STANOWISKO DYREKTORA W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DYREKTORA W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Ośrodka;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;11)ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciuo obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14)samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15)dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 8,16 %.
Data publikacji: 2021-04-08
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Ośrodka;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;11)ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciuo obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14)samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15)dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 8,16 %.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgodnienia. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Godziny pracy: poniedziałek piątek: 7:30 15:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DYREKTORA W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik ośrodka pomocy rodzinie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy Kodeks pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)nieposzlakowana opinia,5)wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub nauki społeczne lub pedagogika lub zarządzanie lub ekonomia,6)posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,7)co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,8)stan zdrowia pozwalający na kierowanie Ośrodkiem.2.Wymagania dodatkowe:1)znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych, a także kodeksu pracy,2)znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o finansach publicznych,3)znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o pomocy społecznej, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, dodatkach mieszkaniowych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem'' oraz przepisów wykonawczych Ośrodka,4)umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,5)umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,6)komunikatywność, kreatywność.3.Warunki pracy na stanowisku:1)praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,2)praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3)praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,4)praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10616
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje(kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające wymagane 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej oraz co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji dyrektora,14)oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,17)dyplom uzyskania specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej lub zaświadczenie o ukończeniu specjalizacji.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznane za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej :www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 8 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2021-04-7KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 8 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniuInformujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134404
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik ośrodka pomocy rodzinie
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.04.2021
Oferta pracy ważna do: 19.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a954fe34ac14121ff5cb73dd4c867092