STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 1 350 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe inżynierskie o specjalności: budownictwo lub architektura; 4. minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych; 5. znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu: 1. Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, 2. Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych, 3. Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych, 4. Ustawy o finansach publicznych; 6. umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. łatwość komunikacji; 2. odporność na stres i działanie pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjno-technicznych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 30 listopada 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedawca w branży spożywczej
"LILA" TOMASZ URBAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
pomoc przy remontach i budowie maszyn, konserwacja maszyn pakujących
BEYSTER SP. Z O. O., SP. K. - 2016-06-06 - Śmiałowice (dolnośląskie)
Praca w firmie produkującej meble tapicerowane. Szycie materiałów typu ciężkiego (m.in. skóry) elementy krojenia i klejenia.
KONVERT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
obsługa i nadzorowanie maszyn introligatorskich sterowanych automatycznie:: krajarki, maszyny do złamywania arkuszy, prasowania, szycia i sklejania,Uruchamianie próbne maszyny i sprawdzanie poszczególnych etapów,Czyszczenie i konserwacja obsługiwanych maszyn,Dbanie o terminowe i planowe wykonywanie prac. praca w godz, 6-14,14-22,22-6.
OPOLGRAF S.A. - 2016-09-21 - Opole (opolskie)
Praca w sklepie, układanie towarów, przyjmowanie dostaw, obsługa klienta.Kontakt osobisty Ćwiklinek 6, Płońsk.
GOMAR Marek Małecki - 2017-02-27 - Ćwiklinek (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów.
Hurtownia Kinga Tomasz Banach - 2018-02-27 - Zamość (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Kraków (małopolskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i fiannasowych- aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych- udzielanie informacji o świadczonych usługach- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Pion Kapitału Ludzkiego Ośrodek Pionu Kapitału Ludzkiego w Białymstoku- Region Sieci w Białymstoku - 2017-01-23 - Łomża (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
pokojowa
F.H.U. HOTEL GÓRSKO Maria Sadkiewicz-Bill - 2016-04-28 - Wieliczka (małopolskie)
Wysyłanie i przyjmowanie deklaracji dot. opłat za gospodarowanie odpadami, naliczanie opłat.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wilków (lubelskie)
Praca w restauracjach prowadzonych przez firmę Catering Legnica. Obsługa szkoleń firmowych. Obsługa imprez masowych.
FIRMA CATERINGOWA LEGNICA A.M. SKIBIŃSCY - 2017-04-27 - Kunice (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Staszów (świętokrzyskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż artykułów w dziale elektrycznego sprzętu instalacyjnego, sprawdzanie towarów pod wzgledem ilościowym i jakosciowym, przygoptowanie produtów do sprzedaży.
FIRMA SŁAWEX - 2016-05-27 - Hrubieszów (lubelskie)
- Obsługa klienta- Miejsce pracy: Pelplin- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacje-gdansk (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-19 - Pelplin (pomorskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach ośrodka, mycie podłog, mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
odkastnianie elementów drobiu, dbałość o stanowisko pracy i powierzony sprzęt;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Myszków (śląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac montażowych instalacji wentylacji na placach budowy w Norwegii
B-A Bemanning AS - 2016-06-14 - Norwegia (Norwegia)
zgodnie ze stanowiskiem
PRACOWNIA MODY ŚLUBNEJ AFRODYTA KAZIMIERA NIECZAJ - 2018-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
dokumenty (CV+podanie) składać w siedzibie szkoły do dnia 20.09.2017r do godz.15 w sekretariacie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 POMNIK TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO IM. MICHAŁA DRZYMAŁY W WOLSZTYNIE - 2017-09-08 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Diagnostyka oraz naprawa maszyn szwalniczych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE LANCER FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprzedaż na kasie fiskalnej, przyjmowanie i wycena towarów, utrzymanie porządku w sklepie i w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kożuchów (lubuskie)
Praca w gospodarstwie rolnym
Bioland Sp.zoo - 2017-04-13 - Witkowice (wielkopolskie)
nauka w ramach przygotowania zawodowego dorosłych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Konin (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentów pod względem formalno prawnym
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kasy fiskalnej
FIRMA ROGALA Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Zabierzów Bocheński (małopolskie)
prace w laboratorium puchu i pierza. Możliwe zatrudnienie osoby w trakcie studiów. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie c.v. na adres mailowy krakow.kadry (at) animex.pl oraz zgłoszenie się z dokumentami aplikacyjnymi w dniu 21.02.2017 r. w godz. od 9.00 do 12.00 w zakładzie produkcyjnym w Dobczycach, ul. Przemysłowa 3.
ANIMEX FOODS Sp. z o.o. S.K.A. - 2017-01-31 - Dobczyce (małopolskie)
prowadzenie księgowości
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-07-14 - Wadowice (małopolskie)