STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Praca na stanowisku ds. rejestracji pojazdów związana z obsługą interesantów, praca ciągła przy komputerze w systemie Pojazd (CEPIK).Ważniejsze zadania: 1. wszczynanie, prowadzenie i nadzorowanie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar administracyjnych na właścicieli pojazdów, którzy nie zgłoszą zbycia/nabycia i nie dokonują ich rejestracji w terminie 30 dni od zakupu/sprowadzenia pojazdu; 2. przygotowywanie decyzji w ww. zakresie; 3. przyjmowanie, weryfikacja i obsługa wniosków o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdów; 4. wydawanie decyzji o rejestracji, rejestracji czasowej, wyrejestrowaniu pojazdu; 5. wydawanie dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych m.in. pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych i ich wtórników; 6. prowadzenie korespondencji związanej z ewidencją pojazdów; 7. wprowadzanie i weryfikacja danych do Centralnej Ewidencji Pojazdów; 8. elektroniczne potwierdzanie danych dla innych organów rejestrujących.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Praca na stanowisku ds. rejestracji pojazdów związana z obsługą interesantów, praca ciągła przy komputerze w systemie Pojazd (CEPIK).Ważniejsze zadania: 1. wszczynanie, prowadzenie i nadzorowanie postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar administracyjnych na właścicieli pojazdów, którzy nie zgłoszą zbycia/nabycia i nie dokonują ich rejestracji w terminie 30 dni od zakupu/sprowadzenia pojazdu; 2. przygotowywanie decyzji w ww. zakresie; 3. przyjmowanie, weryfikacja i obsługa wniosków o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdów; 4. wydawanie decyzji o rejestracji, rejestracji czasowej, wyrejestrowaniu pojazdu; 5. wydawanie dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych m.in. pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych i ich wtórników; 6. prowadzenie korespondencji związanej z ewidencją pojazdów; 7. wprowadzanie i weryfikacja danych do Centralnej Ewidencji Pojazdów; 8. elektroniczne potwierdzanie danych dla innych organów rejestrujących.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 3- letni staż pracy; 5. znajomość przepisów: 1) ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 2) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, 3) rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, 4) rozporządzenia w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziany staż pracy w administracji publicznej lub w jednostkach samorządu terytorialnego; 2. łatwość komunikacji; 3. umiejętność argumentowania; 4. kreatywność; 5. dokładność; 6. skrupulatność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. wysoka kultura osobista; 9. odporność na stres; 10. pozytywne podejście do obywatela.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391005507
danePracodawcy_regon: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3- letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii. 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do urny na dokumenty znajdującej się w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Referacie Rejestracji Pojazdów w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców, w terminie do dnia 17 czerwca 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 17.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97e0113af6595eedc3d47605a893f374
Podobne oferty pracy
Zapewnienie bezpieczeństwa dzieci przechodzących przez przejście dla pieszych przed budynkiem szkoły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Jana Kochanowskiego w Wałbrzychu - 2018-08-28 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACA POLEGA NA Sprzątaniu powierzchni według wyznaczonego harmonogramu prac na obiekcie w tym: biur, toalet, korytarzy, pomieszczeń socjalnych,
Clar System - 2019-03-27 - Polkowice (dolnośląskie)
SZYCIE W PRZYCIEMNIONYM POMIESZCZENIU POD ULTRAFIOLETEM, SZYCIE NA MASZYNACH PRZEMYSŁOWYCH, MASZYNKACH DO SZYCIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, SZYBKIE I DOKŁADNE SZYCIE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W SZYCIU PRZEMYSŁOWYM Z GRUBYCH TKANIN W FIRMIE PRODUKCYJNEJ
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem o naborze dostępnym na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-03-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Pracownik do montażu instalacji systemu monitoringu, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku, praca na terenie woj. mazowieckie
Kozłowski Hubert "HUGO" - 2016-06-08 - Janki (mazowieckie)
Kaletnik
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
- usługa sprzątania obiektu- pomoc w dostawie środków
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-wykonanie instalacji elektrycznychumiejętności czytania schematów elektrycznychmontaż systemu pożaru tv dozorowej systemu alarmowego
Arkam S.C. - 2018-02-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzani sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12)sporządzanie załącznika wydzielonych rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych oraz wydatków nimi finansowanych,13)sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania wydzielonych rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i wykazu przedsięwzięć z częścią opisową i niezbędnymi załącznikami oraz materiałami na poszczególne Komisje Rady Miasta,14)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,15)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,16)samokontrola na stanowisku pracy,17)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-10 - Chełm (lubelskie)
nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń elektroenergetycznych, medycznych i gastronomicznych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-10-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa klienta biznesowego,prowadzenie korespondencji,obsługa poczty elektronicznej,organizacja dostaw,kontrola jakości ,obsługa programu PNS.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie projektów za pomocą giętarki CNC przy posługiwaniu się G-kodem. Umiejętność dobrania drutu do danego produktu. Wysoka precyzja w powtarzalności wykonywania projektów poprzez prawidłowe wprowadzanie korekt w urządzeniu CNC.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Blachownia (śląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2020-05-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, montaż oświetlenia elektrycznego, montaż rozdzielni elektrycznych; praca na terenie woj. łódzkiego;
DENLUX Zbigniew Kuliberda - 2017-03-17 - Pabianice (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie autobusu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraśnik (lubelskie)
służba porządkowa-informacyjna podczas imprez masowych
kontakt przez OHP - 2018-05-17 - Gdynia (pomorskie)
obsługa młynka do mielenia tworzyw sztucznych; umowa do 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Ksawerów (łódzkie)
naprawa samochodów osobowych.
Mechanika-Blachrstwo Pojazdowe KRISS CAR 4x4 Krystian Kosmala - 2017-04-26 - Zabrze (śląskie)
Obsługa urządzen produkcyjnych; wykonywanie operacji procesu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami; przygotowywanie półproduktów do dalszej produkcji; kontrolowanie jakości wytworzonych produktów; realizowanie produkcji według bieżących planów produkcyjnych; zgłaszanie awarii maszyn i urządzeń;wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy maszyn i urządzeń; pakowanie.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów, budowanie trwałych relacji
TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
PVolt Eryk Kanecki - 2019-10-29 - Marcelin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-24 - Słupsk (pomorskie)
produkcja i montaż cięgien sterujących do samochodów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Cieszyn (śląskie)
Nauka po nadzorem doradcy podatkowego: przygotowywanie projektów pism do klientów, research interpretacji podatkowych, pomocnicze prace księgowe, przygotowanie projektów analiz, raportów i innych typów pism do urzędów. Zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej związanej z podatkami i rachunkowością.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Sopot (pomorskie)
Pomocniczy robotnik w przemyśle przetwórczym
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Kamienica Polska (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca kancelaryjna, pomoc przy obsłudze wniosków. Oferta skierowana dla osób do 30 r.ż. w ramach realizacji programu POWER.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)