Praca STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHE艁MSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHE艁MSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5., kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHE艁MSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5..
I. Przygotowanie i realizacja projektu:1) pomoc przy przygotowaniu dokument贸w do z艂o偶enia wniosku o dofinansowanie;2) przygotowanie procedur przetargowych w ramach realizacji projektu zgodnie z ustaw膮 Prawo Zam贸wie艅 Publicznych;3) realizacja projektu w oparciu o wniosek o dofinansowanie, harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z zawart膮 umow膮 o dofinansowanie oraz umow膮 na roboty budowlane,4) realizacja zada艅 z zakresu promocji projektu;5) wsp贸艂praca z opiekunem projektu ze strony Instytucji Zarz膮dzaj膮cej;6) sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 w cz臋艣ci rzeczowej i finansowej;7) sta艂y nadz贸r nad prawid艂owym przebiegiem realizacji projektu poprzez monitorowanie realizowanych przedsi臋wzi臋膰 w powi膮zaniu z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji projektu oraz podejmowanie dzia艂a艅 zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagro偶e艅 mog膮cych spowodowa膰 zak艂贸cenia jego przebiegu;8) sporz膮dzanie aneks贸w do zawartych um贸w w razie wyst膮pienia uzasadnionych; okoliczno艣ci w porozumieniu z Instytucj膮 Zarz膮dzaj膮c膮;9) wsp贸艂praca z wykonawcami oraz wszystkimi instytucjami zaanga偶owanymi w realizacj臋 projektu;10) przygotowywanie sprawozda艅 zgodnie z wytycznymi w/w programu z realizacji projektu;11) wykonywanie obowi膮zk贸w zwi膮zanych z czynno艣ciami kontrolnymi prowadzonymi w zwi膮zku z realizacj膮 projektu;12) udost臋pnianie b膮d藕 przekazywanie Instytucji Zarz膮dzaj膮cej lub innym upowa偶nionym organom wszelkich dokument贸w dot. stosowania, udzielania zam贸wie艅 publicznych lub innych dokument贸w dotycz膮cych realizacji projektu;13) wykonywanie innych, nie wymienionych powy偶ej obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z umowy o dofinansowanie projektu;14) prowadzenie i archiwizowanie wszelkiej korespondencji dotycz膮cej realizowanego projektu.II. Rozliczenie projektu:1) rozliczanie um贸w zawartych w ramach realizacji projektu (roboty budowlane i us艂ugi);2) ko艅cowe rozliczenie um贸w zawartych w ramach realizacji projektu oraz umowy o dofinansowanie projektu;3) przekazanie wykonanej inwestycji na maj膮tek miasta;4) przechowywanie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 projektu w jednym miejscu przez okres wymagany w umowie o dofinansowanie;5) stosowanie obowi膮zuj膮cych i aktualnych wzor贸w dokument贸w oraz informacji zamieszczonych w szczeg贸lno艣ci na stronie internetowej Instytucji Zarz膮dzaj膮cej RPO WL a tak偶e wytycznych oraz innych dokument贸w w ramach programu;6) przestrzeganie przepis贸w wsp贸lnotowych w zakresie polityk horyzontalnych (ochrony 艣rodowiska, r贸wno艣ci szans i nie dyskryminacji, spo艂ecze艅stwa informacyjnego, ochrony konkurencji zam贸wie艅 publicznych).
Urz膮d Miasta Che艂m - 2019-04-26 - Che艂m (lubelskie)