STARSZY ANALITYK AML Gdańsk oferta pracy GLOBAL BUSINESS SERVICES PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY ANALITYK AML
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola jakości projektów związanych z procesami AML/ Compliance, Wspieranie team leadera oraz managerów w codziennych obowiązkach, Świadczenie eksperckiej pomocy analitykom na niższych stanowiskach w zakresie prowadzonych przez nich projektów, a także zdobywania kolejnych kompetencji, Czynny udział w szkoleniach przeznaczonych dla nowozatrudnionych pracowników, Śledzenie trendów oraz poszerzanie wiedzy z zakresu AML, Compliance, FATCA i procedur związanych z przeciwdziałaniem terroryzmowi.
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: GLOBAL BUSINESS SERVICES PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472, 80-319 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola jakości projektów związanych z procesami AML/ Compliance, Wspieranie team leadera oraz managerów w codziennych obowiązkach, Świadczenie eksperckiej pomocy analitykom na niższych stanowiskach w zakresie prowadzonych przez nich projektów, a także zdobywania kolejnych kompetencji, Czynny udział w szkoleniach przeznaczonych dla nowozatrudnionych pracowników, Śledzenie trendów oraz poszerzanie wiedzy z zakresu AML, Compliance, FATCA i procedur związanych z przeciwdziałaniem terroryzmowi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie poufne. Uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK AML
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk baz danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum trzy lata operacyjnego doświadczenia w zakresie KYC/ AML/ FATCA, biegła znajomość języka angielskiego (przynajmniej C1), mile widziana znajomość drugiego języka obcego na poziomie zaawansowanym. Miejsce pracy: Gdańsk. Wynagrodzenie poufne. Uzależnione od kompetencji kandydata. Jeśli jesteś zainteresowany/a ofertą pracy, proszę aplikowac za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=35109696f1e14bbf80f50df32fac9bd5
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL BUSINESS SERVICES PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-319 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Jeśli jesteś zainteresowany/a ofertą pracy, proszę aplikowac za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=35109696f1e14bbf80f50df32fac9bd5
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=35109696f1e14bbf80f50df32fac9bd5
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472
danePracodawcy_nrKraz: 9956
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk baz danych
Data dodania oferty pracy: 31.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c00e683e9e4463ea92be6c70792b711c
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie projektów pod względem formalnym, zgodności przepisami projektowanych inwestycji
Concrete Pracownia Projektów Budowlanych mgr inż. Ewa Zagórzańska - 2019-04-26 - Człuchów (pomorskie)
sprzedaż art, bud.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Godkowo (warmińsko-mazurskie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady ksiegowości w szczególnosci klasyfikację dochodów i wydatków budzetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjoanariuszy-zanajomość przepisów w zakresie obiegu korespondencji w Oddziale-znajomość i stosowanie instrukcji obiegu dowodów księgowych w zakresie zajmowanego stanowiska-sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju-dekretowanie ksztów podrózy słuzbowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami w tym w układzie budżetu zadaniowego-monitorowanie wydatków dot. podróży słuzbowych i bieżące informacje o ewentualnych niedoborach lub nadwyżkach w planie finansowym-udział w procesie planowania wydatków dot. podrózy słuzbowych i w analizach kwartalnych-prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych i słuzby funkcjonariuszy PGK-prowadzenie rejestru faksów wychodzących i wchodzących, wysyłanie faksów-prowadzenie ewidencji złozonych w NBP depozytów-przygotowywanie pism urzedowych-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ-dbałosć o przestrzeganie tajemnicy państwowej i słuzbowej-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych-dbałość o uzywany podczas wykonywanych zadań sprzęt służbowy
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Uczestnictwo w planowaniu posiłków dla dzieci oraz ich przygotowanie.2. Utrzymanie w czystości kuchni oraz pomieszczeń kuchennych.3. Wydawanie posiłków o wyznaczonych godzinach.4. Dbałość o stan wykorzystywanego sprzętu i narzędzi.5. Odpowiedzialność materialna za naczynia i sprzęt znajdujący się w kuchni.6. Przestrzeganie dyscypliny pracy, zasad technologii i estetyki oraz zasad higieniczno - sanitarnych i przepisów bhp, ppoż.7. Wykonywanie innych poleceń dyrektora wynikających z organizacji pracy placówki.umowa o pracę w zastępstwie
PRZEDSZKOLE NR 68 "WESOŁE SMYKI" W BYDGOSZCZY - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów pod względem formalno-prawnym.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
kontakt z kliente, pozyskiwanie nowych klinetów, dbanie o wizerunek firmy, przygotowywanie ofert, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mysłowice (śląskie)
Strzyżenie męskie, golenie.
Wątroba Wanda - 2018-03-13 - Andrychów (małopolskie)
Wykonywanie koloryzacji różnymi technikami pod nadzorem fryzjera-stylisty. Mycie włosów, modelowanie, fryzury okolicznościowe, asystowanie fryzjerowi podczas codziennej pracy w salonie.
MK ATELIER FRYZJERSTWA MONIKA FUKSA - 2019-10-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Obróbka części aluminiowych pilnikiem pneumatycznym, oczyszczanie, sztancowanie oraz kontrola wg wzoru gratowania i instrukcji. Pakowanie części, prowadzenie dokumentacji jak np. arkusz wydajności i karta błędów. Praca od poniedziałku do piątku w systemie III zmianowym.
