STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I SPRZEDAŻY MAJĄTKU ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I SPRZEDAŻY MAJĄTKU ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku oraz pozostałych dochodów niepodatkowych na podstawie wyciągów bankowych oraz analiza i uzgadnianie sald kont księgowych. Rozliczanie podatku VAT z w/w należności oraz wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki.Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku, przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu opłaty adiacenckiej oraz opłaty planistycznej na podstawie wyciągów bankowych; 3. rozliczanie podatku VAT wskazanych należności; 4. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki; 5. prowadzenie kartotek z tytułu sprzedaży nieruchomości na raty oraz naliczanie oprocentowań; 6. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 7. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 8. analiza kont kontrahentów oraz rozliczanie ich pod kątem zwrotu nadpłat; 9. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki windykacyjne; 10. przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2020-06-05

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku oraz pozostałych dochodów niepodatkowych na podstawie wyciągów bankowych oraz analiza i uzgadnianie sald kont księgowych. Rozliczanie podatku VAT z w/w należności oraz wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki.Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu zarządzania nieruchomościami, sprzedaży majątku, przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu opłaty adiacenckiej oraz opłaty planistycznej na podstawie wyciągów bankowych; 3. rozliczanie podatku VAT wskazanych należności; 4. wydawanie zezwoleń na wykreślenie hipoteki; 5. prowadzenie kartotek z tytułu sprzedaży nieruchomości na raty oraz naliczanie oprocentowań; 6. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 7. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 8. analiza kont kontrahentów oraz rozliczanie ich pod kątem zwrotu nadpłat; 9. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki windykacyjne; 10. przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I SPRZEDAŻY MAJĄTKU ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum roczny staż pracy w obszarze księgowości w administracji publicznej lub w jednostkach samorządu terytorialnego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów: 1) ustawy o podatku od towarów i usług, 2) ustawy o księgach wieczystych i hipotece, 3) ustawy o rachunkowości, 4) ustawy o finansach publicznych, 5) ustawy o opłacie skarbowej, 6) wykonawczych z zakresu klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budżetowej, rachunkowości organów podatkowych; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391005507

danePracodawcy_regon: 000590645

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących roczny staż pracy w obszarze księgowości w administracji publicznej lub w jednostkach samorządu terytorialnego lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii. 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do urny na dokumenty znajdującej się w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu zarządzania nieruchomościami, przekształceń prawa użytkowania wieczystego i sprzedaży majątku oraz rozliczeń podatku VAT w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 16 czerwca 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 10.06.2020

Oferta pracy ważna do: 16.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d40164741118cd46dbc44586fa38889

Podobne oferty pracy


Wybierz powiat

Wybierz województwo

    ##blok_wojewodztwo##

Wybierz kraj

    ##blok_kraj##