STANOWISKO PRACY DS. OBCIĄŻANIA NIERUCHOMOŚCI W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OBCIĄŻANIA NIERUCHOMOŚCI W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: stanowisko związane z realizacją zadań z zakresu służebności gruntowych, udostępniania nieruchomości na potrzeby budowy infrastruktury technicznej oraz trwałego zarządu.Ważniejsze zadania: 1. ustanawianie służebności przychodu i przejazdu oraz służebności przesyłu na terenach Miasta Słupska i Skarbu Państwa; 2. udostępnianie nieruchomości na potrzeby budowy infrastruktury technicznej; 3. ustalanie odszkodowań w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; 4. prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem nieruchomości; 5. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: stanowisko związane z realizacją zadań z zakresu służebności gruntowych, udostępniania nieruchomości na potrzeby budowy infrastruktury technicznej oraz trwałego zarządu.Ważniejsze zadania: 1. ustanawianie służebności przychodu i przejazdu oraz służebności przesyłu na terenach Miasta Słupska i Skarbu Państwa; 2. udostępnianie nieruchomości na potrzeby budowy infrastruktury technicznej; 3. ustalanie odszkodowań w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; 4. prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem nieruchomości; 5. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OBCIĄŻANIA NIERUCHOMOŚCI W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum roczny staż pracy; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie w pracy związanej z szeroko pojętym rynkiem nieruchomości; 2. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 3. umiejętność pracy z mapą; 4. komunikatywność; 5. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. odporność na stres; 8. dokładność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. obciążania nieruchomości w Referacie Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w terminie do dnia 27 lutego 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów i konsumentów wc restauracji; godziny pracy: 7-15, 15-23
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Rogoźniczka (lubelskie)
Kierowca betomieszarki
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczyciel fizyki i chemii z uprawnieniami w zakresie resocjalizacji w Szkole Specjalnej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym - praca z dziećmi. Umowa na czas okreśłony na okres zastępstwa.
Zespół Placówek Oświatowych nr 3 - 2018-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pilnowanie obiektów na terenie miasta; praca na dwie zmiany w godzinach od 07:00 do 19:00 oraz od 19:00 do 07:00 na terenie miast: Goleniów, Dobrzany
Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów - 2019-02-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
Osoba na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą pomoc klientom w obsłudze informatycznej obsługiwanych przez klientów programów.
Dariusz Staniewski "UNIWERS.COM" - 2015-11-26 - Wałbrzych (dolnośląskie)
pon- pt 8.15-16.15
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Opole (opolskie)
dojenie bydła - przygotowanie stanowiska udojopwego i zwierząt do dojenia, dbanie o czystość pomieszczeń ze zbiornikiem na mleko, pomieszczeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie produkcją/produkcja aluminium,PCV itp./
GLOBAL MEDIA CENTER Marcin Gajda - 2017-07-06 - Łomża (podlaskie)
szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.1.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: wystawianie faktur sprzedaży na podstawie umów najmu, dzierżawy oraz porozumień zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ustawą o rachunkowości; wystawianie faktur dotyczących rozliczeń mediów technicznych zgodnie z zawartymi umowami i porozumieniami; wystawianie obciążeń za bezumowne korzystanie z lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami; dekretowanie dokumentów sprzedaży i sprawdzanie ich poprawności; prowadzenie rejestru sprzedaży VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; dekretowanie wpłat na wyciągach bankowych; księgowanie wpłat w zakresie kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp. zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; nadzorowanie płatności, uzgadnianie sald i wystawianie wezwań do zapłaty dotyczących bieżących zaległości; prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej rozrachunków z kontrahentami użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; bieżące uzgadnianie zapisów prowadzonych kont analitycznych z ewidencją syntetyczną; prowadzenie spraw kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; naliczanie odsetek za zwłokę, wystawianie oraz księgowanie not odsetkowych w terminie dokonania wpłaty należności oraz na koniec każdego kwartału w zakresie dłużników użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; rozliczanie rozrachunków z kontrahentami w programie Finansowo-Księgowym;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-14 - Lublin (lubelskie)
Profesjonalne przyjęcie klienta i dbanie o dobre relacje. Obsługa i doradzanie klientom produktów odpowiednio do ich potrzeb. Dbałość o produkty, ich uzupełnienie oraz poprawność oznaczenia. Praca na pełen etat.
