Praca STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DROGOWNICTWA W REFERACIE NADZORU DROGOWEGO I ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DROGOWNICTWA W REFERACIE NADZORU DROGOWEGO I ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 2 ofert pracy STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DROGOWNICTWA W REFERACIE NADZORU DROGOWEGO I ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA.
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)