresie właściwości wydziału;- identyfikacja ekosystemów zdegradowanych przez eksploatację zasobów wodnych oraz planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z odbudową tych ekosystemów;- weryfikacja wpływu istniejących urządzeń wodnych i udzielonych zgód wodnoprawnych na warunki bytowania i wędrówki gatunków zwierząt wodnych o znaczeniu gospodarczym;- opiniowanie decyzji o uzgodnieniu warunków przeprowadzenia działań naprawczych dla szkody w środowisku;- prowadzenie spraw związanych z obszarami Natura 2000" zależnymi od wód;- prowadzenie spraw w zakresie opiniowania potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia, dla których organem właściwym jest dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej;- nadzorowanie realizacji działań ochronnych zgodnie z ustaleniami planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2000 w odniesieniu do wód;- sporządzanie wykazu inwestycji oraz działań, które mogą spowodować nie osiągnięcie dobrego stanu wód lub pogorszenie dobrego stanu wód;- przygotowanie opinii dotyczących projektów wojewódzkich planów gospodarki odpadami, w zakresie ochrony zasobów wodnych;Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.- Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownikaopracowywanie analiz, statystyk dot. zatrudnieniaewidencjonowanie czasu pracy pracownikówprzygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniemnadzór nad dopilnowaniem terminów badań wstępnych, okresowych itp.naliczanie wynagrodzń i sporządzanie listy płacrozliczenia z ZUSprowadzenie archiwum zakładowegoopisywanie faktur i rachunkówwspółpraca z administratorem budynkuopisywanie faktur i rachunkówwspółpraca z administratorem budybnkuprowadzenie zamówień publicznychtygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55 od poniedziałku do piątku w godz. 7:25 - 15:00wynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2018-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyny
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-09 - Czyżew (podlaskie)
ochrona obiektu, obserwacja ludzi wchodzących i wychodzących z budynku, robienie obchodów, wydawanie kluczy
Next One Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, pomoc podopiecznym w rozwiązywaniu problemów socjalnych, opiekuńczo-wychowawczych, pomoc w kształtowaniu prawidłowych wzorców rodzicielskich, sporządzanie opinii, rzetelne prowadzenie dokumentacji pracy itp.Wymagane wykształcenie wyższe min. licencjat lub średnie + szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, mile widziany kierunek wykształcenia- pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna.Doświadczenie zawodowe w przypadku osób ze średnim wykształceniem min.3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.Wymagane prawo jazdy kat.B oraz własny środek transportu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem - 2018-03-08 - Dobre (mazowieckie)
- planowanie, tworzenie oraz audyt rozleglej sieci komputerowej (WAN) firmy EY- pełnienie roli inzyniera sieci na 4 linii supportu- pełnienie roli eksperta do spraw globalnych sieci komputerowych, optymalizacji sieci kompyterowych, kształtowania sieci, routing i switching, równoważenia obciążenia, Quality of service- praca z urządzeniami Riverbed, Cisco, Bluecoat, Silver peak, Sonic wall- praca w zespole rozporosoznym w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiadanie na przychodzące zapytania Klientów z całego regionu EMEA. Monitowanie i koordynacja transakcji globalnych dla obsługiwanych Klientów. Kompleksowa obsługa przychodzących zapytań oraz bieżących powiadomień związanych z łańcuchem finansowania dotyczących kupujących i dostawców w programach Europy Zachodniej. Bieżąca obsługa i koordynacja spraw w zakresie połączeń telefonicznych z Klientami z działalnością handlową we wszystkich portfelach w regionie EMEA. Utrzymywanie relacji z Klientami oraz analizowanie i opiniowanie spraw związanymi z Akredytywa, Inkasem i innymi produktami z zakresu Finansowania i Obsługi Handlu, aktywna współpraca z zespołami Operacyjnymi zajmującymi się sprzedażą oraz zarządzającymi Produktem. Uwzględnienie aspektów kontrolnych. Przygotowywanie kompleksowej analizy przyczyn dla wszystkich zapytań. Rozwijanie i analizowanie wskaźników oraz monitorowanie mechanizmów pozwalających na określenie poziomu satysfakcji zarządzanych Klientów Trade w regionie EMEA. Monitorowanie poziomu obsługi dla wszystkich zarządzanych klientów z portfela, związanych z łańcuchem finansowania, by zapewnić najwyższy poziom usług oraz aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Koordynacja wdrożeń nowych Klientów, czyli aktywna współpraca z zespołami implementacyjnymi, dotyczącymi sprzedaży produktów oraz z partnerami technicznymi. Wykonywanie podstawowej kontroli dla wszystkich aspektów TSP w celu zapewnienia efektywnego zarządzania ryzykiem dla Trade z regionu EMEA. Ścisła współpraca z zespołem produktowym, z działem sprzedaży oraz doradztwo w tym zakresie, by sprostać wymaganiom nowych klientów, ale także, by generować przychody. Wzmacnianie istniejących relacji z Klientami, zapewniając