STARSZY ANALITYK BIZNESOWY / SENIOR BUSINESS ANALYST Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK BIZNESOWY / SENIOR BUSINESS ANALYST
Wynagrodzenie: od 12 312 PLN
Zakres obowiązków: - Ocena i interpretacja wyników w kontekście trendów i zmian w celu przedstawienia wnikliwych, konkretnych i aktualnych raportów oraz analiz służących przełożeniu na aktywne działania poprawiające wydajność biznesową- Rozumienie i rozwiązywanie wyzwań biznesowych poprzez obserwacje danych, przygotowywanie na bieżąco analiz długofalowych, takich jak ewaluacja projektów i strategii, testy sprawności, analizy wariantowe, analizy potencjalnych scenariuszy, etc.- Przeprowadzanie procesów wyznaczania celów oraz prognoz- Dokładne i efektywne dokonywanie kalkulacji związanych z zarządzaniem księgowością, np. kosztorysy produkcji- Efektywne komunikowanie się z przełożonymi i współpracownikami- Wspieranie księgowości w procesach zamknięcia miesiąca i kwartału- Aktywne inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie skutecznych relacji biznesowych- Współpraca z działem IT w celu automatyzacji procesów i raportowania- Zapewnienie jakości, dokładności i spójności informacji przechowywanych w systemach, zapewnienie jednego źródła pewnych informacji- Zapewnienie adekwatnego rozwiązywania bieżących podań o wypełnienie zadań biznesowych, rynkowych i umożliwiających rozwój- Wspieranie audytów wewnętrznych i zewnętrznych- Ścisła współpraca z Enterprise Information Management (EIM), który przygotowuje raporty- Zaangażowanie w rozwijanie, modyfikowanie i wdrażanie polityk firmy, które mają wpływ na bezpośrednie operacje oraz mogą wywoływać skutki w skali całej firmy- Rekomendowanie zmian polityk jednostek i wydziałów- Zarządzanie i optymalizowanie całości procesów od początku do końca- Stałe poszukiwanie udoskonaleń i implementowanie prostych usprawnień przynoszących natychmiastowe wyniki- Skoncentrowanie na innowacje i automatyzację- Tworzenie planu wyznaczania KPI (Key Performance Indicators), monitorowanie ich i poprawianie wyników- Rozwiązywanie problemów, rozumienie ich źródeł, wprowadzanie środków zaradczych i utrwalanie nowych procedur postępowania- Rola ekspercka w zakresie FP&A Commercial, FP&A Idea to Market, FP&A Cost of Organization or FP&A Planning & Performance Analysis- Przeprowadzanie procesów doskonaleniowych w filarze finansów
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Ocena i interpretacja wyników w kontekście trendów i zmian w celu przedstawienia wnikliwych, konkretnych i aktualnych raportów oraz analiz służących przełożeniu na aktywne działania poprawiające wydajność biznesową- Rozumienie i rozwiązywanie wyzwań biznesowych poprzez obserwacje danych, przygotowywanie na bieżąco analiz długofalowych, takich jak ewaluacja projektów i strategii, testy sprawności, analizy wariantowe, analizy potencjalnych scenariuszy, etc.- Przeprowadzanie procesów wyznaczania celów oraz prognoz- Dokładne i efektywne dokonywanie kalkulacji związanych z zarządzaniem księgowością, np. kosztorysy produkcji- Efektywne komunikowanie się z przełożonymi i współpracownikami- Wspieranie księgowości w procesach zamknięcia miesiąca i kwartału- Aktywne inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie skutecznych relacji biznesowych- Współpraca z działem IT w celu automatyzacji procesów i raportowania- Zapewnienie jakości, dokładności i spójności informacji przechowywanych w systemach, zapewnienie jednego źródła pewnych informacji- Zapewnienie adekwatnego rozwiązywania bieżących podań o wypełnienie zadań biznesowych, rynkowych i umożliwiających rozwój- Wspieranie audytów wewnętrznych i zewnętrznych- Ścisła współpraca z Enterprise Information Management (EIM), który przygotowuje raporty- Zaangażowanie w rozwijanie, modyfikowanie i wdrażanie polityk firmy, które mają wpływ na bezpośrednie operacje oraz mogą wywoływać skutki w skali całej firmy- Rekomendowanie zmian polityk jednostek i wydziałów- Zarządzanie i optymalizowanie całości procesów od początku do końca- Stałe poszukiwanie udoskonaleń i implementowanie prostych usprawnień przynoszących natychmiastowe wyniki- Skoncentrowanie na innowacje i automatyzację- Tworzenie planu wyznaczania KPI (Key Performance Indicators), monitorowanie ich i poprawianie wyników- Rozwiązywanie problemów, rozumienie ich źródeł, wprowadzanie środków zaradczych i utrwalanie nowych procedur postępowania- Rola ekspercka w zakresie FP&A Commercial, FP&A Idea to Market, FP&A Cost of Organization or FP&A Planning & Performance Analysis- Przeprowadzanie procesów doskonaleniowych w filarze finansów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 312 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ANALITYK BIZNESOWY / SENIOR BUSINESS ANALYST
