STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związana z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami, praca w systemie - Centralna Ewidencja Kierowców.Ważniejsze zadania: przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnieniach oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA; generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; wydawanie międzynarodowych praw jazdy; przyjmowanie oświadczeń o utracie prawa jazdy i wydawanie ich wtórników; wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartotek kierowców do innych urzędów, rozsyłanie akt ewidencyjnych na żądanie innych urzędów; kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; odtwarzanie akt ewidencyjnych kierujących pojazdami; dokonywanie wpisów w prawach jazdy kodu 95, potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego kierowców wykonujących transport drogowy; wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne; wystawianie zaświadczeń o wydaniu uprawnień do kierowania pojazdami; prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami; przygotowywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych i pism oraz przekazywanie dokumentów (kserokopii) na wniosek uprawnionych organów; wykonywanie określonych w przepisach ustawy zadań z zakresu prowadzenia rejestrów przedsiębiorców i podmiotów prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzenia ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy oraz nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związana z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami, praca w systemie - Centralna Ewidencja Kierowców.Ważniejsze zadania: przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnieniach oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA; generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; wydawanie międzynarodowych praw jazdy; przyjmowanie oświadczeń o utracie prawa jazdy i wydawanie ich wtórników; wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartotek kierowców do innych urzędów, rozsyłanie akt ewidencyjnych na żądanie innych urzędów; kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; odtwarzanie akt ewidencyjnych kierujących pojazdami; dokonywanie wpisów w prawach jazdy kodu 95, potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego kierowców wykonujących transport drogowy; wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne; wystawianie zaświadczeń o wydaniu uprawnień do kierowania pojazdami; prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami; przygotowywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych i pism oraz przekazywanie dokumentów (kserokopii) na wniosek uprawnionych organów; wykonywanie określonych w przepisach ustawy zadań z zakresu prowadzenia rejestrów przedsiębiorców i podmiotów prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzenia ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy oraz nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum 3- letni staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; minimum roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; dokładność; skrupulatność; umiejętność pracy w zespole; wysoka kultura osobista; odporność na stres.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3- letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców , w terminie do dnia 24 stycznia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 24.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie towarów, obsługa kolektora danych, układanie towarów, zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Rudniki (opolskie)
Obsługa programu wagowego. Magazynowanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Żagań (lubuskie)
obsługa wózka widłowego
WSO Sp.z o.o. - 2016-08-19 - Zygmuntowo (mazowieckie)
Działania Doradcy będą polegać na pozyskiwaniu klientów dla firmy Profi Credit Polska S.A.
Profi Credit Polska SA - 2017-08-18 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie manicure, pedicure henny oraz zabiegów pielęgnacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
Wymagane wykształcenie wyższe muzyczne, wymagany 5 letni staż pracy, znajomość języka angielskiego. Charakterystyka pracy: prowadzenie konsultacji i ćwiczeń z zakresu pracy głosem i oddechem dla wykładowców ze szczególnym uwzględnieniem wykładowców posługujących się j. angielskim. Kontakt z pracodawcą osobisty oraz telefoniczny.