Alu-Druckguss Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Nowa Sól (lubuskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace tapicera z możliwością przyuczenia
F.U.H. MACH ARKADIUSZ CHMIELEWSKI - 2017-01-10 - Chorzów (śląskie)
Kontrola jakosci procesu i produkcji, analiza i raportowanie wyników kontroli oraz prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
-produkuje testy techniczne, testy biznesowe,-zbieranie i dokumentowanie wymagań,-konfiguruje środowisko,-bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązków:ocena dokumentów opracowanych dla zakładów dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, wymaganych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, ze zm.), tj.: Zgłoszenia zakładu, Programu zapobiegania awariom, Raportu o bezpieczeństwie oraz Wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego, sporządzanie zestawień z czynności kontrolno rozpoznawczych, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. nr 225, poz. 1934), w tym katalogu zagrożeń,opracowywanie analizy zagrożeń województwa, o której mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1319) oraz przygotowywanie wniosków z tej analizy,udział w czynnościach kontrolno rozpoznawczych w zakładach dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej.Poziom wykształcenia : wyższe - inżynier ochrony środowiska, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska , znajomość pakietu Ofis i Excel ,prawo jazdy kat B , doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prawem ochrony środowiska co najmniej 2 lata Szczegółowe informacje dotyczące naboru do służby tj. wymagań i etapów postępowania kwalifikacyjnego znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Szczecinie www.szczecin.kwpsp.gov.pl w zakładce Praca-wolne etaty
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie aktualnej kartoteki RWD, ewidencjonowanie wydawanie i udostępnianie dokumentów wykonawcom na podstawie kartoteki RWD- bezwzględne [przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz egzekwowanie przestrzegania ich przez wykonawców jednostki- udzielanie pomocy wykonawcom z zakresu zasad pracy biurowej oraz ochrony informacji niejawnych
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
operator obrabiarek skrawających
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Mielec (podkarpackie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem nepalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby BHP
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1198 MOSTY - 2018-03-15 - Glewice (zachodniopomorskie)
pielęgnacja twarzy, maniciure, pediciure, henna, regulacja
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Kontakty międzynarodowe z zakresu handlu zagranicznego
DIR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć w klasie VII
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Koszycach Małych - 2018-07-25 - Koszyce Małe (małopolskie)
Przyjmowanie dostaw,obsługa wózka widłowego, ewidencja stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Michalin (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnejObsługa klientaRozkładanie towarówPrzyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem Vat, wystawianie faktur Vat, sporządzanie wyciagow bankowych i prowadzenie kasy
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Bytom (śląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;- analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;- analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;- koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;- definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;- przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;- ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;- praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Kierunek wykształcenia: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: 5+ lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT. Doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu Doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością. Praca w oparciu o metodologie tajue jak Agile, TDD. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models, niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem, certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w pisaniu i mówieniu jest koniecznością. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
praca przy przygotowaniu i produkcji pieczywa
PPHU Kucharscy Spółka Jawna - 2016-12-16 - Lubienia (świętokrzyskie)
Informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o możliwościach uzyskania finansowania z funduszy europejskich, w tym aktualnych konkursach i wytycznychProwadzenie doradztwa, konsultacji pomysłów i wniosków dotyczących projektów badawczych, dydaktycznych, edukacyjnychAnaliza potrzeb oraz pozyskiwanie informacji o możliwościach finansowania projektów Uczelni z funduszu zewnętrznych- poszukiwanie programów umożliwiających finansowanie celów Strategii Rozwoju PUMKoordynowanie działań związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o przyznanie środków ze źródeł zewnętrznychNadzorowanie i koordynacja działań związanych z zawieraniem umów o dofinansowywanie projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,Prowadzenie obsługi projektów oraz kontrola projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu, pod kątem zgodności realizacji projektu zapisami wniosku aplikacyjnego oraz zawartej umowy, Opracowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji projektu, przygotowywanie informacji, raportów sprawozdań z przebiegu i realizacji projektu, prowadzenie obsługi projektu w zakresie finansowym oraz odrębnej dokumentacji każdego projektu umożliwiającej pełny monitoring i kontrole jego realizacji,Prowadzenie spotkań informacyjno-szkoleniowych o tematyce związanej z pozyskiwaniem środków, Prowadzenie na stronie internetowej Uniwersytetu działalności promocyjno-informacyjnej projektów realizowanych przez Uczelnię,Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji projektów zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie. WYMAGANIA;wykszyalcenie wyższe (magisterskie, preferowane ekonomiczne) obsługa komputera, przygotowywanie prezentacji, znajomość języka angielskiego umożliwjająca swobodno komunikację w mowie i piśmie, staz pracy min 3 lata w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów z funduszy zewnętrznych, umiejętnośc analitycznego myślenia, praca w zespole, samodzielność, zdolność realizacji różnych zadań i umiejętności oceny priorytetów, C.V NA MAIL kadry (at) pum.edu.pl CV POWINNO ZAWIERAĆ KLAUZULE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWA O O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Magazynier
"VALVEX" S.A. - 2016-04-21 - Jordanów (małopolskie)
Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej,wystawianie towaru do sprzedaży, rozkładanie towaru, obsługa klienta, wystawianie faktur, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Olesno (opolskie)