STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. okresowa praca na wysokości przy nadzorze; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy; Atrakcyjne warunki zatrudnienia; Wynagrodzenie od 3400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-10-29

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. okresowa praca na wysokości przy nadzorze; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy; Atrakcyjne warunki zatrudnienia; Wynagrodzenie od 3400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe inżynier branży budowlanej; 4. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży budowlanej; 5. minimum 2 -letni staż pracy w obszarze projektowania, realizacji lub nadzoru w budownictwie w branży budowlanej; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane uprawnienia budowlane do projektowania w budownictwie branża budowlana; 2. mile widziane doświadczenie w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; 3. łatwość komunikacji; 4. umiejętność argumentowania; 5. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. umiejętność pracy z komputerem; 8. rzetelność i uczciwość; 9. odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 2 -letni staż pracy w obszarze projektowania, realizacji lub nadzoru w budownictwie w branży budowlanej lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; lub inne dokumenty potwierdzające wykonywanie w/w zadań. 5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robót branży budowlanej; 6. kwestionariusz osobowy; 7. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 8. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. nadzoru robót budowlanych i drogowych w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Inwestycji, w terminie do dnia 15 listopada 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 29.10.2019

Oferta pracy ważna do: 15.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?04cf164a2afd0293172e714b07d9a798

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 2010) - od 2 250 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na V piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL PEDAGOG SPECJALNY W ZAKRESIE AUTYZM, ASPERGER - od 848 PLN

praca z uczniami posiadającymi orzeczenie w zakresie kształcenia specjalnego autyzm/asperger
II Liceum Ogólnokształcące w Brzegu - 2019-09-17 - Brzeg (opolskie)

PRACOWNIK KUCHNI - od 2 500 PLN

Gotowanie zup, farszów wg receptur (produkcja z zakresu HoReCa).
Rudopal Spółka z o.o. - 2019-09-20 - Rudniki (wielkopolskie)

PRACOWNIK TERENÓW ZIELENI - do 15 PLN

prace porządkowe przy pielęgnacji zieleni, grabienie, koszenie trawy, sadzeniezatrudnienie na umowę zlecenie około 168 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 2 lata, dyspozycyjność w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SZLIFIERZ - LAMINIARZ - od 3 520 PLN

szlifowanie i laminowanie materiałów
Sunreef Venture S.A. - 2019-09-26 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 300 PLN

Przygotowywanie i przyrządzanie potraw według receptur kuchni wietnamskiej pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wierzbica (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
Dino Polska S.A. - 2016-09-14 - Przyprostynia (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 250 PLN

wg stanowiska (oferta dla osoby powyżej 30 roku życia)
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO KANCLARYJNE - nieodpłatny

W Urzędzie Celnym w Łomży:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Łomża (podlaskie)

OPIEKUNKA - od 2 100 PLN

Opieka nad osobami przewlekle i somatycznie chorymi.
2 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-04-16 - Łódź (łódzkie)

ŚLUSARZ- SPAWACZ - 3 000 - 4 000 PLN

prace ślusarsko spawalnicze
"PAMET" Robert Friedel, Paweł Małysa - 2019-09-20 - Skawina (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

OCHRONA MIENIA
Argos Security Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Chęciny (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW BP - 2 650 - 3 600 PLN

obdługa klientów oraz dbanie o obiekt stacji paliw zgodnie z przyjętymi standardami. Praca na 1/2 etatu,3/4 etatu lub pełny etat, praca trzy zmianowa w/g grafiku. Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony, kolejna na czas nieokreślony
BP POLSKA SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Pruszków (wielkopolskie)

TOKARZ - od 2 100 PLN

wykonywanie zleconych prac tokarskichi frezerskich, tj. wiercenie, toczenie, nawiercanie
"SAMET" Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)

CIEŚLA - od 2 200 PLN

przygotowanie i stawianie kondtrukcji drewnianej; obsługa maszyn ciesielskich, konserwacja drewna
Maciej Ratajewski Zakład Stolarki Budowlanej - 2017-05-12 - Rydzyna (wielkopolskie)

