STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMIW REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMIW REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania związane z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami. Praca w systemie Centralna Ewidencja Kierowców.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu "KIEROWCA"; generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym "KIEROWCA", ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; wydawanie międzynarodowych praw jazdy; przyjmowanie oświadczeń o utracie prawa jazdy i wydawanie ich wtórników; wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartotek kierowców do innych urzędów, rozsyłanie akt ewidencyjnych na żądanie innych urzędów; kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; odtwarzanie akt ewidencyjnych kierujących pojazdami; dokonywanie wpisów w prawach jazdy kodu "95", potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego kierowców wykonujących transport drogowy; wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne; wystawianie zaświadczeń o wydaniu uprawnień do kierowania pojazdami; prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami; przygotowywanie i udzielanie odpowiedzi na wniosek o udostępnienie danych i pisma oraz przekazywanie dokumentów (kserokopii) na wniosek uprawnionych organów; wykonywanie określonych w przepisach ustawy zadań z zakresu prowadzenia rejestrów przedsiębiorców i podmiotów prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy oraz nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-06-14

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania związane z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami. Praca w systemie Centralna Ewidencja Kierowców.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu "KIEROWCA"; generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym "KIEROWCA", ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; wydawanie międzynarodowych praw jazdy; przyjmowanie oświadczeń o utracie prawa jazdy i wydawanie ich wtórników; wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartotek kierowców do innych urzędów, rozsyłanie akt ewidencyjnych na żądanie innych urzędów; kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; odtwarzanie akt ewidencyjnych kierujących pojazdami; dokonywanie wpisów w prawach jazdy kodu "95", potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego kierowców wykonujących transport drogowy; wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne; wystawianie zaświadczeń o wydaniu uprawnień do kierowania pojazdami; prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami; przygotowywanie i udzielanie odpowiedzi na wniosek o udostępnienie danych i pisma oraz przekazywanie dokumentów (kserokopii) na wniosek uprawnionych organów; wykonywanie określonych w przepisach ustawy zadań z zakresu prowadzenia rejestrów przedsiębiorców i podmiotów prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy oraz nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMIW REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe magisterskie; minimum 3 lata stażu pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym; mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego min. 1 rok; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność ; dokładność; skrupulatność; umiejętność pracy w zespole; wysoka kultura osobista; odporność na stres.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o niekaralności; posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców w terminie do dnia 25 czerwca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 19.06.2018

Oferta pracy ważna do: 25.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK MYJNI - od 2 100 PLN

polarka lakieru w autach oraz mycie i odkurzanie aut osobowych
Spółdzielnia Socjalna w Tarnowie Podgórnym "BLISKO WAS" - 2018-01-22 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W WYDZIALE INWESTYCJI W PEŁNYM WYMIARZE ETATU - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży budowlanej i drogowej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: a.analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej i drogowej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót;b.nadzór techniczny nad realizowanymi robotami;c.organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań;d.koordynowanie robót na budowie;e.kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycji;f.rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych;g.organizowanie przeglądów gwarancyjnych. Warunki pracy na stanowisku: a.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,b.częste kontakty z interesantami;c.poruszanie się na dużych odległościach placów budów;d.wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków;e.praca w budynku wyposażonym w windę.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ, CIEŚLA - 2 500 - 2 600 PLN

Wykonywanie robót budowlanych - stany surowe obiektów, wykonywanie zbrojenia i robót ciesielskich na wskazanym obiekcie. Wymagania: wykształcenie zawodowe lub kursy, kierunek zbrojarz-betoniarz, cieśla, staż pracy 2-3 lata, mile widziane prawo jazdy kat B. Miejsce wykonywania pracy teren woj. pomorskiego (praca na budowach).
Firma Handlowo-Transportowo-Bud."AMBUD" A.Mielke - 2016-12-14 - Luzino (pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 800 PLN

prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, przyjmowanie i selekcja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa spotkań i posiedzeń, zamówienia artykułów biurowych, rejestrowanie faktur i prowadzenie ewidencji sprzętu elektronicznego.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-09-15 - Włynkówko (pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 500 PLN

