Praca STARSZY ANALITYK DS. OPERACJI AML K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI) - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY ANALITYK DS. OPERACJI AML K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STARSZY ANALITYK DS. OPERACJI AML K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI).

STARSZY ANALITYK DS. OPERACJI AML K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI) - od 7聽000 PLN

G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮 (ale nie s膮 ograniczone do): - Obs艂uga bazy klient贸w o wysokiej intensywno艣ci we wszystkich potrzebach zwi膮zanych z otwieraniem i obs艂ug膮 konta ; - Wsparcie procesu przedwdro偶eniowego, uczestniczy膰 w spotkaniach inauguracyjnych, pomaga膰 w tworzeniu transakcji; - Przegl膮d i terminowe odpowiadanie na wszystkie zapytania otrzymane od klient贸w; - Uczestnictwo w regularnych rozmowach konferencyjnych z klientami, aby przekazywa膰 aktualne informacje na temat statusu otwarcia/zmiany w celu uzupe艂nienia dokumentacji zgodnie z wymaganiami; - Aktualizacja dokumentacji i statusu przetwarzania w bazie danych zgodnie z jasno zdefiniowanymi procesami; - Dostarczanie informacji i rozwi膮za艅 klientom jako pierwszy / dedykowany punkt kontaktowy; - Adresowanie w pe艂ni zapyta艅 klient贸w, 艂膮cznie ze wszystkimi powi膮zanymi wymaganiami dokumentacji zwi膮zanymi z otwarciem konta / konfiguracj膮 produktu / zmian膮; - Zapewnienie odpowiedzi na wszystkie zapytania w ramach czasowych SLA; - Wsparcie zarz膮dzania eskalacj膮 dla zespo艂u podczas nieobecno艣ci TL; - Podnoszenie kwalifikacji konkretnego portfela bran偶owego / klient贸w i opracowanie wzmocnionego procesu dokumentacji dla tego konkretnego portfela bran偶owego / klienta dla swojego zespo艂u; - Samodzielne zarz膮dzanie portfelem klient贸w; - Proaktywne dzia艂ania eskalacyjne zgodnie z opiniami klient贸w, op贸藕nieniami i potencjalnymi b艂臋dami; - Koordynacja i kontrola projekt贸w specjalnych (fuzje / przej臋cia / p艂atno艣ci podatkowe itp.); - Analiza i proaktywne wyszukiwanie ulepsze艅 proces贸w w celu wsparcia lepszej jako艣ci us艂ug; - Pe艂ny przegl膮d dokumentacji zapewniaj膮cy, 偶e wszystkie dostarczone dokumenty s膮 uporz膮dkowane zgodnie z wymogami prawnymi i regulacyjnymi; - Zapewnienie, 偶e odpowiedzi na wszystkie zapytania klient贸w lub wewn臋trzne s膮 udzielane w odpowiednim czasie, przy jednoczesnym usprawnieniu obs艂ugi eskalacji w regionach, zapewniaj膮c, 偶e odpowiednie osoby s膮 zaanga偶owane w pomoc naszym klientom; - Wsp贸艂praca z zespo艂em zarz膮dzaj膮cym projektami i inicjatywami odzwierciedlaj膮cymi odpowiedni poziom zaszeregowania (C-level); - Ci膮g艂e przegl膮dy proces贸w, kt贸rych celem jest poprawa jako艣ci obs艂ugi klienta i skr贸cenie czasu realizacji; - Zapewnienie przestrzegania wszystkich wydzia艂owych standard贸w / wska藕nik贸w KPI i zapewnienie nieskazitelnego 艣rodowiska kontroli utrzymywanego przez ca艂y czas.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Warszawa (mazowieckie)