STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE KSIĘGOWO - FINANSOWYM I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI (NR OGŁOSZENIA 8/2019) Katowice oferta pracy ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE KSIĘGOWO - FINANSOWYM I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI (NR OGŁOSZENIA 8/2019)

Wynagrodzenie: od 2 750 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://bip-slaskie.pl/sznkat/dokument/1574146149,1516576685Zakres wykonywanych zadań:a) dekretacja i ewidencja dowodów księgowych dotyczących bieżącej działalności jednostki (wtymm.in. faktur zakupu, wyciągów bankowych, poleceń księgowania, innych);b) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych (wyposażenia) oraz wartości niematerialnych i prawnych przeznaczonych na potrzeby jednostki;c) monitorowanie i bieżąca analiza stanu należności; d) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków windykacyjnych;e) prowadzenie przedsądowej windykacji należności zgodnie z przyjętymi w jednostce procedurami wewnętrznymi.Odpowiedzialność za:a) terminowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań określonych w zakresie obowiązków;b) przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących, a w szczególności ustaw: o rachunkowości, ofinansach publicznych, o samorządzie województwa, o gospodarce nieruchomościami, kodeksu b) postępowania administracyjnego oraz przepisów, będących podstawą wykonywania czynności służbowych;c) przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych.Warunki pracy - Pełny wymiar czasu pracy - Praca administracyjno biurowa w siedzibie Śląskiego Zarządu Nieruchomości.- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.- Obsługa urządzeń biurowych.- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.- Istnieją jednak bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych położonych powyżej kondygnacji parteru budynku : brak wind, siedziba Jednostki na 3 piętrze. -Godziny pracy: 7:30-15:30.

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grabowa 1a, 40-172 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: http://bip-slaskie.pl/sznkat/dokument/1574146149,1516576685Zakres wykonywanych zadań:a) dekretacja i ewidencja dowodów księgowych dotyczących bieżącej działalności jednostki (wtymm.in. faktur zakupu, wyciągów bankowych, poleceń księgowania, innych);b) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych (wyposażenia) oraz wartości niematerialnych i prawnych przeznaczonych na potrzeby jednostki;c) monitorowanie i bieżąca analiza stanu należności; d) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków windykacyjnych;e) prowadzenie przedsądowej windykacji należności zgodnie z przyjętymi w jednostce procedurami wewnętrznymi.Odpowiedzialność za:a) terminowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań określonych w zakresie obowiązków;b) przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących, a w szczególności ustaw: o rachunkowości, ofinansach publicznych, o samorządzie województwa, o gospodarce nieruchomościami, kodeksu b) postępowania administracyjnego oraz przepisów, będących podstawą wykonywania czynności służbowych;c) przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych.Warunki pracy - Pełny wymiar czasu pracy - Praca administracyjno biurowa w siedzibie Śląskiego Zarządu Nieruchomości.- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.- Obsługa urządzeń biurowych.- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.- Istnieją jednak bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych położonych powyżej kondygnacji parteru budynku : brak wind, siedziba Jednostki na 3 piętrze. -Godziny pracy: 7:30-15:30.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2750 zł/brutto + dodatek za staż. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - od zaraz do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE KSIĘGOWO - FINANSOWYM I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI (NR OGŁOSZENIA 8/2019)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie;b) wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowany kierunek: rachunkowość, ekonomia, finanse;c) doświadczenie zawodowe z zakresu: księgowości (mile widziane budżetowej), windykacji należności;d) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, innych aktów prawnych dotyczących gospodarki finansowej jednostek budżetowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;e) znajomość regulacji prawnych związanych z windykacją należności;f) umiejętność zaawansowanej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;g) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracy;h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;i) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:a) umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych;b) umiejętność kompleksowego wykorzystania wiedzy;c) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;d) umiejętność analizy i poprawnego wnioskowania;e) obsługa programów komputerowych w zakresie pakietu MS OFFICE; programów księgowych REKORD lubSAGE SYMFONIA;f) rzetelność, terminowość i profesjonalizm w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, komunikatywność irzeczowość, umiejętność współpracy z ludźmi, odporność na stres, dyspozycyjność, punktualność;g) umiejętność analizowania danych, dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań;h) nastawienie na realizacje celów i konsekwencja w działaniu;i) umiejętność efektywnego organizowania pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Grabowa 1a, 40-172 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;b) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;c) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;e) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;f) kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy (potwierdzeniem stażu pracy są kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie. W przypadku trwania stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy);Oświadczenia i kwestionariusz osobowy muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydat jest zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszenia o naborze, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w zespole księgowo finansowym i windykacji należności (nr ogłoszenia 8/2019) na adres: Śląski Zarząd Nieruchomości 40-172 Katowice ul. Grabowa 1 A lub złożyć osobiście w pokoju nr 417(piętro 3). Termin składania ofert upływa w dniu 02.12.2019 r. do godziny 15.30 Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych. Dokumenty złożone poza toczącymi się procedurami rekrutacyjnymi, oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach oraz oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Wskaźnik zatrudnienia : W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wjednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.Aplikacje, które wpłyną do Śląskiego Zarządu Nieruchomości po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Śląskiego Zarządu Nieruchomości. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej bip-slaskie.pl/sznkat oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Śląskiego Zarządu Nieruchomości ul. Grabowa 1 A 40-172 Katowice, niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze. W trakcie naboru będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, polegająca w szczególności na ocenie wiedzy fachowej, umiejętności wypowiedzi oraz prezentacji kandydata. W razie potrzeby zostanie przeprowadzony test sprawdzający. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest:Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka budżetowa Województwa Śląskiego w Katowicach 40-172 Katowice ul. Grabowa 1AInne informacje: Niżej wymienione dokumenty są do pobrania w siedzibie Śląskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. Grabowej 1A wKatowicach w pokoju nr 417 oraz zamieszczone na stronie bip-slaskie.pl/sznkat: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- oświadczenia do celów rekrutacji dla ubiegających się o stanowiska urzędnicze. Złożonych dokumentów Śląski Zarząd Nieruchomości nie zwraca, a oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone po 3 miesiącach po zakończeniu naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania ofert upływa w dniu 02.12.2019 r. do godziny 15.30 , Godziny : 7:30-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Ulica pracodawcy: Grabowa