im indywidualne wsparcie dostosowane do ich wymagań i konkretnej działalności biznesowej, a dzięki temu licząc na lepsza ocenę opinii i ankiet wśród Klientów. Zapewnienie Klientom najlepszej w swojej klasie sprawnej realizacji usług, innowacyjnych rozwiązań, przejrzystych, zwięzłych i terminowych odpowiedzi na zapytania, sprawy związane z Trade. Terminowe eskalacje problemów do odpowiednich przełożonych. Współpraca z Trade Advisor w celu zmniejszenia ogólnej liczby rutynowych zapytań zachęcanie klienta do korzystania z dostępnych kanałów online. Uświadomienie wszystkim zarządzanym Klientom o możliwości korzystania z dostępnych narządzi, ułatwiających rozwiązywanie ich problemów. Zarządzanie eskalacjami. Odpowiednie eskalowanie informacji zwrotnej do klientów w sprawie opóźnień procesowych, nieprawidłowości czy błędów. Współodpowiedzialność za całokształt działań jakościowych i kontrolnych wykonywanych w ramach zespołu i biura. Inicjowanie i samodzielne wdrażanie lub koordynowanie działań usprawniających i jakościowych w ramach obsługiwanych produktów Trade.
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Transport na terenie Polski i Czech
Bojarczuk Aleksandra PHU ALL - TRANS Spedycja-Transport - 2016-12-08 - Pszów (śląskie)
Patroszenie ryb.
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2018-04-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kosztorysowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE TERMOCHEM - 2016-02-10 - Puławy (lubelskie)
pobieranie opłat parkingowych
LOPI PARK DMUCHANY PARK ROZRYWKI JAN LODZIŃSKI - 2018-07-16 - Turek (wielkopolskie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy: -pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, -dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, -branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,-uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-04-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa stanowiska informacji,- Przyjmowanie wniosków, sprawdzanie dokumentacji,- wydawanie zaświadczeń,- sporządzanie decyzji,- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczeń emerytalno-rentowych,- prowadzenie korespondencji,- prowadzenie rejestrów.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2018-10-29 - Wolin (zachodniopomorskie)
Nauczanie w klasie "0"
Niepubliczne Przedszkole w Lutrach - 2019-11-22 - Lutry (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn tartacznych, pił kapowych, traka taśmowego, sprzątanie w miejscu pracy. Możliwość przyuczenia. Praca w Robuniu w godz. 7-15.
FHU ADREW Adam Rakowski - 2020-08-17 - Robuń (zachodniopomorskie)
Prowadzenie wielopłaszczyznowych analiz biznesowych, ocena i analiza modeli biznesowych. Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Kraków (małopolskie)
montowanie systemów suchej zabudowy, obsługa mieszarek, betoniarek itp.
A.V. POLSKA AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ OLEKSANDR SHYLIAIEV - 2016-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Świętochłowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w godzinach od 07:00 do 15:00 (praca w Stargardzie); prace budowie wiaduktów
MB Maciej Bujko - 2020-01-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa maszyny CNC
GPPR GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia reguł do automatyzacji klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasad compliance do obowiązujących przepisów prawa. Zapewnianie dokładnych klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek organizacyjnych i usługodawców zewnętrznych w celu zapewnienia zasady zgodności zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla programów, które skutkować będą oszczednośią i właściwym zarządzaniem programami, praca z zespołem Compliance realizacja automatyzacji procesów.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń przedszkolnych, pomoc w opiece nad dziećmi, wydawanie posiłków, oferta również dla osób z orzeczonym st.niepełnosprawności; mile widziana ks.sanepidu; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Przedszkole Tęczowa Kraina Filomaty
FILOMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-18 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie
SWA-SLAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania na stanowisku pracy:-bieżąca obsługa klienta(osobiście, e-mail, tel.)-praca w systemie sprzedażowymSubiektGT-przyjmowanie i przygotowanie dowysyłki paczek-obsługa sprzedaży internetowej(Allegro, Ebay, olx, FB, itd.)CO OFERUJEMY:- rodzinną atmosferę- pracę w firmie z pasją- indywidualne podejściedo pracowników- szansę na rozwój i szkolenia- umowę o pracę
ŚWIĄTEK Lech Świątek - 2019-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za zarządzanie wydajnością i rozwojem programu oraz wysłanie raportów, prowadzenie monitoringu w zakresie metodologii, kierowanie podległym zespołem, definiowanie i urządzanie budżetu na poziomie jednostki
ATOS POLAND GLOBAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i ksiegowanie dokumentów na rachunkach klientów bezposredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)