STANOWISKO PRACY DS. ZIELENIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ZIELENIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: 2 400 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody.Ważniejsze zadania: planowanie oraz kompleksowy nadzór nad rozwojem zieleni miejskiej poprzez: - opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem zachowywania istniejącej zieleni lub tworzenia nowych terenów zieleni, - opiniowanie dokumentacji w zakresie kolizji projektowanych inwestycji z zielenią istniejącą oraz projektów zieleni dla przewidywanych inwestycji, - współpraca z administratorami i zarządcami terenów w zakresie urządzania i utrzymania terenów zieleni, - uzgadnianie zakresu nowych nasadzeń i udział w ich odbiorach na terenach zieleni miejskiej; nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku oraz nad realizacją wydatków i dochodów budżetowych w tym zakresie; przygotowanie opinii dotyczących stanu zdrowotnego drzew i krzewów w toku wybranych postępowań prowadzonych w sprawie ich wycinki; wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa; dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym przeprowadzanie konkursów w ramach zadań realizowanych na stanowisku; współpraca merytoryczna z Wydziałem Inwestycji w zakresie zadań inwestycyjnych dotyczących zajmowanego stanowiska; zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; prowadzenie systematycznych kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie jej prawidłowego utrzymania; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów w tym przygotowanie projektów zezwoleń; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; prowadzenie publicznych dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody; ustanowienie nowych form ochrony, tj. pomnika przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy, a w razie potrzeby również ich znoszenie.Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2016-11-10

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody.Ważniejsze zadania: planowanie oraz kompleksowy nadzór nad rozwojem zieleni miejskiej poprzez: - opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem zachowywania istniejącej zieleni lub tworzenia nowych terenów zieleni, - opiniowanie dokumentacji w zakresie kolizji projektowanych inwestycji z zielenią istniejącą oraz projektów zieleni dla przewidywanych inwestycji, - współpraca z administratorami i zarządcami terenów w zakresie urządzania i utrzymania terenów zieleni, - uzgadnianie zakresu nowych nasadzeń i udział w ich odbiorach na terenach zieleni miejskiej; nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku oraz nad realizacją wydatków i dochodów budżetowych w tym zakresie; przygotowanie opinii dotyczących stanu zdrowotnego drzew i krzewów w toku wybranych postępowań prowadzonych w sprawie ich wycinki; wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa; dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym przeprowadzanie konkursów w ramach zadań realizowanych na stanowisku; współpraca merytoryczna z Wydziałem Inwestycji w zakresie zadań inwestycyjnych dotyczących zajmowanego stanowiska; zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; prowadzenie systematycznych kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie jej prawidłowego utrzymania; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów w tym przygotowanie projektów zezwoleń; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; prowadzenie publicznych dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody; ustanowienie nowych form ochrony, tj. pomnika przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy, a w razie potrzeby również ich znoszenie.Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ZIELENIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe; znajomość obsługi komputera oraz podstawowych systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 13, poz. 82 ).2. Wymagania dodatkowe: preferowany kierunek wykształcenia wyższego: ochrona środowiska, architektura krajobrazu, architektura terenów zielonych lub ogrodnictwo, inżynieria środowiska; znajomość podstawowych przepisów z zakresu: ustawy o ochronie przyrody, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; mile widziana praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; umiejętność redagowania pism oraz właściwego interpretowania przepisów prawa; mile widziana znajomość języków obcych; łatwość komunikacji; kreatywność; umiejętność argumentowania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; samodzielność.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zieleni w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 14 listopada 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016

Data dodania oferty pracy: 09.11.2016

Oferta pracy ważna do: 14.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - od 2 500 PLN

Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-01-04 - Starowa Góra (łódzkie)

PAKOWACZ - od 2 300 PLN

Konfekcja suplementów diety;Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego przeznaczona na zatrudnienie osób bezrobotnych w wieku powyżej 30 lat i należącej do jednej z następujących grup (wystarczy należeć do jednej z nich):- kobiety,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby niepełnosprawne,- osoby powyżej 50 r.ż.,- osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Strzyżów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW EGZEKUCJI - 997,4 PLN

POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOCHODZENIEM WIERZYTELNOŚCI. ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIE ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI. ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS. ZAPOZNANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PAKOWACZ / PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 200 PLN

Obsługa i konserwacja maszyn foliujących, bindownic automatycznych, dyspensów elektrycznych.
MONTAX Sp. z o.o - 2016-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-EKONOMICZNYCH - od 2 500 PLN

składanie miesięcznych informacji do PEFRON,obsługa programu SODIR realizacja zapotrzebawań materiałowych,kompletowanie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby rozliczeń czasu pracy i sporządzanie kart pracy
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Lubin (dolnośląskie)

