STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I SPRZEDAŻY MAJĄTKU ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I SPRZEDAŻY MAJĄTKU ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku oraz pozostałych dochodów niepodatkowych na podstawie wyciągów bankowych oraz analiza i uzgadnianie sald kont księgowych. Rozliczanie podatku VAT z w/w należności oraz wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki.Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku, przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu opłaty adiacenckiej oraz opłaty planistycznej na podstawie wyciągów bankowych; 3. rozliczanie podatku VAT wskazanych należności; 4. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki; 5. prowadzenie kartotek z tytułu sprzedaży nieruchomości na raty oraz naliczanie oprocentowań; 6. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 7. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 8. analiza kont kontrahentów oraz rozliczanie ich pod kątem zwrotu nadpłat; 9. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki windykacyjne; 10. przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku oraz pozostałych dochodów niepodatkowych na podstawie wyciągów bankowych oraz analiza i uzgadnianie sald kont księgowych. Rozliczanie podatku VAT z w/w należności oraz wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki.Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku, przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu opłaty adiacenckiej oraz opłaty planistycznej na podstawie wyciągów bankowych; 3. rozliczanie podatku VAT wskazanych należności; 4. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki; 5. prowadzenie kartotek z tytułu sprzedaży nieruchomości na raty oraz naliczanie oprocentowań; 6. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 7. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 8. analiza kont kontrahentów oraz rozliczanie ich pod kątem zwrotu nadpłat; 9. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki windykacyjne; 10. przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I SPRZEDAŻY MAJĄTKU ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum roczny staż pracy w obszarze księgowości w administracji publicznej lub w jednostkach samorządu terytorialnego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów: 1) ustawy o podatku od towarów i usług, 2) ustawy o księgach wieczystych i hipotece, 3) ustawy o rachunkowości, 4) ustawy o finansach publicznych, 5) ustawy o opłacie skarbowej, 6) wykonawczych z zakresu klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budżetowej, rachunkowości organów podatkowych; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391005507
danePracodawcy_regon: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących roczny staż pracy w obszarze księgowości w administracji publicznej lub w jednostkach samorządu terytorialnego lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii. 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do urny na dokumenty znajdującej się w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu zarządzania nieruchomościami, przekształceń prawa użytkowania wieczystego i sprzedaży majątku oraz rozliczeń podatku VAT w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 16 czerwca 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 16.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d40164741118cd46dbc44586fa38889