Praca STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM.
I. Zadania ogólne:- kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa , zastępowanie Dyrektora DGNAB,- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu:1) informacji, zaświadczeń i decyzji z zakresu gospodarki przestrzennej,2) gospodarki przestrzennej i urbanistyki,3) planowania przestrzennego i architektury,4) budownictwa i infrastruktury,5) organizacyjnych i budownictwa.- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiegob) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury , tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń,- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.- dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,- zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,- zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-22 - Chełm (lubelskie)