MM GAJERSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-28 - Rybnik (śląskie)
Montowanie i pakowanie karniszy
KARWEL Z. Jędrychowski, K. Reński Spółka Jawna - 2017-11-20 - Stare Dłutowo (warmińsko-mazurskie)
ochrona mienia w Cierpicach
Inter Security Group Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Cierpice (kujawsko-pomorskie)
Rozkładanie warstwy styropianu metodą MAPEI, nakładanie tynku elewacyjnego metodą MAPEI, praca do wys. 3 metrów
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bełchatów (łódzkie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programeme stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Cisiec (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Grojec (małopolskie)
Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, prowadzenie terapii z zakresu oligofrenopedagogiki, prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych.Liczba godzin pracy w tygodniu 37 godzin55 minut.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Olsztynie - 2018-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Strzyżenie damsko-męskie, modelowanie, upięcia okolicznościowe.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Stara Wieś (mazowieckie)
przygotowanie surowca do montażu, szlifowanie i obróbka metalu
PROEKO MARCINIAK MIKOŁAJ - 2018-02-27 - Strzelce (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:Realizując swoje obowiązki, w sposób sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarządzania i rozwoju: 1. współtworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku w sprawach dotyczących przesunięć pracowniczych oraz sprawuje nadzór nad zmianami dokonywanymi przez podległych pracowników; 4. podejmuje proaktywne działania na rzecz wspierania różnorodności, promuje i uczestniczy w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracowników Urzędu Miejskiego i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem pracowników oświaty; 2. przygotowuje dokumentację niezbędną do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. współpracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. współpracuje i konsultuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie działania kadrowe w zakresie zadań określonych ustawą o związkach zawodowych i ustawą Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy związane z obsługą ZFŚS; 6. nadzoruje bieżącą archiwizację dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. współtworzy plany etatowe oraz analizuje wskaźniki i parametry do planu funduszu płac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy z komórką płac; 2. prowadzi analitykę i sprawozdawczość z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; 3. analizuje zewnętrzny rynek pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-20 - Słupsk (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, wsparcie w bieżącej obsłudze księgowej, wystawianie faktur, prace administracyjne
Młodzieżowa Akademia Footballu Sp. z o.o - 2015-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE BIURA PROJEKTÓW, ORGANIZACJA I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, OBSŁUGA ORGANIZACYJNA I TECHNICZNA PROWADZONYCH USŁUG, WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI REALIZUJĄCYMI USŁUGI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA MILE WIDZIANYOFERTA PRACY SKIEROWANA DO OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANYCH W PUP W II PROFILU POMOCY
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)
roboty żelbetowe i przygotowawcze
LK INWEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami, pomoc w rozwiazywaniu problemów klientom. Praca 10 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Nadarzyn (mazowieckie)
Pakowanie zniczy.
Przedsiębiorstwo - Prodykcyjno - Usługowe Malinowski Mirosław - 2018-02-05 - Matyldzin (kujawsko-pomorskie)
kierowanie pojazdem do 3,5 tony, wyjazdy na okres minimum 5 tygodni
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kalety (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie kredytów, rachunków i kasowym
BANK SPÓŁDZIELCZY W WISZNICACH - 2017-05-30 - Lublin (lubelskie)
Wytwarzanie serów dojrzewajacych
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA DRZYCIM - 2017-04-27 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Miejsce wykonywania pracy Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych w Inspektoracie ZUS w Starogardzie GdańskimSzczegółowe informacje na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładca "Praca w ZUS".
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Gdańsku - 2019-01-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:- zapewnienie pracownikom CPR wsparcia psychologicznego, udzielanie porad oraz podejmowanie działań profilaktycznych i terapeutycznych w celu zminimalizowania zjawiska wypalenia zawodowego- odsłuchiwanie i analizowanie rozmów operatorów numerów alarmowych w celu zapewnienia wsparcia - tworzenie planów szkoleń na potrzeby pracowników CPR oraz prowadzenie warsztatów i szkoleń dla operatorów w celu doskonalenia ich kwalifikacji- wspomaganie naborów na stanowiska operatorów numerów alarmowych w celu zbadania kompetencji kandydatów - uczestniczenie w procesie adaptacji nowozatrudnionych pracowników w celu zapewnienia przygotowania do samodzielnej realizacji zadań dotyczących nabycia umiejętności opanowania stresu związanego z przyjmowaniem zgłoszeń.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, nietypowe godziny pracy, krajowe wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Grudziądzkiej 9-15, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o dobry stan pomieszczeń żłobka, budynku, ogrodu (odśniezanie, koszenie, dbanie o rośliny, skręcanie mebli, drobne naprawy)
Żłobek STOKROTKA Justyna Kołak - 2017-07-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc kuchenna
FUNDACJA EDUKACJA, ZDROWIE, ROZWÓJ - 2018-06-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)