Numer budynku pracodawcy: 1a

Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2019

Data dodania oferty pracy: 19.11.2019

Oferta pracy ważna do: 02.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed964cac0f6cb0f95b9caa23d33035be

Podobne oferty pracy

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 500 PLN

montaż demontaż rusztowań. Prace transportowe elementów rusztowań
XERVON Polska Sp z o.o. - 2018-01-12 - Piaseczno (mazowieckie)

POKOJOWA - od 13 PLN

-
HOLDING LIWA SP. Z O.O. - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI(NR 5953) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2017-12-13 - Gniezno (wielkopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR I PŁAC ORAZ FINANSÓW - od 2 000 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, pełna obsługa umów cywilno - prawnych, deklaracje ZUS, sprawozdawczość GUS, obsługa kontroli z różnych urzędów, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondecji, praca w księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Proste prace pomocnicze, prace porządkowe, koszenie trawy, proste prace remontowe. Praca od 6.00 do 14.00.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Natolin (łódzkie)

MŁODSZY OPERATOR MASZYN - od 1 850 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:-bieżąca kontrola poprawności działania urządzeń-raportowanie wszelkich usterek-obsługa wykrawarek, zbrojenie maszyny-wykonywanie pomiarówOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładku-pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali-2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego MOMProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-09 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 7 000 PLN

przestrzeganie norm czasu pracy kierowcy, nadzór nad załadunkeim i rozładunkiem, sprawdzanie ważności używanych dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Piaseczno (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 2 700 - 2 900 PLN

Sprzedaż art. Spożywczych, obsługa klienta,przygotowanie sklepu do sprzedaży, dbanie o czystość sklepu, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, Wykonywanie poleceń przełożonych,
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Straszyn (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C 45 - 4 000 - 4 500 PLN

przestrzeganie czasu pracy i jazdy, dbanie o powierzone mienie - towar, samochód, kontrolowanie dokumentów wysyłkowych - praca na terenie całej Polski
P.U. GREGOR Grzegorz Gontarz - 2018-02-09 - Żyrardów (mazowieckie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 12 PLN