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk biznesowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 12 312 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia,finanse lub rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie Wyższe, magisterskie Ekonomia, Finanse lub Rachunkowość- wymagane Minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,Doświadczenie w kontroli finansowej, raportach zarządczych i procesach księgowych,Doświadczenie w przedsiębiorstwach międzynarodowych i organizacjach macierzowych (ang. matrix organisations) oraz w usługach wspólnych,Praktyka w biznesie będzie dodatkowym atutem- umiejętność Gruntownej znajomości analityki biznesowej- Znajomość metod zarządzania w zakresie planowania zasobów przedsiębiorstwa (ang. enterprise resource planning ERP) i analityki biznesowej (ang. business intelligence BI), najlepiej SAP BCS/EFR,Biegłość w posługiwaniu się narzędziami Microsoft Excel i Powerpoint,Doświadczenie w stosowaniu metod zarządzania opartych na ciągłym doskonaleniu (np. Lean Management) będzie dodatkową zaletą- Certyfikat CIMA- znajomość Języka angielskiego w mowie płynny w piśmie płynny,Języka ukraińskiego w mowie biegły w piśmie biegły- Umiejętności analityczne i zdolność myślenia koncepcyjnego ,Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań poprawiających wyniki finansowe,Znakomite umiejętności analityczne i komunikacyjne,Aktywna postawa- Umiejętność radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach- Nastawienie na ciągły rozwój- Umiejętność pracy zespołowej- Zdolności w zakresie przeprowadzania szkoleń i business coaching
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f3c72959c1ab1cc9bb62b17ddd3257a4
Podobne oferty pracy
obsługa przemysłowych maszyn do szycia (stebnówki,lamówki), obsługa igłowarek, szycie kołder, poszewek, poszewek na materace, obsługa pakowarek wieloigłowych, zgrzeblarek, prace przy produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Leszno (wielkopolskie)
prace glazurniczo-posadzkarskie
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Zawiercie (śląskie)
min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu BUS-a, rozwożenie towaru na terenie Ostrowa i okolic, 1 zmiana: 3-12, wynagrodzenie: 2800+premia uznaniowa
Piekarnia Zenon i Krystyna Wieczorek - 2017-05-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opracowywanie, adaptowanie oraz weryfikowanienarzędzi badawczych (do diagnozy i terapii stanu oraz zaburzeńkomunikacji); przeprowadzanie badań logopedycznych z wykorzystaniem różnych narządzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburzeń komunikacyjnych ; ocenianie i interpretowanie wyników badań, prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej w celu likwidowania lub zmniejszania zaburzeń komunikacyjnych dzieci, młodzieży i dorosłych; prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej w zakresie czytania i pisania (dysleksja, dysortografia, dysgrafia); prowadzenie pracy profilaktycznej i terapii logopedycznej os6b z uszkodzonym słuchem (surdologopedia); prowadzenie terapii osób z afazją, dyzartrią, porażeniem mózgowym, jąkających się, z zaburzeniami płynności mówienia, upośledzonych umysłowo, z zespołem Downa, autystycznych, zmutyzmem oraz chorych psychicznie (neurologopedia); utrzymywanie właściwych kontaktów z rodzinami dzieci i młodzieży objętych opieka logopedyczną i wspólne poszukiwanie rozwiązań problemów wynikającychz zaburzeń komunikacji, wykonywanie wspólnie z innymi specjalistami zadań pokrewnych. Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie zobowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie oraz wymaganiami kierownictwa NZOZ zabezpieczanie dokumentacji medycznej przed dostępem osób nieuprawnionych.
