Praca STANOWISKO URZ臉DNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO URZ臉DNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I DROGOWNICTWA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STANOWISKO URZ臉DNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I DROGOWNICTWA.

STANOWISKO URZ臉DNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - od 1聽850 PLN

Niezb臋dne wymagania od kandydat贸w: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykszta艂cenie 艣rednie technik budownictwa, preferowane wy偶sze z zakresu budownictwa znajomo艣膰 przepis贸w prawa: ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, kodeksu post臋powania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporz膮dze艅 zwi膮zanych z problematyk膮 na stanowisku pracy, znajomo艣膰 zasad funkcjonowania samorz膮du terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane do艣wiadczenie: praca w jednostkach samorz膮du terytorialnego, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, determinacja w realizacji cel贸w, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, zaanga偶owanie, umiej臋tno艣膰 radzenia sobie ze stresem, kreatywno艣膰, dobra organizacja pracy, efektywno艣膰 i szybko艣膰 realizacji powierzonych zada艅, dyspozycyjno艣膰.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remont贸w w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawc贸w rob贸t poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadz贸r nad opracowywan膮 dokumentacj膮 techniczno-prawn膮 na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiekt贸w komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie rob贸t zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie w艂asnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegaj膮cej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie bud偶etu dla planowanych inwestycji oraz remont贸w obiekt贸w komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udzia艂 w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remont贸w obiekt贸w komunalnych.8. Przygotowywanie materia艂贸w do przetarg贸w na roboty inwestycyjne oraz remont贸w obiekt贸w komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remont贸w.9. Prowadzenie spraw ma艂ej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania w艂a艣ciwego stanu technicznego budynk贸w i ich urz膮dze艅 poprzez wykonane przegl膮dy techniczne budynk贸w. 11. Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarz膮dzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie ewidencji, opracowywanie plan贸w rzeczowo-finansowych remont贸w kapitalnych i bie偶膮cych ulic i most贸w, opracowywanie niezb臋dnej do prowadzenia remont贸w dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozlicze艅 finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remont贸w i utrzymania dr贸g, ulic, plac贸w, chodnik贸w i obiekt贸w mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dr贸g, ulic, plac贸w, chodnik贸w i obiekt贸w mostowych. 15. Wydawanie zezwole艅 na zaj臋cie pasa drogowego i orzekanie o jego przywr贸ceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie op艂at z tym zwi膮zanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizacj臋 zjazd贸w z dr贸g gminnych i wewn臋trznych. 17. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporz膮dzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytk贸w nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytk贸w.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obs艂uga komputera oraz urz膮dze艅 biurowych, kontakty z klientami zewn臋trznymi,w pe艂nym wymiarze czasu pracy w budynku Urz臋du Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 og艂oszenie o naborze wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 poni偶ej 6%.
Urz膮d Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)