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Lublin (lubelskie)
1.PROWADZENIE KASY SPÓŁKI, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI OD KLIENTÓW, SPRZEDAWCÓW I AKWIZYTORÓW FIRMY, PRZELICZANIE, PAKOWANIE I PRZEKAZYWANIE INKASENTOM BANKOWYM.2.KSIĘGOWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KP I KW ZGODNIE Z WCZEŚNIEJSZĄ DEKRETACJĄ.3.SPORZĄDZANIE RAPORTÓW KASOWYCH WRAZ Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW.4.KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ROZLICZANIE KONTRAHENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH. 5.KONTROLOWANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM.6.PRZEPROWADZANIE KOMPENSAT NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ.
MULTIFARB SPÓŁKA Z O. O. - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa samochodów ciężarowych i autobusów, ustalanie usterek w nich występujących
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łabunie (lubelskie)
Wykształcenie min. zawodowe, średnie techniczne, mile widziane kierunki: elektryka, elektronika, mechanika lub pokrewne, min. 2-3 lata doś. na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, praktyczna znajomość pneumatyki, hydrauliki siłowej, automatyki oraz elektryki, dobra znajomość rysunku technicznego i schematów elektrycznych, gotowość do podjęcia pracy w systemie dwuzmianowym, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m., uprawnienia SEP do 1kV, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: konserwacje, remonty maszyn i urządzeń produkcyjnych, diagnozowanie i naprawa awarii z zakresu elektryki, naprawy z zakresu pneumatyki, hydrauliki siłowej, prostej automatyki, nadzorowanie i zapewnienie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych (bieżące i okresowe naprawy); Firma oferuje: pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie uzależnione od zdobytych kwalifikacji i doświadczenia, możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego, szeroki pakiet socjalny;pracy; miejsce pracy: woj. Śląskie;
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-12-29 - Gliwice (śląskie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
refundacja -30- prace przy obsłudze fermy drobiu, obsługa maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Krzeszyce (lubuskie)
1)Tworzenie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych regulujących proces monitoringu kredytowego, 2)Monitoring ekspozycji kredytowych na działalność gospodarczą, rolniczą, jednostek samorządu terytorialnego, 3)Monitoring ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie osób fizycznych, 4)Weryfikacja monitoringu kredytowego prowadzonego w placówkach Banku, 5)Wnioskowanie i opiniowanie propozycji tworzenia i rozwiązywania rezerw celowych na ekspozycje kredytowe ze względu na sytuację ekonomiczno - finansową, 6)Monitorowanie wartości nieruchomości dla ekspozycji zabezpieczonych hipotecznie na podstawie dostępnych baz danych 7)Wprowadzanie danych do bazy Spółdzielczej Bazy Nieruchomości.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)
Wymagane wyksztalcenie kierunkowe : mechanik samochodowy, elektromechanik samochodowy. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź mailowy: m.matuszkiewicz (at) madmobil.pl
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK - 2016-12-21 - Rybnik (śląskie)
Prace zbrojarskie, praca na wysokości, dowóz materiałów na budowę, praca na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-24 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-26 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych, terenu wokół szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2017-10-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kosmetyka
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Płońsk (mazowieckie)
WYDAWNIE , PRZYJMOWANIE TOWARU
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Koniecpol (śląskie)
sprzedaz obuwia toreb odziezy
Innocenta Malka-Kozłowska Firma Handlowa - 2018-08-13 - Brzeziny (łódzkie)
rozładunek, załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Spawanie elementów metalowych, aluminiowych.
PROBLIND - AUGUSTYNIAKOWIE SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-07 - Sułkowice (małopolskie)
Wykonywanie konstrukcji drewnianych do szalunków, stemplowań, konstrukcji wieńcowej i wieźby dachowej
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Przemyśl (podkarpackie)
Nauka:- prowadzenia ksiąg podatkowych- prowadzenie środków trwałych- sporządzania deklaracji podatków - sprawdzania dokumentów pod względem formalnym i rachunkowymZapoznanie:- z przepisami podatkowymi- z dokumentami przesyłanymi do ZUS- z funkcjonowaniem sekretariatu - z wprowadzaniem dokumentów ksiąg do systemu- z sporządzaniem list płac- z programem Płatnik- z obsługą urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Konin (wielkopolskie)