STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: praca na stanowisku związana z obsługą mieszkańców w zakresie realizacji zadań obywatelskich tj. ewidencji ludności.Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zameldowania na pobyt stały i czasowy oraz wymeldowania z pobytu stałego i czasowego w drodze decyzji administracyjnych;2.obsługa interesantów w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań, udzielanie informacji dotyczących obowiązujących ustaw, przyjmowanie wniosków oraz weryfikacja załączonych dokumentów, przeprowadzanie oględzin, kontroli meldunkowych, rozpraw administracyjnych oraz innych czynności dotyczących gromadzenia dowodów w prowadzonej sprawie, dokonywanie analizy zgromadzonego materiału, przygotowywanie projektu decyzji administracyjnej;3.prowadzenie bazy danych w rejestrze PESEL oraz rejestrze mieszkańców w aplikacji ŹRÓDŁO oraz aplikacji wspierającej KSAT, poprzez dokonywanie czynności: zameldowania na pobyt stały i czasowy, wymeldowania z pobytu stałego i czasowego, przyjmowania zgłoszeń wyjazdu za granicę na pobyt czasowy i stały, zameldowania i wymeldowania cudzoziemców, nadawania numeru PESEL, wydawania zaświadczeń, weryfikowania danych osobowych, sporządzania z rejestru mieszkańców statystyk na potrzeby wewnętrzne wydziałów oraz podmiotów zewnętrznych;4.udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL, przyjmowanie wniosków i weryfikacja ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie i udzielanie odpowiedzi lub wydawanie decyzji o odmowie udostępnienia danych osobowych;5.sporządzanie i aktualizacja spisu wyborców w zarządzonych wyborach.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: praca na stanowisku związana z obsługą mieszkańców w zakresie realizacji zadań obywatelskich tj. ewidencji ludności.Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zameldowania na pobyt stały i czasowy oraz wymeldowania z pobytu stałego i czasowego w drodze decyzji administracyjnych;2.obsługa interesantów w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań, udzielanie informacji dotyczących obowiązujących ustaw, przyjmowanie wniosków oraz weryfikacja załączonych dokumentów, przeprowadzanie oględzin, kontroli meldunkowych, rozpraw administracyjnych oraz innych czynności dotyczących gromadzenia dowodów w prowadzonej sprawie, dokonywanie analizy zgromadzonego materiału, przygotowywanie projektu decyzji administracyjnej;3.prowadzenie bazy danych w rejestrze PESEL oraz rejestrze mieszkańców w aplikacji ŹRÓDŁO oraz aplikacji wspierającej KSAT, poprzez dokonywanie czynności: zameldowania na pobyt stały i czasowy, wymeldowania z pobytu stałego i czasowego, przyjmowania zgłoszeń wyjazdu za granicę na pobyt czasowy i stały, zameldowania i wymeldowania cudzoziemców, nadawania numeru PESEL, wydawania zaświadczeń, weryfikowania danych osobowych, sporządzania z rejestru mieszkańców statystyk na potrzeby wewnętrzne wydziałów oraz podmiotów zewnętrznych;4.udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL, przyjmowanie wniosków i weryfikacja ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie i udzielanie odpowiedzi lub wydawanie decyzji o odmowie udostępnienia danych osobowych;5.sporządzanie i aktualizacja spisu wyborców w zarządzonych wyborach.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.minimum 1 rok stażu pracy;5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;2.mile widziane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych;3.umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych w sposób gwarantujący zrozumienie poprzez: stosowanie przyjętych form prowadzenia korespondencji, przedstawianie zagadnień w sposób jasny i zwięzły, dobieranie odpowiedniego stylu, języka i treści pism, budowanie zdań poprawnych gramatycznie i logicznie;4.znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawa o ewidencji ludności, ustawa o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej, kodeks wyborczy;5.dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;6.zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, dokładność, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres, pozytywne podejście do obywatela.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391005507
danePracodawcy_regon: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1.życiorys (CV);2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności w Referacie Ewidencji Ludności w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców , w terminie do dnia 12 października 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39446e6074123cc3aef6f0d89e81c2f6
Podobne oferty pracy
Zaopatrzenie zakładu w materiały do produkcji.Dostawa gotowych detali do kontrahenta.
