Praca STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA ODPISÓW I MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA ODPISÓW I MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA ODPISÓW I MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO.

STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA ODPISÓW I MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. migrowaniem aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych na podstawie wniosków złożonych bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.Ważniejsze zadania: migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; zlecanie zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku; wydawanie odpisów zmigrowanych aktów stanu cywilnego; asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)