Montaż elementów do samochodów. Obsługa maszyn (m.in. wtryskarek). Zapewnienie terminowej realizacji zadań. Praca na stanowisku produkcyjnym.
Human & Hunter Sp. Zo.o. - 2016-02-17 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 300 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowa-nych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach za-wartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie za-mówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych we-dług dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończe-nia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumen-tów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązują-cymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomoco-wych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-11-14 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (WIELOMARKOWE CENTRUM SAMOCHODOWE) - od 3 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Praca biurowa, analiza dokumentów, praca przy komputerze pow 4h. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2018-03-21 - Wejherowo (pomorskie)

KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa gości hotelowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Zamość (lubelskie)

ELEKTROMECHANIK - od 2 400 PLN

wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego
PKP CARGO TABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-31 - Czerwieńsk (lubuskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - ART. 60D. DOF. WYNAGRODZENIA 50+ - od 2 550 PLN

praca ręczna-fizyczna przy paletowaniu i siatkowaniu towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 500 PLN

organizowanie stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczego z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii, ochrony środowiska; przygotowanie samochodu dostawczego do jazdy oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonania zadania; planowanie optymalnej trasy przejazdu, oraz opracowanie tras alternatywnych; kierowanie samochodem dostawczym; udzielanie pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia (kolizji, wypadki); wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie usterek samochodu dostawczego powstałych podczas jazdy; zabezpieczanie samochodu dostawczego przed uruchomieniem i użyciem przez osoby niepowołane oraz zabezpieczenie ładunku przed przemieszczeniem podczas jazdy także przed kradzieżą.
HITOX Sp.z o.o. - 2019-10-15 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Chorzew (łódzkie)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE - od 2 600 PLN

Współtworzenie i egzekucja strategii obecności firmy Motores w internecie oraz zarządzenie całym procesem sprzedaży online Odpowiedzialność za rozwój działań e-commerce w obszarze: sprzedaży na Allegro, SEO, SEM, zarządzania treścią strony internetowej i profilem marki na FacebookuTworzenie kontentu kampanii mailingowych, monitorowanie oraz analiza wyników kampanii, utrzymywanie relacji z klientami, aktywizowanie nieaktywnych klientów, kreowanie akcji cross-sellAnaliza wskaźników sprzedaży internetowej oraz jej rentowności .
MOTORES DANUTA RZESZUTEK - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-02-19 - Gdańsk (pomorskie)

KROJCZY/A - od 2 000 PLN

krojenie materiałów tapicerskich wg. gotowych form
Firma Usługowo - Handlowa "PAMIL - MEB" s.j. Kamil Pacut, Konrad Milka - 2016-11-17 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)

KONSTRUKTOR MASZYN - od 2 800 PLN

Tworzenie dokumentacji 2D i 3D. Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów, rozwiązań konstrukcyjnych. Odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów w celu uzyskania zgodności z normami lub uzyskania odpowiednich atestów, homologacji oraz certyfikatów. Optymalizacja kosztów procesów technologicznych. Nadzór nad powierzonym procesem technologicznym. Wycena zapytań ofertowych, obsługa drukarek 3D
ULTRAMOTO MICHAŁ LIZUT - 2019-07-18 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-06-09 - Żary (lubuskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

praca w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Białymstoku w dziale księgowości
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - 997,4 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana Praca: ul. Teatralna 4 lub ul. Mazurska 5
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POKOJOWA - do 1 125 PLN

Sprzątanie pokoi, utrzymanie porządku i czystości na terenie villi
Villa Akme Bieniecki Tadeusz - 2019-02-19 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

- Przygotowywanie do obróbki wstępnej półproduktów i produktów żywnościowych;porcjowanie produktów żywnościowych; wydawanie posiłków słuchaczom oraz osobom uprawnionym do żywienia; wykonywanie czynności kelnerskich; wykonywanie czynności porządkowych na terenie stołówki.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy od 13 listopada 2017r. do 12 lutego 2018 r. z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 5:00-21:00 na 2 zmiany od poniedziałku do niedzieli według grafika. Wymagania: wykształcenie podstawowe. Doświadczenie w pracy w kuchni. Kontakt telefoniczny (32-60-69-238) w godzinach: 8:00-15:00.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)