DRUKARZ SITODRUKOWY/DOPOSAŻENIE/16/7039 - od 1 850 PLN

przygotowanie siatek do druku, obsługa półautomatu sitodrukowego, obsługa tunelu
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

pracownik działu obsługi sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Siedlin (mazowieckie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka obsługi kancelaryjno-administracyjnej i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY DWORCOWA 20 W SZCZECINIE LUB MIERZYN, UL. WELECKA 2A (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Węgrów (mazowieckie)

SPECJALISTA PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP - do 2 100 PLN

pielęgnacja dłoni, pielęgnaja stóp, obsługa recepcji
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2018-03-15 - Wschowa (lubuskie)

STANOWISKO DS TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Mława (mazowieckie)

POMOCNIK INSTALATORA - od 2 100 PLN

- pomoc w wykonywaniu instalacji sanitarnych, wentylacyjnych i grzewczych
GEO-INSTAL S.C. - 2018-03-27 - Darłowo (zachodniopomorskie)

TAPICER - od 1 850 PLN

Produkcja mebli tapicerowanych. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
meble Elmar Jerczyńscy sp. j. - 2016-08-26 - Jankowy (wielkopolskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE ORGANIZACJI I REJESTRÓW - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z organizacją Urzędu i obowiązującymi przepisami2. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi w Wydziale Organizacji i Rejestrów3. Pomoc przy archiwizacji dokumentów4. Wprowadzanie danych z papierowych wykazów do komputera.
Urząd Statystyczny w Lublinie - 2018-05-09 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, uzupełnianie towaru w salonie
CCC S.A. - 2016-04-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 73 - od 2 100 PLN

opieka nad dziećmi w wieku 1-3 lat, czynności pielęgnacyjne, zabawy, spacery itp., utrzymanie porządku po w/w czynnościach
Świdnicka Spółdzielnia Socjalna - 2018-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 350 PLN

Branża budowlana- praca polega na: obsłudze kontroli i nadzorze nad przebiegiem oraz realizacją produkcji prac zleconych systemu uzdatniania wody, filtry do wody z wykorzystaniem maszyna wskazanych w wymaganiach.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 000 PLN

- planowanie oraz prowadzenie inwestycji- uzyskiwanie pozwoleń na budowę oraz pozwoleń wodnoprawnych- realizacja zamówień rozumianych jako zakup dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi ( w tym zamówień publicznych)- prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustaleniami prawnymi- przyjmowanie zleceń na wykonanie robót zewnętrznych- planowanie i prowadzenie racjonalnej gospodarki odpadami- dokumentowanie działalności zakładu związanego z korzystaniem ze środowiska- wystawianie faktur w zakresie dostaw wody i odbioru ścieków oraz pozostałych usług.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

RECEPCJONISTA - STAŻ PO WER - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MONITORINGU WIZYJNEGO - od 2 300 PLN

zdalna obsługa klientów w zakresie monitoringu wizyjnego
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)

AGENT OCHRONY NA OBIEKTACH HANDLOWYCH (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

- Praca przy monitoringu. Ochrona sali sprzedażowej przed kradzieżami. Wypełnianie dokumentacji służbowej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, kolejna na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-21:00. Wymagania: wykształcenie podstawowe. Niekaralność. Kontakt telefoniczny (785-020-200) lub e-mail: olga.slobodzian (at) umbrellaholding.pl
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)

FREZER CNC - od 3 500 PLN

obsługa maszyny CNC-frezarki, korygowanie programu, sprawdzanie detalu, frezowanie, pomiar detalu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handl.-Usługowe "MALINEX" Ryszard Malinowski - 2017-10-18 - Łęczna (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Sprzedaż artykułów w sklepie ogólnospożywczym
PPHU MAJA Dawid Banasiak - 2017-08-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

FAKTURZYSTA/KONTROLER - od 2 200 PLN

- sporządzanie dowodów dostaw i faktur krajowych oraz dokumentacji eksportowej (faktury, dowody dostaw, CMR) i kart drogowych dla danej trasy,- sporządzanie dokumentów korygujących, dot. zwrotów, cen i innych reklamacji, kontrola dokumentacji stanów magazynowych,- rozliczanie specyfikacji wyjazdowych kierowcy (rozliczenie z opakowań i potwierdzonych dokumentów przez odbiorcę)- porządkowanie dokumentacji i archiwizowanie,- elektroniczne wysyłanie danych,- kontrola przekazywanego towaru na magazyn wyrobów zapakowanych pod względem ilościowym i asortymentowym,- kontrola towaru przygotowanego do wysyłki pod względem ilościowym i asortymentowym,- kontrola dokumentacji oraz operacji przeprowadzanych w systemie rozliczeń produkcji- kontrola dokumentacji oraz operacji
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-11-17 - Wróblów (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Andrespol (łódzkie)