Lekarze Rodzinni ESKULAP Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)
Renowacja, konserwacja zabytków - obiekty kościelne, częste wyjazdy w delegacje - pracodawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania pracy i zakwaterowanie. Miejsce pracy: Wrocław, Dolny Śląsk. Praca jednozmianowa w godz.: 7-15, umowa o pracę na czas określony poprzedzona okresem próbnym (3 miesiące).
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera, pomoc księgowej we wprowadzaniu faktur do systemu, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Radom (mazowieckie)
Kontakt z Klientami, dbałość o ekspozycję towaru oraz wszystkie elementy z nią związane, praca na sali sprzedaży i w magazynie, obsługa kasy fiskalnej, pilnowanie zgodności cen. Pierwsza umowa na okres 3 m-cy, kolejna na rok, nastepnie na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 2.100zł+ dodatek motywacyjny+premia. Kontakt tel. 782 828 292
"Eurocash" Spółka Akcyjna - 2018-07-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
prace interwencyjne: obsługa klientów na stoisku mięsnym, ekspozycja towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Sulęcin (lubuskie)
załadunek i rozładunek samochodów, praca ze skanerem magazynowym, inwentaryzacja i weryfikacja stanu magazynu, kompletacja towarów, prace porządkowe w magazynie. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14,14-22,22-6.
DACHSER SP. Z O. O. - 2018-09-21 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Pracownik wykonujący pracę na tym stanowisku, poza typowymi obowiązkami w dziale należności, będzie miał przypisane zadania mające na celu wspieranie obowiązków kierownika
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca przy obróbce drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Bytnica (lubuskie)
telefoniczna sprzedaż sprzętu oraz usług telekomunikacyjnych w trybie korespondencyjnympraca w godz. 8-16 lub 12-20
MEDIA SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa elektronicznych monitorów ekranowych wymagająca znajomości ogólnej pracy przy komputerze
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Częstochowa (śląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Montaż stolarki; praca od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30 na terenie powiatu opolskiego
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Domecko (opolskie)
prace budowlane, kontakt z pracodawcą po godz. 17.00
PRZEDS. BUD. OGÓLNEGO "SOFCZYŃSKI"- SŁAWOMIR SOFCZYŃSKI - 2017-05-08 - Adamowo (wielkopolskie)
Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie przyjmowania zamówień na usługi taksówkowe, obsługa Klientów w zakresie organizacji przewozów, obsługa Klientów Portu Lotniczego im. F. Chopina, udzielanie informacji na temat oferty przewozowej MPT, praca w systemie zmianowym (również w nocy).
Miejskie Przeds.Taksówkowe Sp. z o. o. - 2019-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza prognoz sprzedaży, zamówień klientów, zapasów magazynowych, in transit, kalkulacji "NET DEMAND" w celu stworzenia planu produkcji. Analiza możliwości realizacji zamówień, samodzielne tworzenie planów produkcji, nadzorowanie wykonywania planów produkcji, współpraca z wydziałem produkcji w kwestii wydajności linii produkcyjnych i czasów przezbrojeń, w tym z działami zagranicznymi.
Reckitt Benckiser Production (Poland) Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Sulechów (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków typu - fast food, praca przy grillu, tosterach, frytkownicach, obsługa kasy, prace porządkowe, przygotowywanie napojów i deserów.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż oprogramowania CAD 2D i 3Dobsługa klientów w zakresie dystrybucji i pomocy technicznej
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta na kasie i sali sprzedaży, rozładunek towaru, wypiek pieczywa i prace porządkowe, samodzielneprowadzenie zmiany . Organizacja i nadzór nad pracą zespołu, zamówienia na pieczywo. Przygotowywanie sklepu doinwentaryzacji, oraz inne zadania zlecone przez Kierownika Sklepu.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2019-06-04 - Gubin (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, rozwijanie sieci sprzedaży firmy, zawieranie kontraktów z klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca przy produkcji mebli na wymiar (płyta MDF, drewno)
SMOLEŃ PIOTR WIN-DOOR - 2018-10-31 - Ladzin (podkarpackie)
Transport międzynarodowy
P.W. "Speed-Trans" Rafał Przybylski - 2016-09-21 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie raportów, prowadzenie baz danych, weryfikacja wniosków o refundację pod względem finansowym. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2018-03-20 - Opole (opolskie)
RefDo30administracja, archiwizacja dokumentów, wykonywanie przelewów, wystawianie faktur sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Piaseczno (mazowieckie)
utrzymywanie czystości, dozór terenu, pielęgnacja zieleni, proste prace naprawcze
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)