kontrola poprawności oznakowania produktu, obsługiwanie urzadzeń kontrolno-pomiarowych, wykonywanie kontroli w obszarze kontroli procesów i wyrobów; godz. pracy 7-15, 15-23; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-11-27 - Włynkówko (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa kserokopiarek i drukarek, obsługa komputera, sprzedaż artykułów szkolnych i biurowych, sprzedaż materiałów eksploatacyjnbych do drukarek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miesjcu pracy, prowadzenie rozmów handlowych przez telefon, obsługa sklepu internetowego, serwisu allegro, konta firmowego na portlalu facebook
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS NIERUCHOMOŚCI-KIEROWCA - 997,4 PLN

pozyskiwanie oraz obsługa klienta w zakresie transakcji kupna sprzedaży, prezentacje nieruchomości, tworzenie ofert na stronie wwwgodz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 500 - 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)

MONTER POCZĄTKOWY - od 1 850 PLN

zbijanie korpusów do brył tapicerowanych, Uzbrajanie mebli w okucia.
BONKOWSKI Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 2 000,9 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - od 1 850 PLN

sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jeleśnia (śląskie)

DRWAL / PILARZ DRZEW - 1 850 - 2 500 PLN

-ścinka drzew w normalnych i trudnych warunkach, transport
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWO TRANSPORTOWE "RUMCAJS" PRZEMYSŁAW KOWALIK - 2016-06-14 - Gózd (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS.PREZENTACJI WIZUALNYCH/VISUAL GRAPHICS SPECIALIST - od 3 600 PLN

Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWO-KASOWYCH - 1 850 - 3 300 PLN

Obsługa dokumentów finansowo-księgowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, obsługa kasy jednostki, w tym obsługa depozytów kasowych na zasadach określonych w instrukcji kasowej, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, obsługa systemu elektronicznej komunikacji z bankiem, obsługa działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, wystawianie faktur sprzedaży oraz wezwań do zapłaty, tworzenie wniosków na zapotrzebowanie w środki na wydatki finansowe jednostki, wykonywanie innych obowiązków z zakresu księgowości, zastępstwo osób zatrudnionych w recepcjach obiektów wystawienniczych
Centrum Hewelianum - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS.PROMOCJI GMINY (18 DOF DO 30) - od 2 450 PLN

Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ARCHWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ ST FP(M) - 997,4 PLN

- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR KOPARKI - od 4 200 PLN

wykonywanie prac naziemnych i podziemnych koparką
Kompania Usługowa "Ratusz" M. Teresińska-Grzeszczak, 2) Rolniczy Ośrodek Rozwoju - 2016-02-11 - Opole Lubelskie (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca w branży spożywczej. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Oczekiwania pracodawcy: pożądane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy w handlu, znajomość obsługi komputera, mile widziane aktualne badania sanepid. Na okresie próbnym (1 miesiąc) umowa zlecenie, następnie umowa o pracę. Zaintersowane pracą osoby mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosic się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2016-06-09 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OCHRONY - od 2 000 PLN

zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren zakładu, ochrona mienia przed dewastacją i kradzieżą, reagowanie i podejmowanie odpowiednich działań w sytuacji zagrożenia
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Rzędów (świętokrzyskie)

319U - STOLARZ - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Radom (mazowieckie)

NAUCZYCIEL SPECJALISTA TERAPII PEDAGOGICZNEJ-NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 500 - 4 000 PLN

praca z dziećmi z zespołem Aspergera
Przedszkole Pogwizdów - 2018-01-11 - Pogwizdów (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 700 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

Obsługa pras mimośrodowych i hydraulicznych oraz innych urządzeń do produkcji wiader.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe WIADROMET Stanisław Klimek - 2017-03-03 - Siedlce (mazowieckie)

PR/ OPERATOR ZAŁADOWCZO - WYŁADOWCZY - od 2 000 PLN

Załadunek i rozładunek materiałów hutniczych oraz wydawanie materiałów na magazynie.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Elektrometal" Krawczyk, Wilk, Zwolińscy Sp. Jawna - 2017-08-08 - Wałbrzych (dolnośląskie)

BROKER INFORMACJI - od 20 PLN

sporządzanie raportów i baz danych klientów z Chin potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KUCHARZ - 2 000 - 2 500 PLN

praca w restauracji Vanessa
Zakłady Gastronomiczne "MIR - ZEN" Zenon Lange - 2017-11-30 - Białystok (podlaskie)