BARISTA-KASJER(NR 2690) - od 1 850 PLN

przygotowywanie kawy i napojów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIELĘGNIARKA - do 2 600 PLN

praca z dziećmi z niepełnosprawnością,
Regionalna Fundacja Pomocy Niewidomym - 2018-08-17 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA W ODDZIALE BANKU - 2 000 - 3 500 PLN

zapewnienie bieżącej, sprawnej, prawidłowej obsługi klientów Banku Spółdzielczego
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Sporządzaniepism, obsługa książki pocztowej, pomoc w obsłudze sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wykształcenie min. zawodowe, doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej, obsługa kompuetera.Zakres obowiązków: Sprzedaż artykułów chemii gospodarstwa domowego, prasy oraz żywności, dbanie o wizerunek sklepu i firmy, obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Przedsiębiorstwo Handlowe "A-T" S.A. - 2017-01-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 1 850 PLN

1. Dekretowanie, ewidencja księgowa operacji na poszczególnych kontach w jednostce urzędu, analityka i syntetyka.2. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji, sporządzanie wniosku o zwrot VAT.3. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych i sprzedaży nieruchomości.4. Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi, przygotowanie dokumentów dot. spraw spornych.5. Rozliczanie i nadzór nad dotacjami udzielonymi i otrzymanymi przez Gminę.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Urząd Gminy Ustka - 2016-07-05 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROLNICTWA I GOSPODARKI ZIEMIĄ - od 2 250 PLN

nadzór nad prowadzeniem spraw produkcji roślinnej, hodowli zwierząt oraz nadzór nad opieką weterynaryjną. Współpraca z kołami łowieckimi, wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w sprawach własności i zatrudnienia w gospodarstwie rolnym. Prowadzenie teczek osobowych gospodarstw. prowadzenie postępowań zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego; realizacja zadań eksploatacji i konserwacji gminnych urządzeń melioracyjnych; współpraca z Wodami Polskimi; Ogłoszenie dostępne jest na stronie bip.ustka.ug.gov.pl; termin składania ofert do 26.02.2019 r. Okres próbny 6 miesięcy; Godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2019-02-15 - Ustka (pomorskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 2 265 PLN

Praca na podstawie umowy na zastępstwo na stanowisku nauczyciela wspomagającego w klasie integracyjnej. Wymagane jest wykształcenie wyższe w kierunku oligofrenopedagogika z przygotowaniem pedagogicznym. Wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela.
ZESPÓŁ SZKOŁ NR 3 W WEJHEROWIE - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA STOISKA MIĘSNEGO - od 1 900 PLN

Obsługa klientów na stoisku mięsnym. Obsługa urządzeń typu stekownice/krajalnice. Dbałość o wygląd lady mięsno-wędliniarskiej, werfikacja terminów ważności.
STOKROTKA Sp. z o.o. Lublin - 2016-06-28 - Augustów (podlaskie)

1112U - SPECJALISTA - od 2 400 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, dekretacja dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, przygotowywanie dokumentów w zakresie realizacji projektów unijnych, rozliczanie projektu. Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej GOPS-u: www.gopsszydlowo.naszops.pl.Zatrudnienie od września, pierwsza umowa na czas określony - 6 miesięcy.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE - 2019-08-08 - Szydłowo (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 13 PLN

transport materiałów na budowie (praca na terenie woj. łódzkiego)
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH Grażyna Buchalska - 2016-08-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCHW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych zajmuje się między innymi realizacją działań dotyczących spraw organizacyjno administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:1.współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie porozumienia dotyczącego powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu;2.realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;3.wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;4.przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorczych dot. zadań realizowanych przez Wydział;5.zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe;6.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników;7.prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji;8.przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej;9.prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacja skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału;10.obsługa systemu korespondencji komputerowej;11.przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;12.edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej;13.prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)