MARCIN BRYSK - 2018-08-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Julianpol (opolskie)
wykonywanie oprogramowania C++, tworzenie aplikacji w wybranym jezyku i srodowisku programowania, wykorzystywanie i obsługa struktur danych
IFTER JERZY TACZALSKI - 2016-05-20 - Wola Niemiecka (lubelskie)
Obsługa gości kawiarni, przygotowywanie i serwowanie dań i napojów według standardów kawiarni, zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, dbanie o porządek i czystość w lokalu.
Krzysztof Kwiecień - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-20 - Słupsk (pomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych
MAX-CAR Serwis Warsztat Mechaniki Samochodowej - 2017-01-04 - Dobra (zachodniopomorskie)
j.w.
"BALDIK" Jolanta Barwicka (Restauracja TU I TAM), - wspólnik s.c. ORR "MAGNOLIA" - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Handel obwoźny - sprzedaż art. przemysłowych.Miejsce pracy: Łódź i teren województwa. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
HAN-MAR Sylwester Marczyński - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Zamieszczenie ogłoszeń rekrutacyjnych, zamieszczenie reklamy, propozycji współpracy, umawianie spotkań. Kontakt z klientami z Polski, kontakt z agencjami pośrednictwa pracy z Ukrainy, Białorusi, Rosji. Kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Lublin (lubelskie)
tworzenie i kontrola harmonogramów produkcyjnych w oparciu o dostępne surowce i zdolności produkcyjne, współpraca z działami produkcji, zakupów i obsługi klienta,
KCP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-25 - Żarów (dolnośląskie)
- POMOC PRZY DEMONTAŻU, MONTAŻU, ZAŁADUNKU STOLARKI PCV
PERZ - PITUŁA MARIA, FIRMA WIELOBRANŻOWA "FAZA" - 2019-09-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Wykonywanie prac krawiecko - szwalniczych- Miejsce pracy Cieplewo,- Wynagrodzenie od 2000,00 zł brutto + premie- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-28 - Cieplewo (pomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i petycje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-05 - Płock (mazowieckie)
miejsce pracy Polinova Wągrowiec - utrzymanie terenów zielonych firmy,
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Malbork (pomorskie)
obsługa wózka jezdniowego- załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Bełchów (łódzkie)
wykształcenie wyższe kierunkowe, wymagane min roczne doświadczenie w pracy na ww. stanowisku ( w księgowości lub kadrach)
BIURO RACHUNKOWO-PRAWNE WERONIKA KNAP - 2016-12-01 - Odolanów (wielkopolskie)
ochrona obiektów handlowych
Securitas East Sp.z o.o., Łomża (PURZECZKO) - 2016-11-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, sprawdzanie dokumentów magazynowych, pomoc w zarządzaniu gospodarką magazynową, dbanie o porządek i efektywne wykorzystanie odstępnej powierzchni magazynowej
KONED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wypiek pieczywa
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Miedznie - 2019-01-09 - Miedzna (mazowieckie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-04-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie rezerwacji hotelowychObsługa rezerwacji z systemu booking, telefonicznych oraz mailowychInformowanie Gości o lokalnych atrakcjach turystycznychOdpowiadanie na zapytania GościObsługa grup zorganizowanych
Villa Residence - 2020-06-24 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa kliena, doradzanie i sprzedaż odzieży, obsługa kasy fiskalnej i terminala platniczego, dbanie o porządek w sklepie, w tym układanietowaru, przyjmowanie towaru z magazynu.Praca w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 1 roku.Praca w Bielsku-Białej (CH Sfera lub Gemini Park), w równoważnym systemie czasu pracy, wg ustalonego grafiku, od pn. do nd. w godz.: 9.00-21.00.Wynagrodzenie 13,70 zł brutto/h
Polski HR A-trybut S. A. - 2018-04-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Do zadań pracownika będzie należeć :profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-02 - Jarocin (podkarpackie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych zleconych przez przełozonego w tym: termomodernizacje, wykończeniówka
BAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Częstochowa (śląskie)
Sprzątanie, mycie aut
PUH "CZECHTRANS" JARZĘBIŃSKI CZESŁAW - 2019-05-13 - Leszno (pomorskie)
obsługa komputera,ksera,faksu,wagi drukujacej z klawiaturą, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
Więcej informacji na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Damnica
URZĄD GMINY DAMNICA - 2020-04-06 - Damnica (pomorskie)