STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału. Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych, rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-03-15

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału. Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych, rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. dobra znajomość MS Office oraz Open Office; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie wyższe, w szczególności z zakresu nauk humanistycznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne; 2. mile widziana dobra znajomość angielskiego; 3. mile widziana znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych i/lub budżetu państwa oraz dobra znajomość miasta i jego podstawowych potrzeb wynikających z dokumentów strategicznych; 4. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 5. łatwość komunikacji; 6. umiejętność argumentowania; 7. kreatywność; 8. umiejętność pracy w zespole; 9. odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych w Referacie Pozyskiwania Funduszy Biuro MOF w Wydziale Zarządzania Funduszami, w terminie do dnia 22 marca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 18.03.2019

Oferta pracy ważna do: 22.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REHABILITANT - 1/5 ETATU - od 490 PLN

usprawnianie ogólnoruchowe osób niepełnosprawnych, współtworzenie indywidualnych programów terapii zajęciowej oraz dokonywanie ocen realizacji programów z uwzględnieniem rehabilitacji społecznej i zawodowej uczestników
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-11-13 - Lubin (dolnośląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 925 PLN

Pomoc nauczycielowi przy dzieciach.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)

OSOBA DO SPRZĄTANIA - od 11,56 PLN

Praca przy utrzymywaniu porządku w firmie produkcyjnej. Praca dotyczy sprzątania powierzchni biurowych oraz produkcyjnych. Kontakt tel. 723193130
Adecco Poland - 2016-06-30 - Piekoszów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

MONTER - od 14 PLN

Montaż wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych i gazowych. Montaż zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych, deszczowych, ciepłowniczych i gazowych.
P.P. Rebud Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z WYKSZTAŁCENIEM J. ANGIELSKIEGO - od 2 265 PLN

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z PRZYGOTOWANIEM PEDAGOGICZNYM Z WYKSZTAŁCENIE DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z J. ANGIELSKIEGO ZGODNIE Z PODSTAWA PROGRAMOWĄ.GRAFIK W GODZINACH OD 6:30 DO 17:00 - 19 GODZ. TYG.Kontakt z pracodawcą telefoniczny.Oferta dostępna w sali C.
Przedszkole nr 94 PLASTUSIOWY DOMEK - 2016-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ADMINISTRACYJNO ORGANIZACYJNYCH I KADR - od 2 500 PLN

Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wynikający z utworzonego w ramach refundacji kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Koszele (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

obsługa urządzeń na zmywaku, oberaku i kuchni przy kotle warzelnym
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 3 600 - 4 200 PLN

Sprzedaż paliw i innych produktów znajdujących się na stacji paliw.
Przesiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ŁABÓJ" - 2019-01-16 - Chodzież (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 400 PLN

Transport wewnętrznych kontenerów z materiałem pocztowym. Sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi. Sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STOLARZ - 997,4 PLN

cena elementów pod wzgledem wad; foliowanie wyrobów; przygotowywanie wyrobów gotowych do transportu; montaż elementów drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Nowy Targ (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 150 PLN

Praca fizyczna przy rozładunku i załadunku samochodów ciężarowych, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
Poczta Polska S. A. - 2016-08-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

POMOCNIK MONTERA INSTALACJI BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Montowanie i serwisowanie instalacji gazowych, hydraulicznych, w zakresie C.O., wod-kan, kotłowni, rekuperacji. mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
WATERM Artur Wiertel - 2017-08-02 - Wejherowo (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B+C - od 2 100 PLN

Transport materiałów medycznych.
ANMAR Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW WSPARCIA INFORMATYCZNEGO - od 3 500 PLN

1. Instalacja, konfiguracja i koordynacja eksploatacji stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników.2. Konserwacja, archiwizacja i obsługa oprogramowania autorskiego i komercyjnego nieutrzymywane centralnie oraz systemy równoległe i systemy KSI wymagające bezpośredniego dostępu do elementów konfiguracji.3. Nadzór pomieszczeń stref bezpieczeństwa oraz funkcjonowanie urządzeń technicznych.4. Obsługa incydentów i realizacja zamówień w ramach obsługiwanych grup wsparcia.5. Ewidencja i raportowanie dotyczące realizowanych prac.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gorzów Wlkp - 2018-12-05 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY DO PRACY W MAGAZYNIE - od 2 000 PLN

Pracownik fizyczny do pracy w magazynie. Wydawanie surowców, załadunek, rozładunek dostaw, praca w magazynie. Tel. 508 005 867 Iwona Migga-Nazwalska. Adres e-mail: iwona.migga-nazwalska (at) leks.com.pl lub sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNO ROZLICZENIOWYCHW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK - od 1 850 PLN

proste prace remontowe w lokalach MOPS
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

utrzymywanie czystości na terenie hali produkcyjnej
ARSO SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Wola Przypkowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-02-28 - Hrubieszów (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w Salonie PLUS. CV należy wysłać na adres e-mail: mmamrot (at) coltex.pl
Maciej Mamrot Firma Handlowo - Usługowa - 2016-01-12 - Siedlce (mazowieckie)

CIEŚLA-ZBROJARZ - od 1 850 PLN

wykonywanie zbrojenia i szalowania na terenie budowy oraz transport sprzętu, miejsce wykonywania pracy Powiat Sierpc według zleceń
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MAREK OLECKI - 2016-02-12 - Miodusy (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-KASJER - 2 000 - 2 500 PLN

Sprzedaż artykułów spożywczo przemysłowych, obsługa kasy fiskalnej
WENTA Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Frysztak - 2017-11-16 - Brzozów (podkarpackie)

FORMIERZ - od 2 000 PLN

budowa form kompozytowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Przeworsk (podkarpackie)

APLIKANT ADWOKACKI - od 1 900 PLN

wymagania pracodawcy:status aplikanta I, II lub III roku aplikacji adwokackiej,dyspozycyjność, zaangażowanie w powierzone zadania,prawo jazdy będzie dodatkowym atutem
Katarzyna Necel KANCELARIA ADWOKACKA - 2016-03-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

przygotowywanie dokumentów, kompletowanie, archiwizacja,obsługa korespondencji biura, obsługa urządzeń biurowych,współpraca w projektach architektoniczno-budowlanych,przygotowywanie ofert handlowych,pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Niepołomice (małopolskie)